Citat:
Ursprungligen postat av Chruze
Unga taniga killar som nyss börjat gymma, så lastar dom på alldeles för mycke vikt och har helt fel utförande, och så går dom och kollar lite i spegeln och tror att dom är coola eller nåt

[/url]
Solkara tecken på att de har helt fel mål med styrketräningen.
Jag anser att en naturlig trygghet, självkänsla och respekt för andra medlemmar borde vara självklara egenskaper hos alla seriösa styrketränare.
Om någon kommer till träningslokalen enbart för att visa upp sig och försöka skryta så är det något som är enormt fel.