2011-08-24, 20:19
  #3601
Medlem
spleendids avatar
R 0-7-16 + 1 MG = 32 rader

1. Udinese-Arsenal 1X
2. Benfica-Twente 1
3. Stu.Graz-FC Bate 2

4. V.Plzen-FC Köpenh 12
5. Blackburn-Sheff.W 1X
6. Bristol C-Swindon 1

7. Everton-Sheff.U 1
8. Peterbor.-Middlesbr X2
9. Anderl.-Bursaspor 12

10. Helsingb.-St.Liege 12
11. Stoke-Thun 1
12. Norrköp-Djurgård. 1X
13. Jönköping--Värnamo X2

Jag tror på följande:

Hoppas på Bate till att börja med. En jämn match som kan sluta hursomhelst. Tycker att Sturm Graz verkar haft en del flyt i kvalet so far, med uddamålet på sin sida ett par gånger...

Benfica är laget för dagen. Likaså Bristol C som går in för Ligacupen eftersom det är det bästa ett Championship-lag kan vinna. Måhända en dum motivering, men i jämförelse med PL-lagen så att säga. Blackburn kan t.ex. tänkas vara ofokuserade med tanke på den usla ligastarten. Bristol ligger dessutom två serier före Swindon. Det borde bli avgörande.

Peterborough stöter på patrull och landar igen efter 7-1 på Ipswich.

Imorgon hoppas jag på Djurgården och känner mig därför helgarderad med en halvgardering. Jag väljer alltså att köpa bortasegern, om det skulle bli någon...
__________________
Senast redigerad av spleendid 2011-08-24 kl. 20:30.
Citera
2011-08-24, 20:23
  #3602
Medlem
navelluddarns avatar
System: M 64
1. Udinese - Arsenal 1 X
2. Benfica - Twente 1 X
3. Stu.Graz - FC Bate X
4. V.Plzen - FC Köpenh X 2
5. Blackburn - Sheff.W 1
6. Brist.C - Swindon 1
7. Everton - Sheff.U X 2
8. Peterbor. - Middlesbr 1
9. Anderl - Bursaspor X
10. Helsingb. - St.Liege X 2
11. Stoke - Thun X 2
12. Norrköp - Djurgård. X
13. Jönköping - Värnamo 1
Citera
2011-08-24, 20:45
  #3603
Medlem
Pretenders avatar
M 0-5-32

1. Udinese-Arsenal X2
2. Benfica-Twente 1 2
3. Stu.Graz-FC Bate 1

4. V.Plzen-FC Köpenh 2
5. Blackburn-Sheff.W 1X
6. Bristol C-Swindon 1 2

7. Everton-Sheff.U 1
8. Peterbor.-Middlesbr 1
9. Anderl.-Bursaspor 1

10. Helsingb.-St.Liege X
11. Stoke-Thun 1X
12. Norrköp-Djurgård. 2
13. Jönköping-Värnamo 1

Begriper inte riktigt varför Udinese är favoriter, men hur som haver är de nu garanterade vinst iom mitt X2-spel. Stoke kupongens mest streckade lag - när hände det senast?
Citera
2011-08-24, 20:48
  #3604
Medlem
Hultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Nice. Grattis till tolvan och lycka till på lördag. Då tar vi på fb hem jackpotten!

Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Liite frustrerande att ha varit så nära ju, men grattis till till tolv rätt i.a.f.!.


Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Femte säger du! Välkommen in i klubben. Fast du kanske fått 13 någon gång också?

Grattis till utökad spelkassa!

Tack.
Nej aldrig 13 rätt. Jag tänkte spara det tills på Lördag

Europa Ikväll/Imorgon:

M-288

1. Udinese - Arsenal 2
2. Benfica - Twente 1X
3. Stu.Graz - FC Bate 2
4. V.Plzen - FC Köpenh 1X2
5. Blackburn - Sheff.W 1
6. Brist.C - Swindon 1X
7. Everton - Sheff.U 1X
8. Peterbor. - Middlesbr X2
9. Anderl - Bursaspor 12
10. Helsingb. - St.Liege 1
11. Stoke - Thun 1X2
12. Norrköp - Djurgård. 1
13. Jönköping - Värnamo 2
Citera
2011-08-24, 22:38
  #3605
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
R 0-7-16 + 2 MG = 64 rader
1. Udinese-Arsenal X2
2. Benfica-Twente 1
3. Stu.Graz-FC Bate 12

4. V.Plzen-FC Köpenh X2
5. Blackburn-Sheff.W 1
6. Bristol C-Swindon 12 M

7. Everton-Sheff.U 1X M
8. Peterbor.-Middlesbr X2
9. Anderl.-Bursaspor 1

10. Helsingb.-St.Liege 1X
11. Stoke-Thun 1
12. Norrköp-Djurgård. X2
13. Jönköping--Värnamo X2

Fy fan. Lider med dig angående Viktorias sena mål. Hade sett riktigt fint ut annars. Tyckte själv att jag tänkte rätt för det mesta men lyckades ändå missa tre matcher tillslut. Kändes närmre än det var! Udinese missade straff och i samma veva gick hela tipset åt helvete, sådär käpprätt åt helvete, inget annat än åt helvete, när Swindon tar ledningen... Men dagens fittigaste är ändå Viktorias (eller ska vi säga danskjävlarnas) svek mot Germanofil.

