2012-05-02, 15:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Är du grov nog att ha linne ska du självklart ha linne. Är du nybörjare ska du inte använda linne!
Är du störst på gymmet atm är det ok att posera lite lätt i spegeln. Är du bland de mindre får man inte spänna sig!

Varför skulle mängden muskelmassa individen besatt bestämma hur man ska få klä sig och bete sig på gymmet? Det ser minst sagt lika illa ut när en biff går runt och spänner sig i linne som när en 14-åring som är där för 3e gånger går runt och gör desamma.
2012-05-02, 15:43
Medlem
Stör mig på killen som har njurbälte när han kör stående vadpress..
2012-05-02, 16:20
Medlem
kolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulPaljett
Beror på.. Lämnar man en skivstång för att gå och pissa eller fylla på vattenflaskan i andra änden av lokalen utan att tydligt markera att man inte är klar (dvs gödsla med handdukar och skit kring utrustningen) så får man skylla sig själv.

Stör mig jäkligt mycket på folk som förutsätter att man vet om att de en minut tidigare körde ett set och hade i åtanke att återvända för att köra vidare.
Jag stod 2 meter ifrån och sträckte på mig när en hök sveper in mitt i och sedan vägrar gå därifrån. Hade jag gått ifrån själva rummet med utrustningen så hade jag inte sagt något men kom igen.
2012-05-02, 17:12
Medlem
NoggerTattoos avatar
Den grymtande spinkisen!
2012-05-02, 22:33
Medlem
Smurf-Kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoggerTattoo
Den grymtande spinkisen!
Varför?

Och varför är det gay med handskar? Har själv inte handskar men verkar enbart smidigt.
2012-05-02, 22:35
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf-Konto
Varför?

Och varför är det gay med handskar? Har själv inte handskar men verkar enbart smidigt.

Folk med mindervärdeskomplex som inte lyckas få några vidare resultat. Så då får de skryta med sina valkar på händerna och då måste de klanka ner på folk med handskar.
2012-05-03, 07:11
Medlem
educationists avatar
Killar som lägger på mer vikt när man kommer in och typ flexar sönder. Sedan står de och sneglar på en hela jävla passet. Vet inte varför det stör mig så sjukt men tycker bara att det signalerar att de tror att de är så jävla mycket bättre än de är.

Hatar också killar som envisas med att ställa sig precis bakom en fast hela jävla gymmet är tomt, obehagligt och fruktansvärt störande.
2012-05-03, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogspromenad
Folk med mindervärdeskomplex som inte lyckas få några vidare resultat. Så då får de skryta med sina valkar på händerna och då måste de klanka ner på folk med handskar.

Dummaste inlägget denna vecka!
2012-05-03, 09:41
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
Dummaste inlägget denna vecka!

Eller? Träffade visst en öm tå. Varför skulle man annars bry sig om så världslig sak som användande utav handskar? Visst att man stör sig på folk som stökar ner eller tar upp plats i onödan och liknande. Men stör mig sig på folk som använder handskar så har jag rätt i mitt föregående inlägg eller så har man en grav psykisk defekt.
Senast redigerad av skogspromenad 2012-05-03 kl. 09:48. Anledning: stavning osv kanske eventuellt
2012-05-03, 11:23
Medlem
hck1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av educationist
Killar som lägger på mer vikt när man kommer in och typ flexar sönder. Sedan står de och sneglar på en hela jävla passet. Vet inte varför det stör mig så sjukt men tycker bara att det signalerar att de tror att de är så jävla mycket bättre än de är.

Hatar också killar som envisas med att ställa sig precis bakom en fast hela jävla gymmet är tomt, obehagligt och fruktansvärt störande.

Finns bara den maskinen / stången där så är det ju inte konstigt, annars, ja givet att de är jobbigt!
2012-05-03, 15:41
Medlem
Oj. Gud vad folk måste störa sig på mig...

*Jag är 185 lång och väger bara 74kg, när jag började gymma var jag dock lika lång och vägde 59kg
*Jag har linne
*Jag har handskar
*Jag tycker om att titta på mig i spegeln, jag är faktiskt väldigt nöjd med mina resultat
*Jag kanske låter ibland

Ett under att ingen kastat en hantel på mig ännu...
2012-05-03, 15:44
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx
Oj. Gud vad folk måste störa sig på mig...

*Jag är 185 lång och väger bara 74kg, när jag började gymma var jag dock lika lång och vägde 59kg
*Jag har linne
*Jag har handskar
*Jag tycker om att titta på mig i spegeln, jag är faktiskt väldigt nöjd med mina resultat
*Jag kanske låter ibland

Ett under att ingen kastat en hantel på mig ännu...

Mycket snack, liten verkstad från nissarna i denna tråden som klagar på sådana som dig. Klart man måste sitta i denna tråden och klaga över hur folk ser ut när man inte vågar säga något till dom IRL.
Kul att du är nöjd med dina resultat. Fortsätt kämpa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in