2011-10-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Jaha, då var det kört för min del redan efter första matcherna spelats färdigt. Trodde inte att lillebror skulle klara av att vinna idag, men hädanefter kanske man ska börja ta City seriöst. Jag lever lite kvar i 2009 när de var ett nyköpt stjärnlag utan sammanhållning, men nu spelar de ju fan bra också!

Spikade City på alla mina 3 kuponger.
Dessvärre hade jag 1 2 på 2 av mina 3 kuponger i matchen mellan Cagliari - Napoli vilket sög riktigt jävla hårt när det blev 0-0..
Citera
2011-10-23, 18:51
Medlem
Jelis avatar
Vafan då... chelsea drar på sig 2 röda och en straffspark. Bayern munchern 1 rött och 1 straffspark.......
Citera
2011-10-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeli
Vafan då... chelsea drar på sig 2 röda och en straffspark. Bayern munchern 1 rött och 1 straffspark.......

Har exakt samma som dig.. Hade x2 på Bayern.. Och dom hade ju ett stolpskott i slutminuterna..

Har annars satt alla matcher
Citera
2011-10-23, 20:40
Medlem
Jag har chans på 13 rätt i alla fall!

Dock måste Valencia, Bologna vinna och i Lille har jag 1X samt Levante-matchen X2.

Tror nog Bologna får stryk, ångrar min spik där nu men man kan ju hoppas.
Så jävla gött att Hannover vann, givet att ha med den då jag satt och väntade på "reaktionen".
Nu hade dom förvisso tur när Bayern fick rött osv men ändå!
Citera
2011-10-23, 20:55
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubAdvantage

Dock måste Valencia, Bologna vinna och i Lille har jag 1X samt Levante-matchen X2.

Så jävla gött att Hannover vann, givet att ha med den då jag satt och väntade på "reaktionen".

Hannover var rätt självklar. Själv sitter man och hoppas på att få 10 och att utdelningen blir okej. Så jag är din rival nu, ser ju helst att Bilbao vinner för utdelningens skull. I så fall behöver jag X mellan Bologna-Lazio, har sedan 1 2 på Villar-Levante och bäst är ju Levante-vinst. Lille är spikad.
Citera
2011-10-23, 22:55
Medlem
10 på ramen och 10 på nyckeln om Levante vinner

R0-7-16

Manch. U - Manch C 1 2
Blackburn - Tottenham 2
QPR - Chelsea 1 2
At. Madrid - Mallorca 1X
Osasuna - Zaragoza 1X
Villareal - Levante 1 2
Cagliari - Napoli X2
Inter - Chievo 1
Bologna - Lazio 2
Arsenal - Stoke 1
Valencia - A. Bilbao 1
Hannover - B. München 2
Lille - Lyon X2
Citera
2011-10-23, 23:12
Medlem
Jelis avatar
Liten tröst iallafall att jag blev så arg att jag slängde en hundring på Levantevinst till 4.33 gånger pengarna och det ser just nu ut och gå vägen
Citera
2011-10-23, 23:21
Medlem
Nattskenets avatar
Får 2 rader med 10 på mitt system, skönt att det ändå ger några hundralappar den här gången
Citera
2011-10-23, 23:37
Medlem
11 rätt då Levante ser ut att vinna!

Klart besviken på Valencia men hade det på känn, hade dock inte råd med att gardera den då jag behövde dem på annat håll.
Synd att Bologna inte kunde vända sin dåliga trend, nåväl det var en chansning och det visste jag.

Gick iaf "lite", satsade strax under 1000:- och vinner strax under 2000:-
Citera
2011-10-23, 23:51
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Hahahaha, fan vad skön du är

Till att börja med, jag tror vi kommer att få en sisådär 4-5 skrällar imorgon, och vi hittar garanterat någon i England. Jag kan tänka mig att QPR tar poäng hemma, därav en liten skräll. Sen blickar vi givetvis bort emot Italien där allt är svårt att förutspå. Inter är inte favoriter, även om folk tror det, det kan mycket väl bli både X eller 2 rätt enkelt.

Tyskland då? Hannover bör vinna hemma. Även mot B. München. Själv helgarderar jag nog matchen, matematiskt, nej, det gör jag inte alls det ser jag nu, kommer spela U-system imorgon, helgarderar med en 1:a som U-tecken. Hannover bör ta det.

Ja, det låg ju tydligen något viktigt i min utflykt häromnatten. Nästan som att den hörsammades över fotbollseuropa. Queens Park Rangers Football Club, Hannoerscher Sportverein von 1896 och Athletic Club de Bilbao överträffade alla sig själva idag. Några mer, några mindre. Men det har varit roligt att följa dagens utveckling, kanske också att City fick revansch efter alla snöpliga slutminutrar mot ärkerivalen. Och detta säger jag som hellre ser United som slutsegrare.

Grattis till dig som vågade tro på lite skrällar och verkar ha kammat hem några hundralappar. Själv sov jag bort dagen och glömde lämna in. Känns lite bittert såhär i efterhand.
Citera
2011-10-24, 02:12
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubAdvantage

Fick du 12 rätt möjligtvis, det var runt 43.000kr på just tolv ?
Vart ingen vinnare med 13 denna vecka.
Citera
2011-10-24, 09:54
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangelset
Fick du 12 rätt möjligtvis, det var runt 43.000kr på just tolv ?
Vart ingen vinnare med 13 denna vecka.

Han lär ju ha fått 11, Valencia och Bologna torskade ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in