Edit: Och Hulten missade enbart Swindon. Det var inte våran kväll ikväll, heller...
__________________
Senast redigerad av spleendid 2011-08-24 kl. 22:41.
Citera
2011-08-24, 22:43
  #3606
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Fy fan. Lider med dig angående Viktorias sena mål. Hade sett riktigt fint ut annars. Tyckte själv att jag tänkte rätt för det mesta men lyckades ändå missa tre matcher tillslut. Kändes närmre än det var! Udinese missade straff och i samma veva gick hela tipset åt helvete, sådär käpprätt åt helvete, inget annat än åt helvete, när Swindon tar ledningen... Men dagens fittigaste är ändå Viktorias (eller ska vi säga danskjävlarnas) svek mot Germanofil.
Fy fan vad bitter jag är just nu. Dansk****orna släpper in mål precis innan slutsignalen.

Det som såg så bra ut och utdelningen verkar bli rejäl också. Nåväl, får hoppas på en bra betald tolva om allt går som det ska i morgon. Om inte annat kan det ju ge lite större spelkassa inför helgens jackpottstryk.
Citera
2011-08-24, 22:43
  #3607
Medlem
En fråga, om du missar en halvgardering på europatipset, dubblas vinsten vid t.ex tolv rätt då?
Citera
2011-08-24, 22:50
  #3608
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR.Kung
En fråga, om du missar en halvgardering på europatipset, dubblas vinsten vid t.ex tolv rätt då?
Om det är en matematisk gardering dubblas vinsten.

Om det är en reducerad gardering dubblas chansen till att pricka in samma antal som på ramen. Med andra ord: i mitt fall betyder det att chansen nu är 1/4 att sätta 12 om jag prickar 12 på ramen istället för 1/8 som det var från början.
Citera
2011-08-24, 22:53
  #3609
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Fy fan vad bitter jag är just nu. Dansk****orna släpper in mål precis innan slutsignalen.

Du har all rätt att ha fått ett nytt hatlag i Norden idag. Ärligt talat blir du nog mest lättad om det skiter sig rejält imorgon. Sörj nu, och sen naglar vi dit jackpitten på strykmuffen istället.
Citera
2011-08-25, 00:05
  #3610
Medlem
Har chans på 12 rätt jag också.

M4


1. Udinese-Arsenal 2
2. Benfica-Twente 1
3. Stu.Graz-FC Bate 1 2
4. V.Plzen-FC Köpenh 1
5. Blackburn-Sheff.W 1
6. Bristol C-Swindon 1X
7. Everton-Sheff.U 1
8. Peterbor.-Middlesbr 2
9. Anderl.-Bursaspor 1
10. Helsingb.-St.Liege 1
11. Stoke-Thun 1
12. Norrköp-Djurgård. X
13. Jönköping--Värnamo 1


Jo spleendid jag känner mig hemma med min nya avatar.Hade breivik ett tag men den kändes inte rätt.
Citera
2011-08-25, 13:46
  #3611
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
R 0-7-16 + 1 MG = 32 rader

1. Udinese-Arsenal 1X
2. Benfica-Twente 1
3. Stu.Graz-FC Bate 2

4. V.Plzen-FC Köpenh 12
5. Blackburn-Sheff.W 1X
6. Bristol C-Swindon 1

7. Everton-Sheff.U 1
8. Peterbor.-Middlesbr X2
9. Anderl.-Bursaspor 12

10. Helsingb.-St.Liege 12
11. Stoke-Thun 1
12. Norrköp-Djurgård. 1X
13. Jönköping--Värnamo X2

Jag tror på följande:

Hoppas på Bate till att börja med. En jämn match som kan sluta hursomhelst. Tycker att Sturm Graz verkar haft en del flyt i kvalet so far, med uddamålet på sin sida ett par gånger...

Benfica är laget för dagen. Likaså Bristol C som går in för Ligacupen eftersom det är det bästa ett Championship-lag kan vinna. Måhända en dum motivering, men i jämförelse med PL-lagen så att säga. Blackburn kan t.ex. tänkas vara ofokuserade med tanke på den usla ligastarten. Bristol ligger dessutom två serier före Swindon. Det borde bli avgörande.

Peterborough stöter på patrull och landar igen efter 7-1 på Ipswich.

Imorgon hoppas jag på Djurgården och känner mig därför helgarderad med en halvgardering. Jag väljer alltså att köpa bortasegern, om det skulle bli någon...

Snygg 2:a på Bate där .Själv gick det som vanligt
Citera
2011-08-25, 14:33
  #3612
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Snygg 2:a på Bate där .Själv gick det som vanligt

Är rätt nöjd med den tvåan, ja. Dessvärre ingenting värd eftersom Di Natale fick för sig att missa straff. Men det kvittar ju eftersom jag rekade fel på Bristol.

Hittar inte dina rader i tråden, men de verkar inte ha gjort dig till en gladare människa. Låt mig gissa... Du missade Bate eftersom du väljer att nämna just den matchen, och givetvis gick du bet på Swindon också som du sket i att gardera. Men du kör en riktigt ledsen gubbe och hade minst ett fel till. Jag chansar på att du trodde på Peterborough? Och Arsenal glömde du kanske bort. Blev det en fyra av åtta möjliga, månne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in