2009-03-12, 07:07
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazooka
Jag har jobbat på samma jobb som henne. Då var hon anarkoradikal feminist med långhåriga ben. Vet inte hur det är nu dock.

Mer skvaller tack!
Citera
2009-03-12, 15:11
Medlem
jimmychrists avatar
http://www.aftonbladet.se/debatt/lis...icle3691185.ab
Citat:
Medicinerna är framtagna för män.
Hon far med osanning. Det gör mig lite besviken. Jag har inte ljugit för henne, så varför ljuger Lisa Magnusson för mig?
Citera
2009-03-13, 13:56
Medlem
d1rtj4ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffsen
Hon kan inte stava till "människa" vilket är jätteirriterande men vägs upp av hennes söta ansikte och granna lökar.

Näe, jag har inget skvaller men jag väntar spänt på att någon ska göra några snaskiga avslöjanden.

Usch, hur fan kan du tycka att hon e söt??? Hon är ju för fan nästan lika ful som Skabbiga-Skugge

Men som tur är smaken som baken!
Citera
2009-03-13, 14:01
Medlem
d1rtj4ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazooka
Jag har jobbat på samma jobb som henne. Då var hon anarkoradikal feminist med långhåriga ben. Vet inte hur det är nu dock.

Djäkligt sexigt om du frågar mig, NOT!
Citera
2009-03-13, 14:12
Medlem
ittebittes avatar
Jag har också fastnat för hennes dockansikte och stora pattar. Go Lisa!
Citera
2009-03-13, 21:03
Medlem
alcatrazs avatar
Flickstackarn kommenterar denna tråd bland kommentarerna i denna blogg.

http://isobelsverkstad.blogspot.com/...flashback.html
Citera
2009-03-13, 23:31
Medlem
Vilken ointressant skribent!
Ok, hon kan ha stora härliga pattar men hon saknar förstånd att visa dessa fördelar.
Hurvida hon har ett dockansikte vill kan jag inte uttala mig om men det kan mycket väl vara så att hon är en lönnfet blekglåmig medelmåtta.
Om hon är en riktig pattfia bör hon rimligen skylta med det för skrivandet andas tillgjord feminism a la nittiotal och är inget att bygga en karriär på.

Mitt tips till Lisa är att bli en topplessbloggare!
Garanterad succe för den som har vad som krävs.
Citera
2009-03-13, 23:46
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Flickstackarn kommenterar denna tråd bland kommentarerna i denna blogg.

http://isobelsverkstad.blogspot.com/...flashback.html

Citat:
Ursprungligen postat av Lisa Magnusson
Om mig har det funnits flera trådar, min personliga favorit är faktiskt den senaste tråden (som har det lockande namnet "Skvaller om pattfian Lisa Magnusson").
Jag är rädd att jag förstörde tråden genom att påpeka att hon läser och svarar på allt som skrivs om henne, vilket hon ju visar genom att länka till denna tråd i kommentaren. Just nu sitter hon väl och uppbådar all viljekraft hon kan för att inte svara i den här tråden eftersom det är så förutsägbart.
Citera
2009-03-14, 08:36
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jag är rädd att jag förstörde tråden genom att påpeka att hon läser och svarar på allt som skrivs om henne, vilket hon ju visar genom att länka till denna tråd i kommentaren. Just nu sitter hon väl och uppbådar all viljekraft hon kan för att inte svara i den här tråden eftersom det är så förutsägbart.

Lisa Magnusson sa...

Jag googlade och hittade nu en tråd om dig där det bl a stod att du inte är riktigt klok, att du är en jubelåsna och att det är otroligt att en sådan jävla idiot kan få skriva i Nordens största tidning. Så misströsta inte!

Om mig har det funnits flera trådar, min personliga favorit är faktiskt den senaste tråden (som har det lockande namnet "Skvaller om pattfian Lisa Magnusson").

Men ja, om ingen hade hatat dig på Flashback så hade det faktiskt funnits anledning till oro och självrannsakan.
3:58 PM

Snälla Lisa....kan du inte ge oss lite skvaller om dig själv?
Citera
2009-03-14, 09:08
Medlem
Swedie765s avatar
sväljer hon?
Citera
2009-03-14, 09:41
Medlem
Varför Pattfia? Hon heter ju Lisa, då blir det ju det vedertagna Pattlisa.
Citera
2009-03-14, 10:49
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sue-ellen
Usch ja, hon är riktigt kass. Som tidigare nämnts dåligt påläst vilket hon försöker kompensera med en vass (dock uddlös) penna. Påminner lite om fenomenet Magnus Betnér som ihärdigt kämpar för att framstå som kontroversiell men endast bidrar med förutsägbara sparka-uppåt-angrepp.
Ja, fy fan! Som MB håller på så kan man tro att det är 1972 och att knappt någon vet att man kan göra även tekniskt högkvalitativ komedi som t.ex. It's always sunny in Philadelphia eller Sarah Silverman. (Men tro nu inte att MBs smörja skulle bli bättre om det var snyggt filmat.)

P.S. Fast det var lite väl elakt. Förr i tiden så hade de inte handburna webkameror med 1GB minne, så det hade krävts enorma ansträngningar för att få det att se lika sopigt ut som MBs plågsamma komediförsök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in