Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
38,06%
94 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
61,94%
153 röster
2009-12-08, 23:41
  #397
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jag är fortfarande lika oförstående som jag alltid varit till att man faktiskt betalar Lasse Kink för att kommentera fotbollsmatcher.

En av fotbollens, ja livets, största gåtor...
Citera
2009-12-08, 23:58
  #398
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag är fortfarande lika oförstående som jag alltid varit till att man faktiskt betalar Lasse Kink för att kommentera fotbollsmatcher.

En av fotbollens, ja livets, största gåtor...

Var det han som kommentera Real Madrid idag?
Citera
2009-12-09, 00:11
  #399
Avstängd
Snaskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag är fortfarande lika oförstående som jag alltid varit till att man faktiskt betalar Lasse Kink för att kommentera fotbollsmatcher.

En av fotbollens, ja livets, största gåtor...
Han heter Lasse Kinch inget annat, se länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Lasse_Kinch
Citera
2009-12-09, 00:30
  #400
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasky
Han heter Lasse Kinch inget annat, se länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Lasse_Kinch

Hahaha! Din jävla åsna..

"Jag har aldrig förstått den här offsideregeln, det viktiga är ju inte var han befinner sig när bollen slås utan var han är när han tar emot bollen."

-Lasse KINK
Citera
2009-12-09, 00:44
  #401
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 202walker


Fan, efter ännu en kväll med CL-studion så mår man nästan illa. Wenström och "Ekblom Bak" slår alla rekord. Fan vad jag hatar när de kör highlights från kvällens omgång.

Missad målchans=
W: "-Och vad säger vi om den här då... inget man skriver hem om, höhöhö..."
E-B: "-Vill man vinna sådana här matcher så måste man göra mål i de lägena"

Mål=
W: "-Och kolla noooga nu... schmack... där finns inget att klaga på, ptjooo... *långbenskratt*"
E-B: "Fantastiskt mål"

haha ja varför ska hon alltid komma med nån slags inflikning. och herr w.... ja de har ju ingen vidare studio, sexan. men det visste vi alla redan
Citera
2009-12-09, 01:15
  #402
Medlem
"Snygg passning in mot mitten. Synd att det inte fanns någon där."

- Staffan Lindeborg
Citera
2009-12-09, 01:21
  #403
Medlem
Usch bort med Ekblom, finns ingen som jag stör mig på mer än henne. Hon tror fan att hon kan allt om fotboll också, nej fy fan bort med människan från tv-apparaten. Har inte försäsongsträningen börjat i Tyresö, eller är hon för "duktig" för att vara med på den?
Citera
2009-12-09, 06:45
  #404
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo88
Usch bort med Ekblom, finns ingen som jag stör mig på mer än henne. Hon tror fan att hon kan allt om fotboll också, nej fy fan bort med människan från tv-apparaten. Har inte försäsongsträningen börjat i Tyresö, eller är hon för "duktig" för att vara med på den?

Inkvotering så det stinker om det. Hur jävla svårt är det inte att sitta och krysta fram lite klyschor? Sänker alltid ljudet på tvn när de går igenom kvällens matcher så man slipper höra henne.
Citera
2009-12-09, 08:48
  #405
Medlem
Fotzens avatar
Skulle ju inte vara fel om canal+ köpte rättigheterna till CL, då skulle man faktiskt kunna se programmet med ljud men när BAAAK är där så gär det inte.
Men det lär inte hända.
Citera
2009-12-09, 09:26
  #406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Hahaha! Din jävla åsna..

"Jag har aldrig förstått den här offsideregeln, det viktiga är ju inte var han befinner sig när bollen slås utan var han är när han tar emot bollen."

-Lasse KINK

Han är verkligen sämst, finns inte mycket bra med studion/kommentatorerna under CL just nu, förutom Strömberg och Henrik Strömblad.

"Sverige har gjort 98 mål mot Italien genom tiderna. Gör vi tre till blir det 100-målsjubileum."
- Lasse Kinch


"Gamla stjärnor minns man bättre än de som inte ännu blivit stjärnor."
- Lasse Kinch

Citera
2009-12-09, 10:03
  #407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Han är verkligen sämst, finns inte mycket bra med studion/kommentatorerna under CL just nu, förutom Strömberg och Henrik Strömblad.

"Sverige har gjort 98 mål mot Italien genom tiderna. Gör vi tre till blir det 100-målsjubileum."
- Lasse Kinch


"Gamla stjärnor minns man bättre än de som inte ännu blivit stjärnor."
- Lasse Kinch

Hahahaha!!

Citera
2009-12-09, 10:20
  #408
Medlem
Centrums avatar
Lasse Kinch utan tvekan. Satt och tittade på Marseille x Real igår. Fruktansvärda namn fick spelarna Sabi Alonso, Heinsee, arbeloaoa, mm.

Han har kvar jobbet för trogen tjänst kan inte tänka mig annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback