Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
38,21%
94 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
61,79%
152 röster
2010-03-31, 14:35
  #517
Avstängd
ensamensams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
http://www.facebook.com/group.php?v=...d=218390175971
Bra!
Citera
2010-03-31, 14:35
  #518
Medlem
padrons avatar
Är du medveten om att du länkat till en ett och ett halvt år gammal artikel?
Citera
2010-03-31, 14:37
  #519
Medlem
cyberkalles avatar
Men tjejen som är nere på planen och i spelargången verkar ju inte heller så smart, hon tyckte ju att det var mycket märkligt att inte Beckerbauer tog sig tid att gå ner från VIP-läktaren för en intervju med henne i spelargången.
Citera
2010-03-31, 14:48
  #520
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
vem är det du menar här ?

Frida Nordstrand som intervjuar spelare antar jag..?

Men hon är faktiskt charmigt och har en skön framtoning. Inte för att hon kan något om fotboll (av vad vi fått höra) så lyckas hon iaf få kontakt med människor och fånga stämningen. Hon får gärna vara kvar.


Elin Ekblom-Bak däremot är ju inte bara totalt värdelös kunskapsmässigt, utan hon ser ju dessutom skittråkig ut. Det skulle ju i princip kunna ha varit André Pops som suttit där med peruk och försökt sig på djupare analyser i stil med "Ronaldinho är glad, han ler.. ooh, där gjorde han mål!"


Att Per Tellander försöker höja upp henne som att hon faktiskt har något att bidraga med är bara pinsamt. Säg som det är att; "Vi måste fylla kvinnokvoten, detta är vad det finns att få tag på!" Vi vet liksom redan att hon är värdelös och att vi inte kommer bli av med henne, sluta mygla om att hon faktiskt skulle vara vettig när det är så uppenbart att det bara är skitsnack.
Citera
2010-03-31, 15:17
  #521
Medlem
Simaõs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
vem är det du menar här ?

Hon stod och skröt på osedvanligt efterblivet vis om hennes konversation med Franz Beckenbauer i pausen Bayern-Manchester. Kan mycket väl varit denna Frida som Pumpking talar om.
Citera
2010-03-31, 15:29
  #522
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Hon stod och skröt på osedvanligt efterblivet vis om hennes konversation med Franz Beckenbauer i pausen Bayern-Manchester. Kan mycket väl varit denna Frida som Pumpking talar om.

Frida är i min värld grym på det hon gör, hoppas aldrig Viasat gör sig av med henne. Jag höll ju med henne i hennes Beckenbauer-monolog med.
Citera
2010-03-31, 16:08
  #523
Medlem
Jag gillar den där Frida men det är bara för att hon är så vansinnigt fruktat söt att titta på. tycker inte heller att hon på något sätt försöker säga "jag kan fotboll, här är mina åsikter" utan hon charmar spelare och ledare till intervjuer eller lite småsnack när kameran inte är på. Hon verkar ju dessutom kunna ett antal språk flytande så intelligensen verkar ju finnas där med.
Citera
2010-03-31, 16:22
  #524
Medlem
Rubarth23s avatar
Jag mår fan dåligt av att höra på henne.
Brukar alltid stänga av TVn i pausen när det är viasat.
Citera
2010-03-31, 16:24
  #525
Medlem
Nästan lika värdelös som Sladjan.
Citera
2010-03-31, 17:03
  #526
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Frida är i min värld grym på det hon gör, hoppas aldrig Viasat gör sig av med henne. Jag höll ju med henne i hennes Beckenbauer-monolog med.

Håller med. Helt klart den enda tjejen som verkligen lyckats slå igenom i TV-rutan när det kommer till en så mansdominerad sport.

Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Elin Ekblom-Bak däremot är ju inte bara totalt värdelös kunskapsmässigt, utan hon ser ju dessutom skittråkig ut. Det skulle ju i princip kunna ha varit André Pops som suttit där med peruk och försökt sig på djupare analyser i stil med "Ronaldinho är glad, han ler.. ooh, där gjorde han mål!"

Det sorgliga är ju att du inte överdriver nu, utan att det faktiskt är precis så hon är. Hoppas hon ensam får kommentera en match! Hade kunnat bli enorm humor.
Citera
2010-03-31, 17:06
  #527
Medlem
Viasat suger, de har ingen känsla för vad som är bra fotbollstv eller bra studiprogram över huvud taget. Hur jävla svårt ska det vara?
Citera
2010-03-31, 17:08
  #528
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Håller med. Helt klart den enda tjejen som verkligen lyckats slå igenom i TV-rutan när det kommer till en så mansdominerad sport.



Det sorgliga är ju att du inte överdriver nu, utan att det faktiskt är precis så hon är. Hoppas hon ensam får kommentera en match! Hade kunnat bli enorm humor.

Skulle spelat in skiten och sen skickat det till henne, då hade hon fattat att det inte håller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback