2011-04-17, 00:17
Medlem
blodpalts avatar
Jag måste älska killen som idag supersetade Knäböj, liggande tricepspress och situps hela sitt pass. Så fort någon närmade sig bänken eller smithsmaskinen vrålade han högt att den var upptagen. Värt att notera är att detta pågick i cirkus en timme...
2011-04-17, 00:25
Medlem
Idag var det en jävla gubbe som störde mig.

när jag hade kommit ut ur duschen så satt han och stirrade på mig medan han åt leverpastej och drack sin cola. hela jävla tiden stirrade på mig. störde som in i helvete.
2011-04-17, 00:31
Medlem
Hawthornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Jag stör mig på idioter som kastar kettlebells i huvudet på folk.

T.ex. på mig en gång. Jag bröt faktiskt nacken ...

Citat:
Ursprungligen postat av Kibasku
Idag var det en jävla gubbe som störde mig.

när jag hade kommit ut ur duschen så satt han och stirrade på mig medan han åt leverpastej och drack sin cola. hela jävla tiden stirrade på mig. störde som in i helvete.

Har upplevt samma sak på diverse gym. män stirrar på mig låååång tid. Är det så att homosexuella bögar raggar på gymmet? Eller försöker iaf...
2011-04-17, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawthorne
Har upplevt samma sak på diverse gym. män stirrar på mig låååång tid. Är det så att homosexuella bögar raggar på gymmet? Eller försöker iaf...

Jag har fan ingen aning. raggade gjorde fan inte. han satt bara där och stirrade på mig medan jag klädde på mig, naken kan jag tilläga efter att jag har klätt på mig, tagit min bag och börjar dra så ställer han sig upp och går in i duschen. Jävla äcklig gubbjävel.
2011-04-17, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawthorne
Är det så att homosexuella bögar raggar på gymmet? Eller försöker iaf...

Nej, jag läste faktiskt om detta i Body för ett tag sedan. Det har gjorts en stor amerikansk undersökning som visade att att det endast är dom heterosexuella bögarna som raggar på gymmet.
2011-04-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Idiot. Man ska lukta svett på gymmet.

Man luktar inte svett för att man svettas. Man luktar svett för att man har dålig hygien.
Man ska alltså ha dålig hygien när man är på gymmet?
2011-04-17, 13:22
Medlem
Evert-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depprikula
Man luktar inte svett för att man svettas. Man luktar svett för att man har dålig hygien.
Man ska alltså ha dålig hygien när man är på gymmet?
Man luktar svett när man svettas. Proven by science.
Att komma dit i samma kläder man haft hela veckan och som är söndersvettade är en annan sak. Men man behöver inte stå och lukta på dem. Bara gå en bit ifrån ifall det går. Det borde för den delen ge personen en ledtråd om att det är dags att tänka på sin hygien.
2011-04-17, 16:23
Medlem
Snubbar som vrålar som lejon när de bänkpressar, brat posers som står å speglar sig med solbrillor.... folk som släpper vikterna i golvet så de dånar
2011-04-20, 09:27
Medlem
miaroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Är du lite retarderad? Hur kan du jämföra bicepscurl i maskin med skivstångscurl? Givetvis irriterar man sig på att skivstångscurl kan du göra på andra ställen i gymmet. Inte endast med olympiastången i powerracket.

Är du dum i huvudet? Har aldrig jämfört sakerna. Det var en snubbe som sa att bicepscurl i maskin var ofarligt och jag skrev att det inte var det.
2011-04-20, 11:29
Medlem
Sintzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evert-Sven
Man luktar svett när man svettas. Proven by science.
Att komma dit i samma kläder man haft hela veckan och som är söndersvettade är en annan sak. Men man behöver inte stå och lukta på dem. Bara gå en bit ifrån ifall det går. Det borde för den delen ge personen en ledtråd om att det är dags att tänka på sin hygien.

Man luktar faktiskt inte svett då man är "nysvettad" det är först då det börjar torka lite som det luktar illa.
2011-04-20, 11:48
Medlem
174563s avatar
En jävla gubbe som sätter sin handduck oh vattenflaska på någon av maskinerna och sedan går och tränar på alla andra, man kan förstå om han försöker "paxa" en maskin för att träna på en annan först (detta är inte acceptabelt beteende)

men han verkligen använder maskinen han satt handuken på som ett ställ för den, gubben går runt och kör på alla andra och har kvar handuken samt vattenflaskan på samma maskin udne rhela hans pass.

Det är oftast någon central maskin och någon populär som t.ex. Rygg
2011-04-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 174563
En jävla gubbe som sätter sin handduck oh vattenflaska på någon av maskinerna och sedan går och tränar på alla andra, man kan förstå om han försöker "paxa" en maskin för att träna på en annan först (detta är inte acceptabelt beteende)

men han verkligen använder maskinen han satt handuken på som ett ställ för den, gubben går runt och kör på alla andra och har kvar handuken samt vattenflaskan på samma maskin udne rhela hans pass.

Det är oftast någon central maskin och någon populär som t.ex. Rygg
Hur svårt kan det vara? ta bort grejerna han har lagt använd maskinen. Gymutrustning är ingen jävla hylla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in