Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Nu ska den sitta, som flickan sa.
Jasså? Det var vad flickan sa, säger du? Jag skulle nog lägga mina pengar på att hon snarare ville att den skulle ställa sig upp, alternativt stå still. Eller så har du blandat ihop det med vad pojken sa, d.v.s. var så god och sitt, alternativt slå dig ner. Däri kan vi dra slutsatsen att det är skillnad mellan flickor och pojkar. Å andra sidan är du helt fel ute när det gäller Mallorca. Eftersom Bilbao bara behöver oavgjort för att avancera, kommer Bilbao också att mäkta med högst oavgjort. Samtidigt är det en dum idé att lägga sig på försvar, varför de åtminstone kommer att hamna i underläge innan de om möjligt mäktar med oavgjort. Vad flickan mäktade med? Det står nog i pojkens makt, ska du se.