2011-02-21, 18:13
Medlem
Densomvet83s avatar
Jerusalem i Örebro (Dom har lagt ner), sunkigaste skiten där dom fick slut på pommes och gick till den lokala matbutiken och köpte det billigaste de kunde hitta (var inte samma typ av pommes), de värmde kebab i mikron.

Andra stället är Grill Corner som också ligger i Örebro, de håller såserna i vattenflaskor (som man har för träning), kom in en pundad somalie som började tigga om mat av en polare, de som jobbade där slängde inte ut honom förrän vi fick skrika som idioter framför honom, maten smakade också skit.

Bästa stället måste vara Evelinas pizzeria i Brickebacken, riktigt jävla trevliga personer som jobbar där, maten är god, inredningen är inte den bästa, men de håller på att renovera nu, tror det blir hur bra som helst

Galejan är det bästa stället om man nu är i stan.
Citera
2011-02-21, 18:22
Medlem
Densomvet83s avatar
Glömde att tillägga Mingus i Sörby Örebro, dåligt under lunchtid där de glömmer vad man har beställt och de glömmer vem som har beställt, utan går ut med pizzan och frågar.. Maten är helt okej, personalen är rätt dryg.
Citera
2011-02-23, 19:38
Medlem
Galtsurkas avatar
Borde finnas typ ett ambulerande mathälsoteam i varje stad som man kan ringa så fort man fått sin vedervärdiga måltid serverad, typ som polisen.

Själv har jag inte fått något jätteäckligt serverat ute på länge, dock så fick jag en fullständigt värdelös "kebabrulle" när jag jobbade i Sthlm. Det var ute i Enskede nånstans om jag inte missminner mig, och det var alltså tunnbröd (som i tunnbrödsrulle) med lite kebabkött, sur tomat, vitlökssås och tomatsalsa () som skulle föreställa den röda kebabsåsen och lite urlakad isbergssallad som sett sina bästa dagar. Detta skulle han ha 60kr för, exklusive dryck. Givetvis stod det spelmaskiner där inne och resten utav klientelet utgjordes utav unga turkmän i kostymer och solglasögon och pipskägg hand i hand med svenska blondiner. I grupp. Dessutom åt dom korv med bröd.
Citera
2011-03-02, 20:00
Medlem
_ZoutHs avatar
Någonstans längst E18 mellan Örebro och Västerås, kanske senare mot Enköping t.om.

Fet äcklig deprimerad gubbe i reklamkeps och skäggstubb som släpade fötterna efter sig och var ensam i hela restaurangen/affären. Beställde burgare med pommes varpå han hasade sig bort till affären och plockade upp alltsammans ur en frysbox. Pommes fritsen (?) var utom all kritik.
Citera
2011-03-02, 20:03
Medlem
msandstroms avatar
En pizzeria i Udevalla, pizzan serverades på en pappskiva.
Citera
2011-04-17, 15:44
Medlem
bananscarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densomvet83
Jerusalem i Örebro (Dom har lagt ner), sunkigaste skiten där dom fick slut på pommes och gick till den lokala matbutiken och köpte det billigaste de kunde hitta (var inte samma typ av pommes), de värmde kebab i mikron.

Andra stället är Grill Corner som också ligger i Örebro, de håller såserna i vattenflaskor (som man har för träning), kom in en pundad somalie som började tigga om mat av en polare, de som jobbade där slängde inte ut honom förrän vi fick skrika som idioter framför honom, maten smakade också skit.

Bästa stället måste vara Evelinas pizzeria i Brickebacken, riktigt jävla trevliga personer som jobbar där, maten är god, inredningen är inte den bästa, men de håller på att renovera nu, tror det blir hur bra som helst

Galejan är det bästa stället om man nu är i stan.

