2011-12-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chruze
Unga taniga killar som nyss börjat gymma, så lastar dom på alldeles för mycke vikt och har helt fel utförande, och så går dom och kollar lite i spegeln och tror att dom är coola eller nåt[/url]
Solkara tecken på att de har helt fel mål med styrketräningen.

Jag anser att en naturlig trygghet, självkänsla och respekt för andra medlemmar borde vara självklara egenskaper hos alla seriösa styrketränare.
Om någon kommer till träningslokalen enbart för att visa upp sig och försöka skryta så är det något som är enormt fel.
Senast redigerad av Peter_18 2011-12-12 kl. 22:58.
2011-12-12, 22:58
Medlem
pl0p3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Nej detta här är bara sinnessjukt. Sen när blev småbarn rädda för att vifta på snabeln? Och så ohygieniskt? :S

Förmodligen muslimer. De får inte visa sig nakna för varandra.
2011-12-12, 23:02
Medlem
ALXALXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3
Är detta sant?
Vet iof inte om det är i kristna eller muslimska delen av turkiet de har badhus där man väl lätt kan säga att folk visar sig nakna för varandra.

Men ja det ser för löjligt ut med personer som duschar med kalsongerna på.
2011-12-12, 23:04
Medlem
CmdrKeens avatar
Jag stör mig lite halvt på folk som inte vågar fråga om de kan köra emellan. Fråga på förfan, det är alltid uppskattat med passning i frontböj eller bänkpress.
2011-12-12, 23:04
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl0p3

Precis, eftersom dom är djur kan dom inte kontrollera sina homoerotiska lustar utan sätter på varandra så fort de ser snablarna. Även på mitt gym duschar dom med kalsonger och sneglar mot ens svennekuk så fort dom får chansen.
2011-12-12, 23:10
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puryeeah
Vem i helvete duschar i kalsonger efter gymmet?
Jag har varit med om att en före detta klasskompis från tunisien och en från turkiet duschade i kalsonger. Men de tillhör en tydlig minoritet...De är de enda två.
2011-12-12, 23:11
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Även på mitt gym duschar dom med kalsonger och sneglar mot ens svennekuk så fort dom får chansen.

That's the life of having a fb-dase
2011-12-12, 23:13
Medlem
bloodysamurais avatar
Jag stör mig på folk som stör sig på folk, men som inte vågar säga till. När några snorungar ockuperar bänkar utan att träna brukar jag säga åt dom att dra in till omklädningsrummet och prata.
2011-12-12, 23:13
Medlem
Var i Egypten nyligen och där hade de en tavla med alla regler som gällde på deras gym. Så jäkla bra. Fick en tillsägelse om att jag inte fick träna i sandaler, utan det var riktiga skor som gällde. Det är bra med regler för då slipper man störa sig så mycket.

Det jag dock klagade på var att madrasserna som fanns var tunna som papper. Fick hur ont i ryggen som helst när jag skulle köra crunches på golvet med vikter bakom huvudet. Men jag löste det genom att ta alla madrasser de hade och lägga på hög. =)
2011-12-12, 23:21
Medlem
anndreeaass avatar
Haha kom o tänka på när jag skulle köra latsdrag, så gick ja fram till ställningen i min egna lilla bubbla , och la endast märke till att stången var borta, men sen i ögonvrån såg ja en kille gå med en stång mot mig sen vända sig så fort han såg ja satte min vattenflaska där..

fick gå fram o säga ja gärna kör imellan, men tyckte de va för dåligt att han inte sa något först, visa lite stake liksom
2011-12-12, 23:36
Medlem
puryeeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Nej detta här är bara sinnessjukt. Sen när blev småbarn rädda för att vifta på snabeln? Och så ohygieniskt? :S

Såg minst sagt underligt ut när hela gänget tågade in i underkläder för att sedan skrika och vara jobbiga på ett sätt som bara invandrare kan.
2011-12-12, 23:40
Medlem
Stör mig som fan på att det är nytt år snart, nya möjligheter, nya NYÅRSLÖFTEN och verkligen alla ska börja "träna".
Tok fullt på gymmet fram tills februari/mars, det är riktigt störande med alla dessa nyttiga människor som inte har självdiciplin nog att träna regelbundet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in