Citat:
Ursprungligen postat av PCuri
Lek? Hamilkar skrev att jag liksom letsdoit verkar ha haft dåliga erfarenheter av vård av anhöriga. Andra verkar vilja beskriva mig som en närmast sinnessjuk fanatiker.
Jag tror att det är ett rimligt antagande att det finns patienter och anhöriga på Astrid Lindgrens Barnsjukhus som är mer nöjda kunder än det par som var föräldrar till den baby som diskuteras i denna tråd. Och det är ju bra att det finns sådana fall också. Jag skulle helst slippa känna mig tvungen att dag ut och dag in sitta och skriva i denna tråd. Jag önskar att jag aldrig hade klickat på det här ämnet.
För det första kund är man när man betalar och väljer tjänst eller vara.
Men jag måste fråga mig, varför du skriver på detta forum och i denna tråd?
Vi andra som skriver i denna tråd har olika former av kunskaper och erfarenheter av tex sjukhusvård, vetenskap och juridik.
Vi skriver synpunkter frågor och insynsvinklar på det aktuella ämnet. Vi läser svaren och tar dem till oss. Med dessa svar så förstår vi tidigare frågor och kan utveckla vår kunskapsbas och förstå mera av hela ämnet i tråden.
Du PCuri får ju hela tiden svar ungefär som ”Du har helt fel” och tar dem inte till dig! Du är alltså inte här för att lära dig mera!
Du har inte heller några egna kunskaper att bidra med. Du har din 220 poäng juridik, har du fixat din examen klar nu? Det var ett tag sedan du skrev det inlägget. Du verkar inte ha erfarenheter heller av varken vetenskapligt forskning på högskolenivå inom något ämne och det bästa av allt, du verkar inte ha någon praktisk erfarenhet av domstolar och rättegångar eller rättsväsendet.
Dessutom
Senaste igår framför du egna hemmansnickra hittepåbegrepp igen, som du massor med fått påpekanden om att dom är tagna ur tomma rymden. Du verkar inte utvecklas något alls av att vara med i denna tråd och vi andra har ingen nytta av din närvaro.
Det enda du tillför i denna tråd är enbart blaj och rappakalja.