2008-05-26, 20:36
  #385
Medlem
okej, jag ska försöka göra en lista här men det kommer bli svårt.

Lunchen på Tranan i Kläppen.
En liten resturang på en tvärgata i Istanbul någonstans i närheten av taksim. Fyyyyy fan va vidrigt.
Random smaklös lunch på skihytta i trysil.
Resturang J på lidingö. - Det var ju inte skabbigt eller så, men det smakade bara INGENTING och för det priset, Nej fy fan.
Thaimat Kronoparken Karlstad.
Rasta, någonstans längs E45 (tror jag).

ja, nu orkar jag inte tänka mer på vidrig mat.. Börjar må illa.
Citera
2008-05-26, 22:18
  #386
Medlem
balzams avatar
Kinahaket " China station" längs med pendeltågsstation handen. Världelös mat och buffén är vidrig. Fick bajsränna dessutom. Tvi!
Citera
2008-05-26, 23:35
  #387
Medlem
Euroshoppers avatar
Sushistället en trappa upp i Kungshallen. Beställde en yakiniku. Resultat: Kebabkött som luktade värre än hundmat(jag har smakat både torrfoder och VOV) En sås som liknade den sötsura såsen på kinabuffér.

Vid sidan ett ISBERGblad, en sunkig tomatskiva, och någon strimlad vit grönsak i grillolja, smakade stekbord.
Citera
2008-05-27, 11:07
  #388
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
Sushistället en trappa upp i Kungshallen. Beställde en yakiniku. Resultat: Kebabkött som luktade värre än hundmat(jag har smakat både torrfoder och VOV) En sås som liknade den sötsura såsen på kinabuffér.

Vid sidan ett ISBERGblad, en sunkig tomatskiva, och någon strimlad vit grönsak i grillolja, smakade stekbord.
Håller med. Gick dit med en mycket ung man som trots sin ringa ålder är sushifantast. Trodde det skulle vara lite finare ställe, snäppet över förortshaket där vi annars äter. No way! Bottenbetyg av både mig och den minderårige sushiexperten...inte så billigt heller.
Citera
2008-05-27, 13:08
  #389
Medlem
Seamus Costellos avatar
Nåt ställe i Visby har mitt all time high. Jag minns inte vad det hette men det hade nåt stort jävla flygplan på skylten. Jag åt en pizza som aldrig hade sett ugnen, pizzan kan jag inte säga så mycket mer om än att den var riktigt läskig. Min kompis tog "mördegsinbakad oxfilé" och fick en bulle gjord av pizzadeg. Inuti låg en köttbit med ben, som lök på laxen var det inte bara ett rakt ben utan en led, typ en armbåge... Vet inte när det började finnas leder i oxfilé...
Citera
2008-05-27, 13:47
  #390
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seamus Costello
Nåt ställe i Visby har mitt all time high. Jag minns inte vad det hette men det hade nåt stort jävla flygplan på skylten. Jag åt en pizza som aldrig hade sett ugnen, pizzan kan jag inte säga så mycket mer om än att den var riktigt läskig. Min kompis tog "mördegsinbakad oxfilé" och fick en bulle gjord av pizzadeg. Inuti låg en köttbit med ben, som lök på laxen var det inte bara ett rakt ben utan en led, typ en armbåge... Vet inte när det började finnas leder i oxfilé...
Det var nog ett gutefårben... Om ni vill ha skapligt bemötande/mat/priser på Gotland, försök komma över ett "infödingskort". De skickas ut till fd gotlänningar som flyttat ut och som de kan använda när de kommer hem på semester för att gå före i köer osv. Leta upp nån fd gotlänning och muta h*n med något lämpligt...
Citera
2008-05-27, 14:42
  #391
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Det var nog ett gutefårben... Om ni vill ha skapligt bemötande/mat/priser på Gotland, försök komma över ett "infödingskort". De skickas ut till fd gotlänningar som flyttat ut och som de kan använda när de kommer hem på semester för att gå före i köer osv. Leta upp nån fd gotlänning och muta h*n med något lämpligt...
Jag har "Pitepasset" från Piteå... om nån gotlänning vill byta så finns jag på PM... Du får rabatt på Paltizzerian!
Citera
2008-05-27, 17:59
  #392
Medlem
GreenStuffs avatar
Beställde (för ovanlighetens skull) en skaldjurssallad från en JallaJalla Pizzeria som körde ut till jobbet....

Smakade inte konstigt men kände mig orolig i kaggen efter ett tag & mådde riktigt dåligt i bilen på väg hem (vattnades i munnen samtidigt som man blev kallsvettig & illamående)..... som tur var så han jag innanför dörren & in på toa..... spydde som en gris.

Får fan skylla mig själv när man är så dum så att man beställer skaldjur från ovan ställe.... borde veta bättre.

Konstigare att det inte händer oftare med tanke på den bristfälliga hygien vissa av dessa individer har.
Citera
2008-05-27, 20:55
  #393
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Haha..Trodde inte dallas fanns kvar..

Stället är som en kackerlacka, kommer tyvärr att överleva ett kärnvapenkrig.
Man ska också passa sig för Wisby Restaurang eller vad dom heter på torget. Bägge är otroligt dåliga men när man går förbi en sommarmånad är det fullpackat likförbannat.
Citera
2008-06-06, 22:51
  #394
Bannlyst
Efter att en blöt natt klivit in på Burgerking vid avenyn Göteborg, runt 4-snåret och sett detta sjöslag är jag beredd att utse detta till det sämsta matstället i Sverige. Personal som hade matkrig, vilda fajter och snortande albaner verkar standard där (=

Behöver väl inte påpeka att maten inte såg ut som den brukar göra på dagtid?
Citera
2008-06-12, 07:57
  #395
Medlem
carebears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKnarkare
Efter att en blöt natt klivit in på Burgerking vid avenyn Göteborg, runt 4-snåret och sett detta sjöslag är jag beredd att utse detta till det sämsta matstället i Sverige. Personal som hade matkrig, vilda fajter och snortande albaner verkar standard där (=

Behöver väl inte påpeka att maten inte såg ut som den brukar göra på dagtid?
Detta är faktiskt den värsta restaurangen nattetid jag nånsin sett, trots att jag varit på väldigt många olika både i sthlm o på västkusten efter blöta nätter. Sist jag var där, blev det fullt slagsmål i köerna mellan tjejer från från olika gbg-förorter!
Citera
2008-06-15, 13:08
  #396
Medlem
Jerusalem Kebab i Örebro är också värdelöst. Beställde av en förkyld kulturberikare som sket i allt vad hygien heter. Snöt sig i handen, gick och hämtade ett gäng Eldorado Strips ur en påse med handen och stoppade ber u fritösen.

Usch, nej fyfan. Grill Corner i Örebro är jäkligt fint om man vill äta Pizza, eller Paco's om man gillar det kryddigt. It's all on Iron Square! (Järntorget)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in