Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Hon tillhör sveriges z-lista med övriga eliten av dom mest talanglösaste och korkade,mest avtändande och fulaste objekten som visats upp i svensk media,såsom Bionda trosing,Katrin "fuckface" zytomierska,Cecilia beckroth,ann-charlotte marteus,madrassen baren-meral etc etc etc.
Jag läser inte hennes skitsnack,det räcker med rubrikerna och fotot för att avgöra,men hon måste ha bytt foto säkert 10 ggr den korta tid hon funnits på aftonhoran,taskigt självförtroende (men det skulle jag också ha om jag såg ut som henne ) stenhårt sminkad varenda gång...men nu har hon fan slagit sitt eget rekord,hur många kilo smink har hon på sig där tro,ansiktsuttrycket liknar en person som trycker ut en stenhård bajskorv storlek falukorv,det ser förjävligt ut,för att uttrycka mig snällt.
...fattar förövrigt inte hur folk kan snacka om hennes pattar,övriga ansiktet/kroppen gör ju att avtändningen blir total,lägg därtill personligheten och hon duger inte ens till en avsugning på en krogtoalett,inte ens om hon sväljer och dräglar.....
...tänk då ett foto eller ett uppvaknande med pigface när hon inte har ett uns smink i fejan

...det måste bli som med en fat-ass lady gaga för er som sett henne osminkad....