2011-04-14, 19:37
  #6625
Medlem
io3uri9uys avatar
Jag stör mig på tjejjer som tar på sig det tightaste de kan hitta men sen går omkring sura som fan för att folk tittar. Jävla uppmärksamhetsidioter utan självkänsla.
2011-04-14, 20:10
  #6626
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av io3uri9uy
Jag stör mig på tjejjer som tar på sig det tightaste de kan hitta men sen går omkring sura som fan för att folk tittar. Jävla uppmärksamhetsidioter utan självkänsla.
Det är då jag glor på dom ännu mer, eye candy!
2011-04-15, 00:25
  #6627
Medlem
TeddyDanielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Jag curlar oftast i powerracket för att de andra ställningarna inte ska gå sönder.

Skojar du nu? Vad tusan menar du? Hur kan en ställning gå sönder av skivstångscurls?
2011-04-15, 09:25
  #6628
Medlem
miaroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Skojar du nu? Vad tusan menar du? Hur kan en ställning gå sönder av skivstångscurls?

Min polare körde bicepscurls i maskin och då gick bandet som håller i vikterna av. Han fick stången rätt i pannan och det sprutade blod över hela gymmet.
2011-04-15, 09:31
  #6629
Medlem
miaroses avatar
Jag stör mig på folk som tränar på en maskin och då man går till en helt annan maskin så är det stopp i lagens långa arm för den maskinen är nämligen paxad! Vad fan är det med alla idioter som kör två övningar samtidigt?

Han den där fula snubben som är på gymmet och mest bara glider runt är lite lustig han med. Stör mig inte på han, garvar bara inombords då jag ser han. Sätter sig vid en maskin, gör några reps, går runt gymmet i 20 minuter och kollar på alla brudar för att sedan sätta sig och göra några reps till haha.
2011-04-15, 09:39
  #6630
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miarose
Jag stör mig på folk som tränar på en maskin och då man går till en helt annan maskin så är det stopp i lagens långa arm för den maskinen är nämligen paxad! Vad fan är det med alla idioter som kör två övningar samtidigt?

Han den där fula snubben som är på gymmet och mest bara glider runt är lite lustig han med. Stör mig inte på han, garvar bara inombords då jag ser han. Sätter sig vid en maskin, gör några reps, går runt gymmet i 20 minuter och kollar på alla brudar för att sedan sätta sig och göra några reps till haha.


Paxad!? Vad i helvete, är det elvaåringar som tränar där? Den som sa till mig att den var paxad skulle få fontanellen använd som viktställ.
2011-04-15, 09:55
  #6631
Medlem
miaroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Paxad!? Vad i helvete, är det elvaåringar som tränar där? Den som sa till mig att den var paxad skulle få fontanellen använd som viktställ.

Det är oftast klimakteriekossor som har fått något häftigt program utav någon duktig PT!
2011-04-15, 11:32
  #6632
Medlem
TeddyDanielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miarose
Min polare körde bicepscurls i maskin och då gick bandet som håller i vikterna av. Han fick stången rätt i pannan och det sprutade blod över hela gymmet.

Är du lite retarderad? Hur kan du jämföra bicepscurl i maskin med skivstångscurl? Givetvis irriterar man sig på att skivstångscurl kan du göra på andra ställen i gymmet. Inte endast med olympiastången i powerracket.
2011-04-15, 12:09
  #6633
Medlem
LordBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Paxad!? Vad i helvete, är det elvaåringar som tränar där? Den som sa till mig att den var paxad skulle få fontanellen använd som viktställ.

Man kan ju fan inte paxa en maskin, trodde vi svenskar var vikingar?
Om någon kommer och säger att den är paxad så hade jag bara ignorerat och kört vidare.
2011-04-16, 23:40
  #6634
Medlem
Stör mig som fan på dessa typer som går omkring med mössa över öronen och tycker att de är coola.
Själv svettas jag på gymet och inte fan har man tänkt tanken att ha mössa på sig.
2011-04-16, 23:57
  #6635
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Stör mig som fan på dessa typer som går omkring med mössa över öronen och tycker att de är coola.
Själv svettas jag på gymet och inte fan har man tänkt tanken att ha mössa på sig.

Håller med. Att ha mössa känns rätt gay. Även att ha keps. Vad hjälper det?
2011-04-17, 00:00
  #6636
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nichosj
Jag stör mig på folk som luktar gammal svett

Idiot. Man ska lukta svett på gymmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in