Citat:
Ursprungligen postat av Gitax
Sen när är att få stånd i en dusch samma sak som att matrubera offentligt?
Edit: Tror jag lägger till en

här.
Är du mentalt efterbliven? Frågan är ärligt menad då du verkar ha sådana problem med att förstå det här. Att mekaniskt stimulera sin penis till ett erekt tillstånd är def. på onani, och det är olagligt att göra offentligt - som i ett offentligt duschutrymme. Snälla, om du inte tror mig så prova att göra det nästa gång du duschar offentligt, eller varför inte på en lekplats? Vadå, att få stånd när man runkar på dagis är väl inte olagligt, du kanske tänker på någonting annat? Jävla
dåre.
Citat:
Ursprungligen postat av the-special-one
du tillhör dom som duschar med badbyxor va ????
som jag skrev tidigare får jag tvåla in snoppen när jag duschar trots allt kan det betecknas som en smekande rörelse.
Nej, jag duschar inte med badbyxor. Men det är intressant att du likställer att inte runka med en massa män i duschen med att inte vilja visa upp sitt kön i "prydhet". Som jag rådde personen ovan, om du tror att du får göra det så gör det - jag lovar att jag skulle anmäla dig för sexuellt ofredande snabbare än du hinner säga "runka bulle".
Dessutom, vem i djävulen rakar sin kuk offentligt? Vilka jävla pervon det finns fy fan...