2012-04-30, 15:30
Medlem
LabiSiffres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag lyssnar på spotify i mobilen. Ser inte hur det skulle kunna störa någon annan?

Jag stör mig på folk som lyssnar på spotify... Nej men det tänkte jag faktiskt inte på, tänker mer på folk som smsar och pratar osv. Oerhört störigt om man väntar på att de ska bli färdiga med sin träning men istället så väljer de att prata
2012-05-01, 14:25
Medlem
Stör mig på en lite äldre snubbe, typ i 50 års åldern som går runt och tror att han är vältränad. Spänner sig och pratar drygt tillbaka om man frågar om han är klar med diverse vikter och hantlar. Snubben ser ut som en pinne egentligen. Sen ska han låta som fan när han lyfter 50 kg på bänkpressen.....
2012-05-01, 18:31
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
En vanlig 15-åring borde ha vett nog att inte köpa hela gymkittet med det dyra märkeslinnet, dom tjusiga (dyra) handskarna, prottepulvret, kreatinet och eventuellt någon annan onödig artikel - allt för en gymperiod på ca 2-3 månader, sen slutar man.
Dessa 15-åringar är dock mer regel än undantag.

Själva gymmandet i sig med tanke på utförandet av övningar osv är ingenting man "stör" sig på i första taget. Alla behöver tid för att komma in i ett bra träningsschema, lära sig övningar korrekt och dylikt.

Inte borde det påverkadig att de har kosttillskott o handskar o flashiga kläder heller
2012-05-01, 19:16
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abborrmaster
Inte borde det påverkadig att de har kosttillskott o handskar o flashiga kläder heller

Nae, men är det inte det som det mesta i den här tråden handlar om? Man berättar om saker som man stör sig på men som egentligen inte borde röra en ryggen åt.
2012-05-01, 19:31
Medlem
Wahnsinns avatar
Att folk lyssnar på musik är förstås inget som stör mig medan jag tränar, men jag kan tycka det är lite jobbigt när man ska gå fram och fråga dem om något. Blir alltid likadant:

Jag: Har du många set kvar?
Person: *tar ut öronsnäckorna* Va?

En skitsak, jag vet, men det känns bara så himla drygt att ställa en fråga när man VET att man alltid måste upprepa den. Värst är dock när folk är i sin egen värld och inte ens ser att man pratar till dem, så att man typ måste ställa sig framför dem och dansa rysk folkdans för att få deras uppmärksamhet.
2012-05-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Att folk lyssnar på musik är förstås inget som stör mig medan jag tränar, men jag kan tycka det är lite jobbigt när man ska gå fram och fråga dem om något. Blir alltid likadant:

Person: *tar ut öronsnäckorna* Va?

En skitsak, jag vet, men det känns bara så himla drygt att ställa en fråga när man VET att man alltid måste upprepa den. Värst är dock när folk är i sin egen värld och inte ens ser att man pratar till dem, så att man typ måste ställa sig framför dem och dansa rysk folkdans för att få deras uppmärksamhet.
hahaha känner igen mig i allt du säger. Man måste ställa sig och vifta mitt framför ögonen och så lackar dom när man stör.
2012-05-01, 20:54
Medlem
Heavenlys avatar
Jag kommer aldrig, aldrig, att förstå mig på de tjejer, som "mystränar" på gymmet. Vad jag menar är dessa halvtjocka brudar som går i 40 minuter på löpbandet i lugn fart, utan lutning, iförda mysbyxor och tjocktröja. Oftast avslutar de med tio minuter stretch liggandes på golvet i stretchrummet för att sedan gå ut från gymmet igen.
Varför betalar man 300 kr/månad för att göra något man kan göra gratis ute?

Sen retar jag mig en del på turken som alltid stirrar på alla för att sen lyfta tungt 1 gång. Proceduren upprepas typ 5 ggr på 30 minuter. Jag är väldigt ny inom gymträning, men det känns som rätt oeffektiv träning.
2012-05-01, 21:53
Bannlyst
Jag stör mig på alla som ska hålla på och fråga om man har många set kvar, kan jag köra emellan, kan du passa osv osv. Sjukt irriterande fan sköt er själva och sluta stör andra.
2012-05-01, 21:57
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Jag kommer aldrig, aldrig, att förstå mig på de tjejer, som "mystränar" på gymmet. Vad jag menar är dessa halvtjocka brudar som går i 40 minuter på löpbandet i lugn fart, utan lutning, iförda mysbyxor och tjocktröja. Oftast avslutar de med tio minuter stretch liggandes på golvet i stretchrummet för att sedan gå ut från gymmet igen.
Varför betalar man 300 kr/månad för att göra något man kan göra gratis ute?

Sen retar jag mig en del på turken som alltid stirrar på alla för att sen lyfta tungt 1 gång. Proceduren upprepas typ 5 ggr på 30 minuter. Jag är väldigt ny inom gymträning, men det känns som rätt oeffektiv träning.
Dessa tjejerna brukar man även hitta vid ben eller magmaskinerna.

Stör mig lite halvt på en snubbe på mitt gym som tränat några månader nu. Ser inte riktigt anledningen till att använda straps, magbälte, handskar, senaste shakern med diverse pulver, när man ändå inte bänkar mer än 60.
Kan även tillägga att jag aldrig sett han köra ben.
2012-05-01, 22:34
Medlem
Folk som tror att ju större man är ju mer rätt har man att finnas å ta för sig i gymmet.
2012-05-01, 23:12
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lardan
Jag stör mig på alla som ska hålla på och fråga om man har många set kvar, kan jag köra emellan, kan du passa osv osv. Sjukt irriterande fan sköt er själva och sluta stör andra.

Du ser inte tillräckligt biff och farlig ut.
2012-05-01, 23:20
Medlem
Thermosss avatar
Efter att ha läst en liten del av tråden så kan jag säga som så här: Jag stör mig på folk som ser ner på folk för att de inte tar lika mycket som dem i bänkpress osv.

Alla har olika förutsättningar, eller har bara inte tränat lika mycket som andra. Det är väl därför man är på gym, för att bli starkare? Ni var också i det stadiet någon i livet. Eller hade ni alla en inborn ability att ni kunde pressa 100kg i bänk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in