2013-01-30, 19:33
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockman
Absolut sämst är Grillcorner på Järntorget,de gör inget rätt,
allt smakar skit. Men de lever på fulla människor på väg
hem från krogen.
Svampens gatukök är klart överskattade,när jag käkade
kebabtallrik med bröd så var brödet sådant svampigt
prefab bröd och köttet senigt och mycket fett,extremt
äckligt.

Tycker inte heller att Svampens Gatukök gör sådär jättegod kebab, ibland är köttet dessutom torrt vilket drar ner betyget. Däremot gör de goda burgare och deras personal är alltid trevliga :-)
Citera
2013-02-16, 01:30
Medlem
bibsis avatar
Käkade på Global Restaurang på Backaplan, Göteborg här om dagen.
De har en ganska stor skylt där det står "STANS BÄSTA BUFFÉ"... vilket jävla skämt.

Fyfan vilket jävla pisställe. Kostade mig 79 spänn för övrigt.

Detta skulle då vara buffé, det var en hel del asiatisk mat gjord på råttsvans, samt en del "husmanskost". Någon sunkig oxbit som såg ut som den legat ett par dagar. Hårt som satan. Allting var kallt för övrigt.

Dryck som fanns att välja på? Apelsin eller Jordgubb FUN LIGHT...trodde det var ett jävla skämt.

Som tur var låg Burger King inte särskillt långt ifrån.
Citera
2013-02-23, 22:26
Medlem
hejsantests avatar
Max, falsk maknadsföring. Gör reklam för hamburgare när dom inte har det, dessutom vet de inte vad lagom av dressing betyder...
Citera
2013-02-23, 22:49
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Max, falsk maknadsföring. Gör reklam för hamburgare när dom inte har det, dessutom vet de inte vad lagom av dressing betyder...
Underbart att jag inte är ensam, riktigt kassa produkter med på tok för mycket topping är min erfarenhet.
Citera
2013-02-24, 11:36
Medlem
hejsantests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Underbart att jag inte är ensam, riktigt kassa produkter med på tok för mycket topping är min erfarenhet.

Tycker det borde vara en regel att man endast får kalla hamburgare för hamburgare om de bara innehåller 100% nötkött med svartpeppar och salt.

Max/Sibylla/Frasses ska inte få kalla sina burgare för hamburgare, eftersom det är degiga pannbiffar.
Citera
2013-02-24, 11:41
Medlem
McDonalds. Förr i tiden fick man direkt vad man beställde och det var den stora fördelen att gå dit eftersom man ofta hade ont om tid.

Numera är det alltid väntetid, vilket i extrema fall blivit 10-15 min. Värst har mcd, västra frölunda torg varit.
Citera
2013-02-24, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsantest
Klart dom har hamburgare, det är det som är centralt i den mat du beställer
Citera
2013-02-24, 12:26
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Klart dom har hamburgare, det är det som är centralt i den mat du beställer
Möjligt en del anser dom har god mat, men riktiga hamburgare är inte av gris.
Citera
2013-02-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Hej, berätta gärna om ett roligt minne eller dåligt
När du eller flera har varit på en restaurang eller matställe och mått verkligen skit efter, eller till och med blivit magsjuk? aja säkert hänt alla men berätta om det senaste!

Jag var på ett ställe i Jönköping och åt på ett kina ställe, det minnet är när jag mått verkligen sämst av att äta ute men tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket mer.

DU kanske har mer gottisar att tala ut om?
Finns ett ställe på skolgatan iLinköping. Saigon heter det . Ett så kallat take awayhak, som serverar wokade rätter av diverse slag. Beställde hem en wokad kycklingrätt en gång. Smakade väll helt okey, men bara det att efter en halvtimme ungefär så började jag må lite illa.Efter ytterligare en stund börja jag få kramper i magen och frysningar mm som Värsta influensasymtomen! Sen kom stora megaspyorna och regnsketan. Jag har aldrig kännt mig så dålig i hela mitt liv som efter den matförgiftningen. Aldrig spytt så mycket heller. Trodde hela jävla jag skulle vändas ut och in. Senare dagen efter började ebba ut, men jag ryser i hela kroppen när jag tänker på det stället eller känner lukten av asiatmat., tyvärr. för jag älskar egentligen den maten , men det är för alltid förstört
Citera
2013-03-10, 14:39
Medlem
Xlntboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bibsi
Käkade på Global Restaurang på Backaplan, Göteborg här om dagen.
De har en ganska stor skylt där det står "STANS BÄSTA BUFFÉ"... vilket jävla skämt.

Fyfan vilket jävla pisställe. Kostade mig 79 spänn för övrigt.

Detta skulle då vara buffé, det var en hel del asiatisk mat gjord på råttsvans, samt en del "husmanskost". Någon sunkig oxbit som såg ut som den legat ett par dagar. Hårt som satan. Allting var kallt för övrigt.

Dryck som fanns att välja på? Apelsin eller Jordgubb FUN LIGHT...trodde det var ett jävla skämt.

Som tur var låg Burger King inte särskillt långt ifrån.

Var där men han vända i dörren och därmed sparade slantarna
Citera
2013-03-10, 14:55
Medlem
Xlntboys avatar
Sämsta stället jag har ätit någonsin är pizzerian i Lövgärdet, Angered (förort till Göteborg). Det har gått ca 7-8 år nu efter besöket. Beställde då en kebabpizza. Det intressanta var att det var gul isbergssallad på den och efter 2 slice var jag supersnabb att springa ut ur lokalen och kräkas. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Skulle ha jobbat på kvällen men blev tvungen att sjukskriva mig i en vecka...

Hörde ryktesvägar i efterhand att pizzerian hade fått anmärkningar av livsmedelsverket eller om det var miljöförvaltning...Vet ej dock inte om det stämmer då jag själv gjorde ingen anmälan eller kontrollerade företaget/ägaren hos ovannämnda instanser
Citera
2013-03-20, 02:33
Medlem
Utan tvekan Cans kök och bar i GBG. Resturangen är sunkig, smutsig o sofforna har äckliga fläckar. Maten är lägsta kvalitet av havlfabrikat. Toaletterna... Stinker urin o är superäckliga. Sen spelas balkantechno på högsta volym... Sen späds spriten ut med vatten och har du köpt 3 öl står det lätt 5-7 sen på notan. Ölen e dock billig så stans alla alkisar sitter här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in