Visst var Jerusalem litet och trångt, men sunkigt vet jag väl inte om jag kan skriva under på. Senast jag var där fick jag fantastiskt god kebab i bröd. Kvalar inte riktigt in i sunkighetsklassen som t.ex. Lillåns grill där det osar av pissoarstenar. Rolig grej att man fick ris istället för pommes till kebabtallriken lite till och från.

Grillcorner är fruktansvärt ur hygiensynpunkt, under en sen session efter krogen skymtades en kattunge springa runt i köket.

Sallad In är enligt mig bästa "pizzerian" i Örebro, Ösk-pizzan är otroligt god. Kebabtallriken är även den något i hästväg.
Citera
2011-04-18, 17:52
Medlem
Moffegrevs avatar
Var ett par år sedan nu, men var på en pizzeria i svingeln i Göteborg som jag inte lyckas komma ihåg namnet på. Iaf, beställer två pizzor därifrån och drar hem till en polare, och fyfan vilka usla jävla pizzor det var där. Utan tvekan det sämsta jag någonsin smakat. Till och med skolpizzan var bättre än så.
Citera
2011-04-18, 20:43
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Sämsta stället jag ätit på måste vara på E4:an precis innan Nyköpingsbro, Det var en sådan där gammal sylta där man har tryckknappar för de olika rätterna. Beställde något så simpelt som en korv med pommes frites eftersom jag inte var så hungrig. Korven var bränd och pommes fritesen var helt saggiga. Det enda goda var ketchupen. Var förbannad hela resan sedan efter att vi inte åkte vidare ett tag.
Citera
2011-05-01, 20:46
Medlem
Tournis avatar
XL-grillen i Uppsala. Rekommenderas inte. Beställde in en kebabpizza.

För det första så var det snålt med kebab och för det andra så fick man hälla på såserna själv från en disk mitt i restaurangen. Känns ju inte särskilt fräscht i och med att det finns risk för att andra gäster inte har den bästa hygienen. Sedan att skiten kostade 100 kr(inkl dryck) kan ju nästan räknas som ett rån.
Citera
2011-05-01, 21:11
Medlem
Ko.i.kukens avatar
sämsta stället jag har ätit på var inte i sverige utan i tyskland.

vi kommer dit vid 6-7 tiden, kanske inte den bästa.
resturangen är inredd med fiskeprylar o.dyl.
vi beställer våran mat, inget märkvärdigt med den.
efter en timme känns det som jag ska svälta ihjäl.
efter ca 1 1/2 timme så går min mor och mina syskon iväg (tror det var till hotellet och åt).
efter knappt 2 timmar får våra bordsgrannar (som satt där innan oss) deras mat.
efter ca 2 1/2 timme får vi våran mat. den smakar som om en halvtasig hemkunskapselev i 7:an lagat den.

kan väl tillägga att vi var ett ganska stort sällskap (ca 12 pers), men iaf

fy fan
Citera
2011-05-02, 14:32
Medlem
Route 66 tror jag stället heter i Ö-vik. Fiskjäveln var kolsvart utanpå och kall i mitten, potaismoset var inte klart, man såg resterna av pulver. Det var bara att lämna tillbaka skiten, ta pengarna och gå på Max och köpa en burgare då vet man hur det smakar....
Citera
2011-05-02, 21:27
Medlem
ArmeCykels avatar
På Saltfjellet i norra Norges fjällvärld, hade varit på ripjakt och stannade där för att få mig en matbit. Beställde korv och pomm-frits. Fick efter ett tag tallriken som kostade ca 60 spänn. Den bestod av EN normalstor korv och några skedar pomm-frits. Blev ju fan inte mätt ens, lämnade stället lika hungrig. Skrev en arg lapp på ett kaffefilter som jag lämnade på bordet. Kändes bra
Inte fan ska man betala 60 värdefulla norska kronor för något som är mindre än en barnmeny!

Vet inte hur det är där idag, detta är drygt 2 år sedan. Så dom kan ju ha fått större portioner nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in