2009-03-05, 14:28
Medlem
z0rkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanekungen
Gissa vad jag kommer att fråga henne då
eheheheheh låt mig gissa roflol....om hon...hahahahahah.ooomg...tar den i....jag döööör...tar den i 2an? hahahahahahahahahah snark
Citera
2009-03-05, 14:35
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master-cees
Kan vi inte enas om en sak, oavsett bristande stavningsförmåga samt eventuella luckor i sitt kunnande, så är hon helt klart värd att pattaknulla.

Enligt egna empiriska studier krävs det åtminstone en C-kupa för detta ändamål. Tror inte Lisa kvalar in. Sorry.
Citera
2009-03-05, 14:36
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master-cees
Kan vi inte enas om en sak, oavsett bristande stavningsförmåga samt eventuella luckor i sitt kunnande, så är hon helt klart värd att pattaknulla.

Med tanke på hennes obegåvade inlägg i debatten om monarkins varande eller icke varande så röstar jag för att Hans Majestät Konungen skall få den äran!
Citera
2009-03-05, 18:48
Medlem
Lance Cumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Med tanke på hennes obegåvade inlägg i debatten om monarkins varande eller icke varande så röstar jag för att Hans Majestät Konungen skall få den äran!

Kan du utveckla? Inte om pattknullandet men det andra
Citera
2009-03-05, 19:08
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lance Cumson
Kan du utveckla? Inte om pattknullandet men det andra

Det är OT! Inte i min fina tråd!
Citera
2009-03-06, 13:50
Medlem
Gluffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Enligt egna empiriska studier krävs det åtminstone en C-kupa för detta ändamål. Tror inte Lisa kvalar in. Sorry.
Jag är beredd att sätta min rövoskuld på att Lisa har C-kupa eller större.

Jag tycker som sagt om henne; hon är fin, rolig och dessutom en infp precis som jag. Om det inte vore för att hon har pojkvän och är för gammal för mig så skulle jag fria till henne.

Anledningen till att hon ofta verkar dåligt påläst är nog att hon är en infp när jag tänker efter. Som infp så grundar man lätt sina åsikter på känslor istället för fakta.
Citera
2009-03-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
En intressant sak är att jag sett att hon flera gånger gått till motattack i bloggkommentarer och liknande när hon blir sågad. Hon verkar läsa det som skrivs om henne och googlar säkert på sig själv flera gånger om dagen. Det finns alltså en stor chans att hon faktiskt rusar in här på Flashback arg som en litet bi om tråden får leva ett tag.
Det stämmer bra, hon svarade i min blogg när jag kallade henne för idiot. Hon tyckte också att jag var icke-liberal som inte tyckte om hennes åsikt.
Citera
2009-03-11, 02:33
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffsen
Jag är beredd att sätta min rövoskuld på att Lisa har C-kupa eller större.

Jag tycker som sagt om henne; hon är fin, rolig och dessutom en infp precis som jag. Om det inte vore för att hon har pojkvän och är för gammal för mig så skulle jag fria till henne.

Anledningen till att hon ofta verkar dåligt påläst är nog att hon är en infp när jag tänker efter. Som infp så grundar man lätt sina åsikter på känslor istället för fakta.

Jag tror att ert problem inte är att ni följer sedan länge daterade psykologiska förklaringsmodeller, utan att ni tror att det är okej att vara korkad bara för att man kan sätta ett annat epitet på det än just korkad.

Eller fel, inte korkad men medelintelligent utan några chanser att passera den gränsen.
Citera
2009-03-11, 08:30
Medlem
Blazookas avatar
Jag har jobbat på samma jobb som henne. Då var hon anarkoradikal feminist med långhåriga ben. Vet inte hur det är nu dock.
Citera
2009-03-11, 08:34
Medlem
kristibruds avatar
Vem är hon?
Citera
2009-03-11, 09:07
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Vem är hon?

Ja, det är ju det som är frågan. Här hittar du hennes blogg.

http://blogg.aftonbladet.se/19586
Citera
2009-03-11, 09:32
Medlem
Cofis avatar
Är Lisa rasist?

http://blogg.aftonbladet.se/19586/perma/1037555

Citat:
I köket satt en handfull mänskor, typ några tyskar och australienare med dreads. Jag hatar australienare, särskilt tjejerna, de är alltid så högljudda och falskt "soliga" i sättet, alla är deras daaaaaahling liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in