Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Hej, berätta gärna om ett roligt minne eller dåligt

När du eller flera har varit på en restaurang eller matställe och mått verkligen skit efter, eller till och med blivit magsjuk? aja säkert hänt alla men berätta om det senaste!
Jag var på ett ställe i Jönköping och åt på ett kina ställe, det minnet är när jag mått verkligen sämst av att äta ute men tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket mer.
DU kanske har mer gottisar att tala ut om?
Finns ett ställe på skolgatan iLinköping. Saigon heter det . Ett så kallat take awayhak, som serverar wokade rätter av diverse slag. Beställde hem en wokad kycklingrätt en gång. Smakade väll helt okey, men bara det att efter en halvtimme ungefär så började jag må lite illa.Efter ytterligare en stund börja jag få kramper i magen och frysningar mm som Värsta influensasymtomen! Sen kom stora megaspyorna och regnsketan. Jag har aldrig kännt mig så dålig i hela mitt liv som efter den matförgiftningen. Aldrig spytt så mycket heller. Trodde hela jävla jag skulle vändas ut och in. Senare dagen efter började ebba ut, men jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det stället eller känner lukten av asiatmat., tyvärr. för jag älskar egentligen den maten , men det är för alltid förstört