2009-03-14, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Flickstackarn kommenterar denna tråd bland kommentarerna i denna blogg.

http://isobelsverkstad.blogspot.com/...flashback.html
Vilka kardinalmiffon till pk-idioter som kommenterar i den där bloggen. Simon: "Gu vad lågt till tak det är på flashbacks debattforum. Verkar inte vara direkt jättetrevliga grabbar som hänger. Intoleransen och hatet mot allt som inte är högerliberala eller extremhögeråsikter är ju tydlig gemensam nämnare för intelligensreserven där!"
Direkt upprörande!
Om Isobel får en tråd så ska jag minsann berätta att hon har en gång fått sagt till sig att "Din fitta är fin" - på franska.
Citera
2009-03-14, 22:38
Medlem
Haha, ville bara berätta att jag läste "pattfittan" vilket jag såg som humor på jesusnivå. I övrigt vill jag tillägga att hennes tuttar ser rackarns sladdriga ut.
Citera
2009-03-14, 23:18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Varför Pattfia? Hon heter ju Lisa, då blir det ju det vedertagna Pattlisa.

Här uppstår våldsamma kulturkrockar! "Pattmaja" trodde jag var allmänt vedertaget.
Citera
2009-03-15, 11:11
Medlem
Men för f*n gubbar !

Ska vi nu en gång för alla slå fast följande...
Nej Lisa är INTE söt, tvärtom. Och nej hon har INTE stora i relation till sin kroppshydda.
Citera
2009-03-17, 23:59
Medlem
Hofmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Enligt egna empiriska studier krävs det åtminstone en C-kupa för detta ändamål. Tror inte Lisa kvalar in. Sorry.

Jaså? Mina egna undersökningar visar på att även b-kupa med tveksam hudspänstighet även går bra. C-kupa med för hård fyllning kan även vara smärtsamt. Det gäller att hitta rätt kroppsdensitet för ändamålet.

Det är dessutom tråkigt att inget ordentligt skvaller dök upp.

Söt? -Nej. Hon tillhör kategorien människor som endast har ansiktsbilder i profil på sina community-presentationer.
Citera
2009-03-18, 00:40
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Ska vi nu en gång för alla slå fast följande...
Nej Lisa är INTE söt, tvärtom. Och nej hon har INTE stora i relation till sin kroppshydda.
Har du hört talas om "puschup" ? Väldigt vanligt hos kvinnor med komplex för bröststorleken.
Citera
2009-03-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ittebitte
Jag har också fastnat för hennes dockansikte och stora pattar. Go Lisa!

"Dockansikte" ?!? jisses, min röv är snyggare när den har en bra dag Antingen skojar du eller så bör du kolla synen...

(nåra stora tuttar har hon inte heller nej.)
Citera
2009-03-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zockerconny
Har du hört talas om "puschup" ? Väldigt vanligt hos kvinnor med komplex för bröststorleken.
Jupp, och det var just det jag skrev i början på tråden serru, att hon bara trycker upp dem...
Citera
2009-03-18, 21:09
Medlem
Klaus Stryypares avatar
I'd sodomize that!
Citera
2009-03-25, 13:18
Medlem
Gluffsens avatar
Åh jösses vad söt hon är på de senaste bilderna hon laddade upp..
Men, har hon inte gått ned väldigt mycket i vikt? Det är väl bra antar jag men tyvärr så verkar hennes stora bröst tagit mycket stryk.

http://blogg.aftonbladet.se/19586/perma/1165707
Citera
2009-09-01, 19:11
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Vad har hänt?

Vad har hänt? Har någon plattat till näsan på Lisa?

http://www.aftonbladet.se/debatt/kro...icle5724927.ab
Citera
2009-09-03, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Vad har hänt? Har någon plattat till näsan på Lisa?

http://www.aftonbladet.se/debatt/kro...icle5724927.ab

Hon tillhör sveriges z-lista med övriga eliten av dom mest talanglösaste och korkade,mest avtändande och fulaste objekten som visats upp i svensk media,såsom Bionda trosing,Katrin "fuckface" zytomierska,Cecilia beckroth,ann-charlotte marteus,madrassen baren-meral etc etc etc.

Jag läser inte hennes skitsnack,det räcker med rubrikerna och fotot för att avgöra,men hon måste ha bytt foto säkert 10 ggr den korta tid hon funnits på aftonhoran,taskigt självförtroende (men det skulle jag också ha om jag såg ut som henne ) stenhårt sminkad varenda gång...men nu har hon fan slagit sitt eget rekord,hur många kilo smink har hon på sig där tro,ansiktsuttrycket liknar en person som trycker ut en stenhård bajskorv storlek falukorv,det ser förjävligt ut,för att uttrycka mig snällt.

...fattar förövrigt inte hur folk kan snacka om hennes pattar,övriga ansiktet/kroppen gör ju att avtändningen blir total,lägg därtill personligheten och hon duger inte ens till en avsugning på en krogtoalett,inte ens om hon sväljer och dräglar.....

...tänk då ett foto eller ett uppvaknande med pigface när hon inte har ett uns smink i fejan ...det måste bli som med en fat-ass lady gaga för er som sett henne osminkad....
Senast redigerad av Deuce2 2009-09-03 kl. 06:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in