2011-01-24, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveZissou
Lagen är tydlig här, att mastrubera offentligt är olagligt. Att du är homofil och uppskattar det är dock ingenting som lagen tar hänsyn till, n.b.

Edit: tror jag lägger till en här.

du tillhör dom som duschar med badbyxor va ????
som jag skrev tidigare får jag tvåla in snoppen när jag duschar trots allt kan det betecknas som en smekande rörelse.
2011-01-24, 20:37
Medlem
Pure92s avatar
Folk som springer på löpbandet utan skor.
2011-01-24, 22:08
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pure92
Folk som springer på löpbandet utan skor.

Folk utan skor på gymmet är förbannat äckligt i största allmänhet...
2011-01-24, 22:18
Medlem
Zikozas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
en snubbe på mitt gym som lagt upp massa spännbilder på sig själv på kolozzeum, garvar alltid i smyg när jag ser honom

Jo för medlemsbilder på kolo är ju inte menat för det.. Eller? Idiot
2011-01-24, 23:44
Medlem
Wiges avatar
Stör mig på en gubbe som säkert en gång varit i bra form. Nu går han runt och tror han har företräde till allt. Alltid solariebrun och tror t.o.m han smörjer in sig med olja innan han tränar.

Han har en allmän översittarattityd, är grining och går runt och muttrar om någon råkar använda det han tänker använda. Kort i tonen blir han också om någon frågar om han har mycket kvar på det han kör.
2011-01-25, 03:08
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
en snubbe på mitt gym som lagt upp massa spännbilder på sig själv på kolozzeum, garvar alltid i smyg när jag ser honom
Låter faktiskt kul när du skriver det, haha.

Men faktiskt det är inget att skratta åt. Som någon annan sa hade det varit skillnad ifall han la upp bilderna på facebook eller liknande.
2011-01-25, 11:38
Medlem
Enzymes avatar
Stör mig lite på folk som ljuger om sina resultat eller påstår att dom minsann varit så in i helvete starka för ett par år sedan. En annan klassiker dessa killar kör är att man har ont i t.ex. axeln just den dagen man ska passa dom i bänk eller också säger man att man varit sjuk i 2 veckor för att skruva ner förväntningarna. En kille brukar fråga mig om övningar osv han påstår att han tar 170 kg i bänkpress men varje gång jag passar honom så fixar han kanske 90* 3 med dålig teknik. Blir ju ganska pinsamt när man tränar på samma gym
2011-01-25, 12:36
Medlem
Affelindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Stör mig lite på folk som ljuger om sina resultat eller påstår att dom minsann varit så in i helvete starka för ett par år sedan. En annan klassiker dessa killar kör är att man har ont i t.ex. axeln just den dagen man ska passa dom i bänk eller också säger man att man varit sjuk i 2 veckor för att skruva ner förväntningarna. En kille brukar fråga mig om övningar osv han påstår att han tar 170 kg i bänkpress men varje gång jag passar honom så fixar han kanske 90* 3 med dålig teknik. Blir ju ganska pinsamt när man tränar på samma gym
Det låter nästan som jag nuförtiden
Fast jag pratar inte om mina resultat med andra hit och dit men det är så jag känner det. Jag har precis börjat igen efter ett uppehåll sedan i somras och jag har blivit så sjukt klen. Jag kan knappt maxa på vikter som jag tidigare pumpat på. Styrka är verkligen en färskvara! Om jag skröt om hur stark jag har varit (fast särskilt stark har jag aldrig varit egentligen) så skulle det ha varit mig du beskrev...

Jag hatar faktiskt inga på gymmet där jag tränar. Tidigare har jag irriterat mig på dem som inte plockar undan vikter efter sig men just nu verkar alla sköta sig på det planet.
2011-01-25, 13:31
Medlem
shariqduponts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
"Stör mig lite på folk som ljuger om sina resultat"
Jag med. '

Jag brukade gymma med samma person i flera månaders tid och vi körde alltid pass tillsammans. Kanske var 2-5 pass vi inte körde tillsammans under dessa månader och under alla dessa pass hann han alltid maxa i bänken och marklyft. I bänken klarade han 3x80 men när vi körde klarade han inte ens 1x70.

Sånt är så jävla pinsamt.
2011-01-25, 13:45
Medlem
SteveZissous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitax
Sen när är att få stånd i en dusch samma sak som att matrubera offentligt?

Edit: Tror jag lägger till en här.

Är du mentalt efterbliven? Frågan är ärligt menad då du verkar ha sådana problem med att förstå det här. Att mekaniskt stimulera sin penis till ett erekt tillstånd är def. på onani, och det är olagligt att göra offentligt - som i ett offentligt duschutrymme. Snälla, om du inte tror mig så prova att göra det nästa gång du duschar offentligt, eller varför inte på en lekplats? Vadå, att få stånd när man runkar på dagis är väl inte olagligt, du kanske tänker på någonting annat? Jävla dåre.

Citat:
Ursprungligen postat av the-special-one
du tillhör dom som duschar med badbyxor va ????
som jag skrev tidigare får jag tvåla in snoppen när jag duschar trots allt kan det betecknas som en smekande rörelse.

Nej, jag duschar inte med badbyxor. Men det är intressant att du likställer att inte runka med en massa män i duschen med att inte vilja visa upp sitt kön i "prydhet". Som jag rådde personen ovan, om du tror att du får göra det så gör det - jag lovar att jag skulle anmäla dig för sexuellt ofredande snabbare än du hinner säga "runka bulle".

Dessutom, vem i djävulen rakar sin kuk offentligt? Vilka jävla pervon det finns fy fan...
2011-01-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveZissou
Är du mentalt efterbliven? Frågan är ärligt menad då du verkar ha sådana problem med att förstå det här. Att mekaniskt stimulera sin penis till ett erekt tillstånd är def. på onani, och det är olagligt att göra offentligt - som i ett offentligt duschutrymme. Snälla, om du inte tror mig så prova att göra det nästa gång du duschar offentligt, eller varför inte på en lekplats? Vadå, att få stånd när man runkar på dagis är väl inte olagligt, du kanske tänker på någonting annat? Jävla dåre.

Nej, jag duschar inte med badbyxor. Men det är intressant att du likställer att inte runka med en massa män i duschen med att inte vilja visa upp sitt kön i "prydhet". Som jag rådde personen ovan, om du tror att du får göra det så gör det - jag lovar att jag skulle anmäla dig för sexuellt ofredande snabbare än du hinner säga "runka bulle".

Dessutom, vem i djävulen rakar sin kuk offentligt? Vilka jävla pervon det finns fy fan...

Antagligen samma snubbe som rakar ansiktet på gymmet =)

sorry jag fixar det hemma vill inte göra det under stress (skall till jobb) kan ju bli olyckor då
2011-01-26, 12:23
Medlem
Snurrefetts avatar
Har några nya att tillägga som är jobbiga på gymmet. 15 åringarna som kommer in oombytta och börjar köra knäböj med jeans för att sedan gå ut och röka mellan seten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in