2012-02-13, 17:25
Medlem
Pyramids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paltnacke
Jag erkänner att jag både är medelålders och inte överdrivet vältränad, så avundsjuka ala Walter gör ju gällande att jag kommer att störa mig på en grupp unga herrar som är både ganska grova och ganska rippade oavsett vad de gör eller hur de beter sig...

Lägg då till att de beter sig som väldigt självgoda, dryga och typen som tar AAS för att pressa på stranden snarare än idrottare av något slag, och är utöver det iförda olika varianter av cykelbyxor eller tights till sina linnen.

Ena killen som tidigare varit iförd cykelbyxor hade en dag faktiskt klätt på sig lite och ifört sig tights. Efter att de kört tunga triceps kom han på sitt misstag och strosade lite närmare en av spegelväggarna, lät tightsen droppa till fotknölarna och inspekterade nogrant sina ben inför fullsatt gym...

<- Störd
Fast folk som spänner sig i speglarna tycker jag inte är så störande, det är väl mer pinsamt
för dom som gör det.. Jag tycker i alla fall inte att det är provocerande (gör det inte själv).
2012-02-13, 17:34
Medlem
Störde mig riktigt mycket på ett par kärringar som tränade. Tränar själv på Sportlife Backaplan. De pratade ta mig fan hela tiden och gnällde på folk indirekt som tränade. Ex en kille som körde 55 kg i hantelpress. När han lägger ner vikterna dundrar det till lite i golvet. Båda tanterna "pustar" (typ fan kan inte du vara någon annanstans och kommenterar måste de göra sånt) och glor på han med sur min. Sen börjar den ena skälla på den andra om att hon hade gjort något fel på jobbet sen att hon körde för många set på en övning så den andra kom av sig i sin rutin.

Sen tjejen som hade perfekta bröst med världens urringning så bröstvårtorna nästan hoppade över. Tappade fokus hela jävla tiden
2012-02-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag vet inte. Men de i receptionen har rätt nyligen satt upp lappen och de ser ju precis vad alla gör där hela tiden. Antar det finns en del som kommer åt den så att det blir bakterier på kranen eller nått. Kanske ska fråga dem när jag går ner till gymet nästa gång. Rädd för att höra sanningen dock när jag använder kranen varje gång jag är där. =/

Stoppar man upp truten mot vattenstrålen så lämnar man lämnar man sannolikt kvar ett och annat på kranen. Man andas ju på den till och börja med. Har faktiskt funderat på hur man skulle kunna konstruera en vattenkran som bara går att fylla flaskor med och inte dricka ur. En sån och en klassisk drickfontän som grisarna kan dricka ur.
2012-02-13, 21:45
Medlem
Någonting som jag kan störa mig extremt på är taniga jävla killar i ålder 15-20 år som bär jeans och något äckligt linne i 500 olika färger. Sitter och spänner sig i spegeln, svingar biceps med 10 kilos vikter.
Sen kan man läsa på facebook att dom varit på gymmet och tränat.
Så nästan alltid kommenterar någon random översminkad kille " Har du varit och biffat." Eller "Ska du bli biff ?".

Obs. Hatar ordet "biff". När dem själva väger 50 kilo och är på gymmet ungefär 2 gånger i månaden. Fyfan.
2012-02-13, 21:51
Medlem
LabiSiffres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Stoppar man upp truten mot vattenstrålen så lämnar man lämnar man sannolikt kvar ett och annat på kranen. Man andas ju på den till och börja med. Har faktiskt funderat på hur man skulle kunna konstruera en vattenkran som bara går att fylla flaskor med och inte dricka ur. En sån och en klassisk drickfontän som grisarna kan dricka ur.

Om man gör den strömförande så är det nog inte så många som dricker

Men seriöst så lär det väl finnas minst lika mycket bakterier bland hantlarna, maskinerna, duscharna och i bastun.
2012-02-13, 21:51
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitholk
Någonting som jag kan störa mig extremt på är taniga jävla killar i ålder 15-20 år som bär jeans och något äckligt linne i 500 olika färger. Sitter och spänner sig i spegeln, svingar biceps med 10 kilos vikter.
Sen kan man läsa på facebook att dom varit på gymmet och tränat.
Så nästan alltid kommenterar någon random översminkad kille " Har du varit och biffat." Eller "Ska du bli biff ?".

Obs. Hatar ordet "biff". När dem själva väger 50 kilo och är på gymmet ungefär 2 gånger i månaden. Fyfan.

Roligt att du har dom på facebook
2012-02-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabiSiffre
Om man gör den strömförande så är det nog inte så många som dricker

Men seriöst så lär det väl finnas minst lika mycket bakterier bland hantlarna, maskinerna, duscharna och i bastun.

Säkert. Så man ska vara försiktig med att knida sin vattenflaska där också...
2012-02-13, 21:59
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
De som kör marklyft med ez-stången

HAHA du kan inte mena allvar?

20 kg på var sida och handlederna åt helvete eller?

ne de va tamejfan dagens,

Förövrigt så stör ja mig på folk som klagar för man har grejerna för länge, körde 5 set marklyft idag inget ovanligt, höll hyffsat korta pauser men endån så kommer en kvinna som kommit i "fitnesslivet" och som är där varje dag med hittepo övningar och vågar skälla ut en, herregud
2012-02-13, 22:03
Medlem
Revoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anndreeaas
Förövrigt så stör ja mig på folk som klagar för man har grejerna för länge, körde 5 set marklyft idag inget ovanligt, höll hyffsat korta pauser men endån så kommer en kvinna som kommit i "fitnesslivet" och som är där varje dag med hittepo övningar och vågar skälla ut en, herregud

Skälla ut dig? Du tränar ju med utrustningen, trodde det var meningen - menmen...
2012-02-13, 22:03
Medlem
Valhalls avatar
Finns det någonting mer irriterande än högstadiekillar som gymmar?

Visst finns det undantag där de går på gym för att hålla sig i form p.g.a. idrottande, men de flesta går på gymmet för att kunna säga att de "biffar". När de väl fått lite muskler känner de sig jättefarliga och spänner sig jämt i hopp om att locka till sig alla brudar, för hur många av dem tränar för hälsoskäl egentligen? Inte många skulle jag tro, det är mest bara för att locka brudar, få "gangsterstatus" bland polarna och bli skolans badass. Extremt jävla löjligt!

Just nu är det ju någon gymfluga som går, för varenda jävel uppdaterar hela tiden på Facebook om hur de ska och gymma eller träna. Tjejer försöker bli somalier och killarna försöker bli brudmagneter...
2012-02-13, 22:46
Medlem
Synapzs avatar
Den/dom som brukar duscha inne på toaletten!!! (vet inte vem det är) Men ibland när man går in på toaletten i omklädningsrummet är det vatten över hela golvet med hårrester lite överallt. Nån gång har de även glömt schampot därinne
2012-02-13, 22:47
Medlem
ran3lids avatar
Mannen med en sjukt gammal träningsoverall från typ 80-talet. typ som den här:
http://www.hittaplagget.se/images/wct.jpg
Och då även i fulare färger.

Och det ända han gör är att han springer lite och sen stretchar överdrivet mycket efter det, och använder alla maskiner till hjälp att stretcha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in