2010-07-18, 14:08
  #997
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Japp, du har varnat för haket men även gjort rätt bra reklam för det. 50 cl Norrlands för 30 spänn låter ju inte dumt alls.
Haha, ja man kan ju dricka men inte käka där då!

Btw, gillar ditt nick, grym lirare!
Citera
2010-07-19, 02:07
  #998
Medlem
Festungbreslaus avatar
Hesburger i Riga tar verkligen priset.

Mcdonalds-plagiat
* Skabbig inredning
* Skräp på golvet
* Låga priser
* Lång kö

Det värsta var inte det smaklösa köttet utan majonäsen som var 2-3 gånger mer än själva hamburgerköttet, hamburgaren smakade som att äta majonäs direkt ur en flaska.
Citera
2010-07-19, 06:48
  #999
Medlem
killenmedkexs avatar
Restaurangen på grönan, säger bara att pizzan hade samma konsistens som havrefras.
Citera
2010-07-19, 07:25
  #1000
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Restaurangen på grönan, säger bara att pizzan hade samma konsistens som havrefras.
Frysta färdiga bottnar med tomatsås, kan bara inte bli bra.
Citera
2010-07-19, 12:09
  #1001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HimmelsBlau
Det ligger ett till kinahak i korsningen Ringvägen - Hornsgatan snett mittemot Konsum. De brukar rea ut en halväcklig buffé sådär ibland. Kan vara det han syftar på.
Jag tror också det är det stället han menar. Heter "Fair View" eller något i den stilen.. Har ätit där ett par gånger senaste 10 åren och dom brukar ha sina bra o dåliga dagar. Inte så dåligt att jag skulle kalla det sämsta stället jag ätit på dock.. dom brukar ha rätt billig buffé så man får vad man betalar för.
Citera
2010-07-19, 13:07
  #1002
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Flintstone på Backaplan, Göteborg. Vidrigt.

Skitsnack, möjligt att du inte gillar deras kebab/pizzor men jag tror inte ett dugg att det är det SÄMSTA/VIDRIGASTE stället du ätit på.
Citera
2010-07-19, 14:47
  #1003
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Skitsnack, möjligt att du inte gillar deras kebab/pizzor men jag tror inte ett dugg att det är det SÄMSTA/VIDRIGASTE stället du ätit på.
Är inte upp till dnan0912 själv att ha en uppfattning om ?
Citera
2010-07-19, 16:59
  #1004
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Skitsnack, möjligt att du inte gillar deras kebab/pizzor men jag tror inte ett dugg att det är det SÄMSTA/VIDRIGASTE stället du ätit på.
Om "Flintstones" är det där snabbmatsstället som ligger i ett litet fristående hus precis bredvid spårvägen så kan jag upplysa om att både jag och min bror blev magsjuka av deras kebab.
Citera
2010-07-19, 19:27
  #1005
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0tso
Jag tror också det är det stället han menar. Heter "Fair View" eller något i den stilen.. Har ätit där ett par gånger senaste 10 åren och dom brukar ha sina bra o dåliga dagar. Inte så dåligt att jag skulle kalla det sämsta stället jag ätit på dock.. dom brukar ha rätt billig buffé så man får vad man betalar för.

Far view vid Swedenborgsgatan typ?
Dom hade iaf helt ok anka med plommonsås när jag var där för många år sedan och man kan ju inte säga att det ligger vid hornstull?
Har inte varit där på länge och det är inget ställe jag direkt längtar efter men i den här tråden hör dom inte hemma om de har samma kvalité som för några år sen.

Så jag håller väl med dig 0tso.
Citera
2010-07-19, 23:46
  #1006
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Är inte upp till dnan0912 själv att ha en uppfattning om ?

Ett ställe som jag vet inte hur många ggr utsetts till Göteborgs bästa kebab i den relaterade tråden kan knappast vara det absolut sämsta mest helvetiska i matväg om man ätit på mer än 10 ställen.

Vi pratar det verkliga bottenskrapet inte "Jag tyckte inte om denna kebaben." utan "Denna kebaben smakar ruttet råttlik medans personalen tagit varsin powerrunk och runkat över den."-kvalité

Visst kan man ha en egen åsikt, absolut, men ett ställe som tidigare sagt fått beröm som "Göteborgs absolut bästa kebab" oräkneligt många gånger kan inte vara det absolut sämsta man ätit om än att man råkade just få en kebab man inte gillade.
__________________
Senast redigerad av Nihenna 2010-07-19 kl. 23:52.
Citera
2010-07-20, 00:39
  #1007
Medlem
MastaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Restaurangen på grönan, säger bara att pizzan hade samma konsistens som havrefras.

+1
Köpte kebabtalrik, sämsta kebabtalriken jag ätit, vitlöksåsen smakade som majonäs . Kebaben var direkt ur frysen.
Citera
2010-07-20, 02:07
  #1008
Medlem
DrGreenthumbs avatar
den där Bamboo nånting restaurangen vid början av drottningatan sthlm.

Nu var det ju lunch så kanske det skiljer sig från deras kvällsmat men detta var nog det sämsta jag vart med om.

-Gick fram till Sushi hyllan, fanns endast 2st laxbitar, går tillbaka och sätter mig och väntar, kunde se hyllan från mitt bord, tog dom 25min för att fixa fram en plåtbit med kanske 30bitar som såklart tog slut efter 2sek eftersom det stod 20pers och väntade på skiten.
- otroligt gammal ingefära
-nuddelwoken var ganska äckligt då det fanns torra nudlar överallt som knappt gick att knapra på.
-CP idiot personal som plockar bort allt när du ställer dig upp för att hämta mer (hände mig 4 gånger )
-Toan var pajj
-Sushiriset hade nån jäkla vit gegga på...
- INGEN WASABI
och för i helvete inga jävla pinnar... och detta var en kinesisk restaurang...

började skratta när jag var där, har aldrig vart med om nått sånt. ALDRIG MER...

måste nog få in det i skallen att det inte finns nån Sushi/Wok buffe som verkligen är bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in