2009-01-04, 13:14
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Haha, kanske inte den BÄSTA maten, men jag förväntade mig iaf ÄTLIGT'
Eftersom dom har både nattklubb, resturang och lounge (som dom bygge typ färra året för två mille) så trodde jag väll iallafall nånstans att dom hade råd med några bra kockar. felfelfel
Var de inte de som hade nån rätt som hette "man eller mus" för över tusen spänn? Nån slags stor biff?

Jag har heller aldrig blivit nöjd på arena så det får bli totalbojkott.

Alfies tycker jag är helt okej. Bra käk och humana priser.
Citera
2009-01-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wie bitte?
Var de inte de som hade nån rätt som hette "man eller mus" för över tusen spänn? Nån slags stor biff?

Jag har heller aldrig blivit nöjd på arena så det får bli totalbojkott.

Alfies tycker jag är helt okej. Bra käk och humana priser.

Jo det va typ ett kg biff el nått.
Det va ju ok när dom gjorde hamburgare, det va mat dom klarade av men att gå från expensive McD till "gårdskyckling filé" var inte något dom klarade av

Något jag MÅSTE rekommendera är thairesturangen "THAM RAP THAI" som ligger i viken i Karlstad.
Bra priser, bra personal och mat to die for
Citera
2009-01-04, 13:52
Medlem
Snusets avatar
Citat:
Kinarestaurangen i Arlöv. Jag påpekade att deras sallad luktade konstigt. "Den är lagrad."

Lagrad sallad. Jaja, den blir säkert bättre när den får ligga. Mycket sämre kunde den iaf inte bli.

China Muren, med originalets särstavning intakt. Va glad jag blir. Tänkte själv skriva ett varningens ord för detta stället men det behövs ju inte så jag uppdaterar istället. Jepp, stället är fortfarande skitkasst. Olja verkar räknas som en krydda, och dessutom som den ENDA kryddan. Service och atmosfär kan jag inte klaga på eftersom om jag går till ett kinahak så är det just kinahak jag är ute efter. Men bara för att man driver ett hak så behöver man väl inte strunta i maten.
Citera
2009-01-04, 13:53
Medlem
flipdotcoms avatar
Hesburger i Tallinn, fyfan!
Citera
2009-01-04, 14:17
Medlem
Synergys avatar
En thairestaurang i Manilla, Filippinerna.

Fullkomligt vidrigt. Kycklingen var ljummen och det var stora broskbitar i den. Ifall det inte var broskbitar så var det istället sand i riset.

Fick en köttbit i munnen som helt enkelt inte gick att tugga sönder. Var som att tugga på ett tuggummi. Kände kväljningen bara där.

Samtidigt som man satt och käkade stod kockarna och tittade på oss under hela måltiden.

Sedan var vattnet man fick direkt från det lokala kranvattnet och i ena glaset kunde man skåda en organism av något slag.
Citera
2009-01-04, 14:26
Medlem
erik25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flubbe
Enligt mitt tycke så är sveriges i särklass sämsta lunchhak "Bällsta bro värdshus" i sundbyberg. Jag har jobbat ett antal år (5-6) i sumpan, och dom har inte ändrat sin meny en enda gång.... Jag tror att dom ligger inne med en 4-5 menyer som byts ut på vecko basis. Super trist!

Är ju ett kanon matställe, äter man där varje dag så då kan man tycka det är "b"..
Men dom har ju massa mat som är kanon gott...

Därimot Rasta i Ödeshög, där får du micromat till lunch och avslagen läsk..
Otrevligt och få sunkiga rätter.. Ett riktigt "en gång aldrig mer" ställe.. har dock själv ätit där flera gånger och samma skit varje gång...vissa lär sig aldrig :P
Citera
2009-01-05, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tyvärr inte, det är just i tidningar som de största myterna frodas.
Man vill du tro på det så fortsätt med det

http://www.svd.se/resor/nyheter/artikel_1963657.svd

Du får väl ta och läsa artikeln själv om du inte tror på det. Men som du säkert vet så måste du länka till rätt artikel på snopes.com om du påstår att något är en myt
Citera
2009-01-05, 04:48
Medlem
mannys avatar
Tog en Kebabpizza på Bergvikens Pizzeria i Luleå i veckan. Kan ju tillägga att jag inte ätit kebab förut, men jösses.. Det var nog den sämsta pizzan jag har testat. Sista gången jag äter på det stället :/
Citera
2009-01-05, 07:04
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukOchSkinn

Du får väl ta och läsa artikeln själv om du inte tror på det. Men som du säkert vet så måste du länka till rätt artikel på snopes.com om du påstår att något är en myt

Det jag refererade till var att det skulle ha skett på en restaurang i London,
Din artikel gäller, Australien och bevisar ingenting, en solklar myt som så småningom kommer stå med på de flesta "mytsidor"

Halvt om halvt OffTopic Diskussion som avslutas från min sida nu.
Senast redigerad av epost72 2009-01-05 kl. 07:44.
Citera
2009-01-05, 16:05
Medlem
TotenEngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipdotcom
Hesburger i Tallinn, fyfan!

Vad snackar du om? Hesburger har ju skitgoda burgare... Grym dressing
Citera
2009-01-05, 17:31
Medlem
Blancos avatar
Hard Rock i Stockholm. Fick en kall jävla skosula som de kallade för biff. Saltat så att döda havet skulle framstå som en törstsläckare och grillad hårdare än alla judar i WWII Fy fan
Citera
2009-01-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Tyvärr inte, det är just i tidningar som de största myterna frodas.
Man vill du tro på det så fortsätt med det
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/...bajs-i-glassen
Sen skrev aftonbladet,expressen mm om det med så den där är san.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in