Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Snygg 2:a på Bate där .Själv gick det som vanligt

Är rätt nöjd med den tvåan, ja. Dessvärre ingenting värd eftersom Di Natale fick för sig att missa straff. Men det kvittar ju eftersom jag rekade fel på Bristol.
Hittar inte dina rader i tråden, men de verkar inte ha gjort dig till en gladare människa. Låt mig gissa... Du missade Bate eftersom du väljer att nämna just den matchen, och givetvis gick du bet på Swindon också som du sket i att gardera. Men du kör en riktigt ledsen gubbe och hade minst ett fel till. Jag chansar på att du trodde på Peterborough? Och Arsenal glömde du kanske bort. Blev det en fyra av åtta möjliga, månne?