Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Nåt ställe i Visby har mitt all time high. Jag minns inte vad det hette men det hade nåt stort jävla flygplan på skylten. Jag åt en pizza som aldrig hade sett ugnen, pizzan kan jag inte säga så mycket mer om än att den var riktigt läskig. Min kompis tog "mördegsinbakad oxfilé" och fick en bulle gjord av pizzadeg. Inuti låg en köttbit med ben, som lök på laxen var det inte bara ett rakt ben utan en led, typ en armbåge... Vet inte när det började finnas leder i oxfilé...
Det var nog ett gutefårben...

Om ni vill ha skapligt bemötande/mat/priser på Gotland, försök komma över ett "infödingskort". De skickas ut till fd gotlänningar som flyttat ut och som de kan använda när de kommer hem på semester för att gå före i köer osv. Leta upp nån fd gotlänning och muta h*n med något lämpligt...