2008-07-18, 01:05
Medlem
Slints avatar
Sämsta stället måste vara i Siem Reap i Kambodja.

Skulle beställa in en müsli med yoghurt. Får in müslin i en skål och häller på yoghurten. Ska ta en sked och äta då jag ser att hela skiten "rör" på sig.
Tittar närmare och ser att det kryllar med insekter,larver, skalbaggar puppor och skit i maten. Håller på att spy.

Säger åt servitrisen/ägaren att jag inte kan äta skiten, så hon tar skålen och springer iväg.
Sen kommer hon tillbaks med samma skål. Då har hon plockat bort krypen ur maten.

Jag stack illa kvickt!
Citera
2008-07-18, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Sämsta stället måste vara i Siem Reap i Kambodja.

Skulle beställa in en müsli med yoghurt. Får in müslin i en skål och häller på yoghurten. Ska ta en sked och äta då jag ser att hela skiten "rör" på sig.
Tittar närmare och ser att det kryllar med insekter,larver, skalbaggar puppor och skit i maten. Håller på att spy.

Säger åt servitrisen/ägaren att jag inte kan äta skiten, så hon tar skålen och springer iväg.
Sen kommer hon tillbaks med samma skål. Då har hon plockat bort krypen ur maten.

Jag stack illa kvickt!
Snacka om kundservice. :P Skulle nog bailat också, hade blivit vansinnig. :P
Citera
2008-07-18, 13:27
Medlem
Haha! Garvade som fan när jag läste om BK på Avenyn.

Minns själv när jag hamnade där nykter, typ 4-5 på morgonen nån sommarhelg. Blev helt chockad. Kunde inte föreställt mig det totala kaoset och tumultet, jag kuinde inte förstå hur skabbigheten kunde vara så enorm. Det var lite roligt ändå.

Själv har jag haft oturen att äta på ett par riktigt hemska ställen.

*En indisk restaurang i Scarborough, UK. Beställde en standardgrej, chicken tikka. Fick en tallrik med riktigt jäkla torrt och sunkigt ris, sådär som ris blir om det ligger framme ett bra tag, till det så fick jag snustorra och hårda "kycklingbitar" i sås. Såsen var dock rätt god, väldigt kryddig; men som helhet var maten helt jäkla värdelös och i praktiken oätligt. De anställda på restaurangen verkade dessutom mest besvärade av kunderna. Riktigt skabbig inredning dessutom. Tänk vitt kakel all around och upptejade affischer med indiska gudar och liknande motiv.

