Citat:
Ursprungligen postat av buggenbu
Nej. Jag går inte på rökheroin. Nej, jag har inte läst hela tråden. Och om dina pajkastarinlägg är representativa så är det heller inget som lockar.
Den förhärskande teorin i tråden var innan jag skrev mina inlägg att vårdpersonal på något sätt skulle ha en presumtion för i vart fall likgiltighetsuppsåt vid vanlig smärtlindring av palliativa patienter (och förstås ett direkt uppsåt om det är så att man överdoserar för att ta livet av patienten).
Jag ser det inte som en stor merit att ha deltagit i tio månader i en tråd och förfäktat en felaktig tolkning av rättsläget.
Japp, mitt pajkastande är representativt för det JAG har skrivit i tråden tidigare.
Andra har dock skrivit väldigt initierade inlägg, detta från båda "sidor".
Det står dig fritt att läsa tidigare inlägg eller inte. Men kom inte här och var självgod
och raljerande i dina inlägg och tro att du på något sätt skulle göra någon skillnad.
hellre ärlig rättfram pajkastning än egocentrerade inlägg där skribenten tror
att han är guds gåva till tråden.
Men det är ju bara vad jag tycker. Andra här finner säkert dina inlägg inspirerande och
nyskapande, så fortsätt du. Låt inte mig störa din självbild.