2012-01-24, 19:26
  #5401
Medlem
weeee fick 13 rätt sist på ett reducuerat system 16 kr

1. Arsenal - Manch U X2
2. Man.C - Tottenham 1
3. Inter - Lazio 1X

4. Novara - Milan 2
5. Siena - Napoli X2
6. Levante - Zaragoza 1X

7. Malaga - Barcelona 2
8. Vallecano - Mallorca X2
9. R. Madrid - At. Bilbao 1

10. Lecce - Chievo X2
11. Palermo - Genoa 1
12. Udinese - Catania 1
13. Hamburg - Dortmund X2

slog in på ramen 4262kr ))
Citera
2012-01-24, 19:28
  #5402
Medlem
hur skickar man bild här?
Citera
2012-01-24, 19:40
  #5403
Medlem
spleendids avatar
50 egna rader

1. Juventus - Roma 1X2
2. Cardiff - Crystal P 1X
3. Mirandés - Espanyol X

4. Anderl - Gent 1X2
5. Notts Co - Preston 1X2
6. Scunthorp - Sheff.W 1X

7. Stevenage - Milton Ke X
8. AFC Wimb. - Macclesf. 1X2
9. Tourqay - Dagenham 1

10. Chievo - Siena 1X2
11. Liverpool - Manch.C 12
12. Barcelona - R.Madrid X2
13. Mallorca - A.Bilbao 1

50 av 477.
Citera
2012-01-24, 20:07
  #5404
Medlem
Quadratics avatar
Nu ska den sitta, som flickan sa.

R 0-7-16 + MG = 32 rader
1. Juventus - Roma X2
2. Cardiff - Crystal P 1X
3. Mirandés - Espanyol X2

4. Anderl - Gent 1X M
5. Notts Co - Preston X2
6. Scunthorp - Sheff.W 2

7. Stevenage - Milton Ke 2
8. AFC Wimb. - Macclesf. 1
9. Tourqay - Dagenham 1

10. Chievo - Siena 1 2
11. Liverpool - Manch.C 2
12. Barcelona - R.Madrid X2
13. Mallorca - A.Bilbao X2
Citera
2012-01-24, 20:13
  #5405
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Nu ska den sitta, som flickan sa.

Jasså? Det var vad flickan sa, säger du? Jag skulle nog lägga mina pengar på att hon snarare ville att den skulle ställa sig upp, alternativt stå still. Eller så har du blandat ihop det med vad pojken sa, d.v.s. var så god och sitt, alternativt slå dig ner. Däri kan vi dra slutsatsen att det är skillnad mellan flickor och pojkar. Å andra sidan är du helt fel ute när det gäller Mallorca. Eftersom Bilbao bara behöver oavgjort för att avancera, kommer Bilbao också att mäkta med högst oavgjort. Samtidigt är det en dum idé att lägga sig på försvar, varför de åtminstone kommer att hamna i underläge innan de om möjligt mäktar med oavgjort. Vad flickan mäktade med? Det står nog i pojkens makt, ska du se.
Citera
2012-01-24, 20:20
  #5406
Medlem
Vad är det för rävar som har en rad med alla X förutom en 2:a på anderlecht vs gernt?

alla X gav 12500 hmm borde ge lite mer att spela 13 X på lången i samma matcher
Citera
2012-01-24, 20:29
  #5407
Medlem
Quadratics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jasså? Det var vad flickan sa, säger du? Jag skulle nog lägga mina pengar på att hon snarare ville att den skulle ställa sig upp, alternativt stå still. Eller så har du blandat ihop det med vad pojken sa, d.v.s. var så god och sitt, alternativt slå dig ner. Däri kan vi dra slutsatsen att det är skillnad mellan flickor och pojkar. Å andra sidan är du helt fel ute när det gäller Mallorca. Eftersom Bilbao bara behöver oavgjort för att avancera, kommer Bilbao också att mäkta med högst oavgjort. Samtidigt är det en dum idé att lägga sig på försvar, varför de åtminstone kommer att hamna i underläge innan de om möjligt mäktar med oavgjort. Vad flickan mäktade med? Det står nog i pojkens makt, ska du se.

Måhända blir det så, det har vi svar på imorgon vid 22-tiden. Bilbao kan till och med ha råd att förlora med uddamålet, men det tror jag inte de gör. Min analys är i korta drag att Bilbao är ett väsentligt bättre lag än Mallorca, dessutom i bättre form och med lite tur i lottningen kan de gå riktigt, riktigt långt i cupen. Ville inte spika X, därav min slutsats X2. Punkt slut.
Citera
2012-01-24, 20:42
  #5408
Medlem
Antar att de raderna ägs av så kallade "bolag" som finansieras av 8-12 Gubbs med grovlöner* och ett brinnande fotbolls samt längdskidåknings(på tv) intresse.



*=En överbetald fysisk syssla utfört av en svensk brunk med stadigt förhållande och stora underarmar, tänk karl-alfred.
Citera
2012-01-24, 20:43
  #5409
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Måhända blir det så, det har vi svar på imorgon vid 22-tiden. Bilbao kan till och med ha råd att förlora med uddamålet, men det tror jag inte de gör. Min analys är i korta drag att Bilbao är ett väsentligt bättre lag än Mallorca, dessutom i bättre form och med lite tur i lottningen kan de gå riktigt, riktigt långt i cupen. Ville inte spika X, därav min slutsats X2. Punkt slut.

Självklart är det en öppen match.

Just nu stör jag mig mest på Livescore. Varför lägger man vänskapsmatcherna överst i listan? Det är väl ingen som bryr sig om sådana matcher. De kunde ligga sist anser jag, slipper man scrolla halva sidan för att nå cupmatcherna.

Kom igen nu Gent!
Citera
2012-01-24, 20:46
  #5410
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detvar-battre-forr
Antar att de raderna ägs av så kallade "bolag" som finansieras av 8-12 Gubbs med grovlöner* och ett brinnande fotbolls samt längdskidåknings(på tv) intresse.



*=En överbetald fysisk syssla utfört av en svensk brunk med stadigt förhållande och stora underarmar, tänk karl-alfred.

Ja, det är synnerligen bortkastade rader. Det har aldrig tidigare inträffat (mer än 10 kryss) och utdelningen är ett skämt mot hur ovanlig en sådan rad skulle vara. 13 kryss liksom. Men som du säger finns det många som inte är lika tipstokiga som en annan.
Citera
2012-01-24, 20:51
  #5411
Medlem
Quadratics avatar
Nu blir det tufft för Gent, möjligen kan de fixa oavgjort är känslan. Där kom iallafall Sheffield W och MK Dons
Citera
2012-01-24, 21:12
  #5412
Medlem
Germanofils avatar
Illa för utdelningen att Juventus och Cardiff leder. Hoppas att Roma kan vända och att kristallpalatset fixar ett kryss till slut.

Sen vill jag gärna se vinster från Macclesfield och Preston också, då kan nog utdelningen bli rätt trevlig trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in