*Nåt kebabställe i sollentuna. Beställde en kebabrulle, och det jag fick var liksom, tänk er att man gör köttfärs av kebaben, blandar kebab med grönsakerna och kör i en mixer, sen blandar färsen med denna äckelmix
och häller upp i ett bröd. Kebabpuré, typ. Kebabpuré i bröd. Konsistensen gjorde det hela oätligt, men det doftade dock väldigt gott!
Citera
2008-07-18, 15:12
Medlem
mufflonfårs avatar
fawlty towers
Käkade en gång på mallorca. restaurangen hade 1 servitris och kocken sprang runt i restaurangen å skällde på honom. maten fick vi aldrig, eller en av oss i sällskapet fick fel mat. Senare tittade vi ut genom fönstret och såg en kille glömma sin plånbok på ett biltak och försökte ropa till honom(fönstret var öppet) men han hörde inte, skit samma tänkte vi. Efter 3 minuter gick en annan snubbe förbi på trottoaren och norpa plånboken. 30 sek senare kom killen tillbaks springandes som glömde plånboken och började jaga tjuven. Coolt tänkte vi, så vi stack ut å sprang efter. Maten var alltså inge bra, för vi fick typ ingen.
Senast redigerad av mufflonfår 2008-07-18 kl. 15:24.
Citera
2008-07-18, 15:42
Medlem
Gaius Caligulas avatar
Sæmsa stællet hittils har nog varit kantinen på Get AS i Oslo.
Ockerpriser før sketna snabbmakaroner och en tesked lax... Fy fan.
Citera
2008-07-18, 15:48
Medlem
Var i bulgarien/sunny beach beställde pasta bolognése (stavning?) köttfärsen var så gott som rå
Citera
2008-07-18, 15:53
Medlem
blackeagle238s avatar
Tallink's fartyg M/S Victoria har den äckligaste "fast-food"-restaurangen i hela världen. Micrade burgare som har konsistens av tvättsvamp och smak av våta strumpor, med en sås som verkar vara klisterbaserad...
Citera
2008-07-18, 16:11
Medlem
mufflonfårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackeagle238
Tallink's fartyg M/S Victoria har den äckligaste "fast-food"-restaurangen i hela världen. Micrade burgare som har konsistens av tvättsvamp och smak av våta strumpor, med en sås som verkar vara klisterbaserad...
Haha har du också käkat där fyfan de enda jag fick ner var deras halvmögliga munkar me lite öl.. hemsk jävla standard på maten
Citera
2008-07-18, 17:31
Medlem
Bajsfacistens avatar
Något väghak mitt i mellansverige för 3 år sedan som hade en skylt där det stod korveria, pizzeria och kabbaberia. Gick in där för någon snabbfärdkost och möttes av en familj av zegenartyp som står och tjaffsar bakom kassan. Fadern i familjen tar min beställning efter jag ryter till lite. Jag beställer en hambugaremeny. Jag går ut och sätter mig ute för jag vill inte se denna dryga familj, uteplatsen är ett skrotupplag diverse skit, gamla matförpackninger, colaburkar och söndriga cyklar. Efter 20 minuter så kommer en liten svart hårig unge med min hamburgare. Jag frågar var mina potatispinnar är jaja koma nu får jag till svar. Efter 10 minuter så hade de inte ens gjort mina pommes frites. Utan de ville att jag skulle ha potatismos istället. Men nej det ville jag inte, eftersom jag inte hade betalat i förskott så gick jag därifrån utan att betala.

Hamburgaren smakade som de brukar på väghak.
Citera
2008-07-18, 17:54
Medlem
mufflonfårs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Något väghak mitt i mellansverige för 3 år sedan som hade en skylt där det stod korveria, pizzeria och kabbaberia. Gick in där för någon snabbfärdkost och möttes av en familj av zegenartyp som står och tjaffsar bakom kassan. Fadern i familjen tar min beställning efter jag ryter till lite. Jag beställer en hambugaremeny. Jag går ut och sätter mig ute för jag vill inte se denna dryga familj, uteplatsen är ett skrotupplag diverse skit, gamla matförpackninger, colaburkar och söndriga cyklar. Efter 20 minuter så kommer en liten svart hårig unge med min hamburgare. Jag frågar var mina potatispinnar är jaja koma nu får jag till svar. Efter 10 minuter så hade de inte ens gjort mina pommes frites. Utan de ville att jag skulle ha potatismos istället. Men nej det ville jag inte, eftersom jag inte hade betalat i förskott så gick jag därifrån utan att betala.

Hamburgaren smakade som de brukar på väghak.
zigeneria
Citera
2008-07-20, 14:41
Medlem
blackeagle238s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mufflonfår
Haha har du också käkat där fyfan de enda jag fick ner var deras halvmögliga munkar me lite öl.. hemsk jävla standard på maten
Tyvärr var jag tvungen att äta där två kvällar i rad då jag inte riktigt hade råd med buffén. Det bästa dom hade var ost/skinkpizza (värmd i micron såklart). Den var seg och smakade inte särskilt mycket. Till och med deras ostbaguetter var hemska.
Citera
2008-07-20, 16:08
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackeagle238

Urk, åkte för två veckor sedan.
Fyllehungrig som man var beställde jag också den hamburgaren.
FYFAN, det måste ha varit den äckligaste burgaren jag käkat.
Hackade mossiga grönsaker, en orange sås som svämmade över mina händer och luktade apa. Micrad burgare....
Jag kunde inte äta den. Tydligen var inte salladerna någon vidare heller.
En macka lyckades jag få i mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in