2008-06-17, 11:34
  #397
Medlem
Martinsons avatar
Vill minnas att Hjortens kebab är väldigt underligt. Var iofs över ett år sen jag åt en kebabpizza där, men då smakade deras kebab väldigt konstigt.

Förövrigt gör de kanongoda pizzor bortsätt från kebabköttet då
Citera
2008-07-07, 23:54
  #398
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Burger King på flygplatsen i Antalya, Turkiet. Svindyrt, mycket otrevlig personal och riktigt dålig mat. Ät INTE där!
Citera
2008-07-08, 00:08
  #399
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Sämsta stället...

McDonalds utanför Falkenberg vid E6. Dom
ursäktade sig med 'ombyggnation', men det
förtog inte upplevelsen av en vidrig, flottig,
fördröjd servering av sk-tmat. Plus byggdamm,
servetter, och skräp på golvet i serveringslokalen.

Några år har passerat, men jag tar
inte risken igen.
Citera
2008-07-12, 15:53
  #400
Medlem
Jag och ett par kompisar var i Stockholm pa besok. Efter en hard natts festande var vi riktigt bakis och ville ata nagonting innan det var dags att dra ut igen. Ganska nara vart hostel lag tydligen Sveriges forsta vietnamesiska restaurang. Det var en solig sommardag och primetime for att ata men trots det var det inte en javel inne pa stallet (vi skulle snart fa reda pa varfor).

Priserna var hutlosa och vi var inte jattehungra (utom min ena kompis), sa tva utav oss bestallde en forratt kycklingsoppa som den sura agaren tog ~90 kr for Var hungriga kompis tog samma ratt fast den vanliga varianten och betalade runt 120-130 kr. In kommer en djup talrik som mer liknar en kopp, med tva st broskiga kyckligbitar i. Gravde man lite med skeden fick man upp 3-4 glasnudlar som smakade fisk. "Soppan" bestod av ljummet vatten och en nypa curry.

Snall som agaren var fick vi kopa kranvattnet for endast 5 kr/glaset
Citera
2008-07-12, 20:18
  #401
Medlem
Akdrs avatar
haha min hemort, har aldrig ätit där dock har jag bott här i nästan 19 år

Roobinas eller Edwards rekommenderas om ni skulle komma till den här hålan!
Citera
2008-07-13, 14:36
  #402
Medlem
Soppas avatar
Bazar i Göteborg. Flugor, sånna där äckliga feta blomsterflugor, lite oranga...
Det luktar FAN i hela restaurangen, köket är en enda röra och toaletten går inte att beskriva - rent ut sagt äckligt!!!!!
Lukten satt i kläderna när vi gick därifrån... BLÄ
Citera
2008-07-13, 15:21
  #403
Medlem
Var på ett ställe i Köpenhamn, kommer inte ihåg vad det hette, men det var en riktig jävla sylta, slappa jävlar som jobbade där, stod bara och drack öl, sket i kunderna, toaletterna var sunkigare än hissen i Grekland som min kompis pissade i, maten smakade inget, jag beställde hakkeböff, får någon jävla köttfärsklump utan några som helst kryddor, vitkålssallad, äcklig potatis, smaklös sås osvosv. Total besvikelse. :P
Citera
2008-07-14, 12:43
  #404
Medlem
Det bedrövligaste jag upplevt var något sunkigt ställe i närheten av Wake up London (i London). De tog cirka 8 pund för en såndär liten pizza som man köper fryst (ja, det var verkligen en micrad fryspizza), och 6 pund för en fiskpinne med lite torra pommes. Man såg på ägaren att han skämdes redan när han kom med maten. Och vi slapp betala service-avgiften som han hade inkluderat i notan. När man besökte toaletten gick man ned för en trappa, och gick då förbi köket, som kan jämföras med kokvrån i en enrummare i ett hus av äldre modell. Microvågsugnen stod utanför köket.
Citera
2008-07-14, 20:03
  #405
Medlem
Rigor Mortiss avatar
Frasses hamburgerhak i Mariestad vid E20 suger stenhårt. Överprissatt, pissig mat i en snuskig miljö. Allsköns engelska pubar har också kass mat till höga priser.
Citera
2008-07-14, 20:10
  #406
Medlem
Loxuss avatar
Pizzerian i Berga Centrum (Linköping), Donna Grazia.
Flottiga pizzor (ja, mer än vanligt alltså), smakade bara...konstigt?

Enda +:et var att dom inte använde burkskinka eller liknande

Dessutom glömde dom bort brorsans mat.
Citera
2008-07-17, 23:23
  #407
Medlem
Coolcittes avatar
Blev lite hungrig när jag åkte förbi IKEA i Kållered idag, så jag bestämde mig för att prova "Kolgrillen". En ung arab stod och gjorde maten, och en äldre arab (förmodligen den unge arabens pappa) stod och övervakade det hela.
Jag beställde en grillad med mos som kostade hela 30 kr.
Ett tag så såg den unge araben ut som han inte visste vad han skulle göra. Han irrade runt i köket i 5 minuter innan han började lägga upp mos (om man jobbar i gatukök, och inte ens kan få till en grillad med mos så är det fan illa).
Moset var givetvis torrt pulvermos som han lade upp på "pappbrickan" med en glass-sked. Korven såg vidbränd ut på ytan, men inuti var den torr och smakade rå.
Fyfan, dit åker jag aldrig igen, nästa gång åker jag inte på IKEA och tar 20 köttbullar med mos. Där vet man iallafall vad man får...
Citera
2008-07-17, 23:45
  #408
Medlem
Mandingos avatar
Vägrestaurangen tre björkar längs 25an var (<-edit) nog det sunkigaste stället i sverige, nog för att man inte väntar sej hög standard på en vägkrog, men det här var nog något av det värsta jag varit med om... den mörka träinredningen från sent 70-tal var säkerligen inte rengjord sen dess heller, nålfiltsmattan på golvet hade, när man tittade i hörnen varit rosa nån gång i tiden, nu var den grå med diverse ciggbrännmärken, de randiga rökinpyrda gardinerna såg ut att vara stulna från sjs gamla bruntåg och skulle säkert kunna användas som nikotinplåster eftersom de pga flottet som genom åren byggts upp i lokalen var självhäftande...

Härsknare ställe får man leta efter, jag måste kolla up bodega i emmaboda eller var det nu låg, verkar lovande för att bräcka tre björkar

som tur är var det nedlagt senast jag åkte förbi, där stod ett par irländskplåtade husvagnar och låg skräp i högar... passande plats för asfaltstattare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in