2009-03-04, 20:41
Bannlyst
Alternativ rubriktråd: Gamle Svarten skenar i byxan
Citera
2009-03-04, 20:57
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Njaä, hon trycker upp dem bara, vidhåller att hon är lönnfet med relativt små.

Befintligt bildmaterial stöder ovanstående tolkning.
Citera
2009-03-04, 21:00
Medlem
sue-ellens avatar
Usch ja, hon är riktigt kass. Som tidigare nämnts dåligt påläst vilket hon försöker kompensera med en vass (dock uddlös) penna. Påminner lite om fenomenet Magnus Betnér som ihärdigt kämpar för att framstå som kontroversiell men endast bidrar med förutsägbara sparka-uppåt-angrepp.
Citera
2009-03-04, 21:55
Medlem
cecels avatar
Hon verkar vara otrevlig och dryg. Nån som kan bekräfta?
Citera
2009-03-04, 22:22
Medlem
crazymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffsen
Hon döljer dem ganska bra på de där bilderna, speciellt på den med skjortan.
Här är hon inte lika blygsam.
http://bloggbilder.aftonbladet.se/im...16441904e3.jpg

Brösten ser ju justa ut, men hon ser ju ut som ett tjackluder på den bilden
Citera
2009-03-04, 22:25
Moderator
impieteers avatar
En intressant sak är att jag sett att hon flera gånger gått till motattack i bloggkommentarer och liknande när hon blir sågad. Hon verkar läsa det som skrivs om henne och googlar säkert på sig själv flera gånger om dagen. Det finns alltså en stor chans att hon faktiskt rusar in här på Flashback arg som en litet bi om tråden får leva ett tag.
Citera
2009-03-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jammy
Hur kommer det sig att det enda ni skriver om är huruvida hennes bröst är stora eller inte?

Själv tycker jag att hon skriver roligt och har intressanta åsikter. Kanske inte alltid full påläst men det tycker jag är okej. Det är bara min åsikt förstås. Kanske om jag inte vore tjej skulle jag tycka att hennes utseende var mer intressant att "skvallra" om än hennes faktiska texter.
Eftersom topic för tråden var just bröststorleken och TS har en viss uppfattning som jag bestrider så har jag inriktat mig på att göra just det. Jag ber om ursäkt om detta sårat fröken, Nattvandraren brukar inte vara fullt så manschauvinistisk i vanliga fall får jag säga till hans försvar
Citera
2009-03-05, 00:37
Medlem
Snapphanekungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
En intressant sak är att jag sett att hon flera gånger gått till motattack i bloggkommentarer och liknande när hon blir sågad. Hon verkar läsa det som skrivs om henne och googlar säkert på sig själv flera gånger om dagen. Det finns alltså en stor chans att hon faktiskt rusar in här på Flashback arg som en litet bi om tråden får leva ett tag.

Gissa vad jag kommer att fråga henne då
Citera
2009-03-05, 01:04
Medlem
master-ceess avatar
pattknulla

Kan vi inte enas om en sak, oavsett bristande stavningsförmåga samt eventuella luckor i sitt kunnande, så är hon helt klart värd att pattaknulla.
Citera
2009-03-05, 02:15
Bannlyst
Jag har faktiskt ofta undrat om hon finns på riktigt En del bilder av henne ser ut som photoshopskapelser, som att man har skapat ett utseende. Sen får olika människor skriva under namnet Lisa Magnusson. Jag har inte läst så mycket av henne (typ ingenting) men hon känns "skapad".
Citera
2009-03-05, 07:25
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluffsen
Hon döljer dem ganska bra på de där bilderna, speciellt på den med skjortan.
Här är hon inte lika blygsam.
http://bloggbilder.aftonbladet.se/im...16441904e3.jpg

Den tackar vi för! Vem behöver skvaller när det finns pattar!
Citera
2009-03-05, 11:19
Medlem
Fernets avatar
Tja, klart insticksbar i alla fall.
Och tusen tack för den "nya" bilden. De hon väljer till sin blogg är ju knappast runkvänliga.

Men framförallt visade hennes senaste inlägg kring sveriges ickedemokratiska statsskick att hon är en förnuftig flicka.

Och som sagt, kommer hon och sätter sig på mitt ansikte puttar jag inte bort henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in