2011-04-20, 14:40
Medlem
Skorstenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacov
Hur svårt kan det vara? ta bort grejerna han har lagt använd maskinen. Gymutrustning är ingen jävla hylla!

Jag vet inte om de gäller det samma för just den här gubben men..
När jag själv tränade på gym för ett par år sen så var det väldigt ofta som jag råkades glömma min vattenflaska på alla möjliga konstiga ställen så jag fick spendera halva tiden på gymmet letandes efter skiten...

Kan ju vara något liknande fenomen som skett i detta fall med..

OnT: Gillar inte alla fula blattar som glor utmanande på en som om dom vill mucka gräl eller nått.
Folk som utstöter onödigt fula och höga ljud när dom tränar.
Oseriösa ungdommar som bara står och garvar åt varandra medans dom står och skojlatchar och rycker i vikterna i typ en kvart för att sedan ledsna och dra och sen ser man dem där igen likt förbannat ett par dagar senare och skådespelet upprepar sig varige gång.
2011-04-20, 15:16
Medlem
Antinomoss avatar
PT:s som jobbar på gymmet men kommer dit på fritiden i arbetskläder för att visa att de minsann är PT:s och som lämnar vikter kvar på maskinerna/stängerna och beter sig som om de vore kung.
2011-04-20, 15:58
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmkorven
Folk som drar till gymmet även fast de är sjuka, brinn i helvetet! Ni utsätter er själva för fara och ni smittar ner andra när ni kletar era vidriga baciller på bänkar, maskiner och vikter. Hoppas ni drabbas för hjärtinflammation nästa gång ni tränar, idiotjävlar
Det kan vara pollenallergi också...
Det smittar inte.
2011-04-20, 16:06
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyDaniels
Är du lite retarderad? Hur kan du jämföra bicepscurl i maskin med skivstångscurl? Givetvis irriterar man sig på att skivstångscurl kan du göra på andra ställen i gymmet. Inte endast med olympiastången i powerracket.
Jag föredrar olympia stången.
Ez-baren är gravt homosexuell, fråga Arne.
Det brukar inte finnas så mycket lämpliga ställningar förutom böjracket, faktiskt på många gym.
Lustigt nog så brukar inte kön till dessa powerracks vara så lång som ryktet på internet säger Ungefär som att behovet av tyngre hantlar än fyrtio kilo är betydligt överdrivet.
Nu har jag ändå tränat på gym där folk har lyckats placera sig på VM och så.
2011-04-20, 16:17
Medlem
Evert-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sintzu
Man luktar faktiskt inte svett då man är "nysvettad" det är först då det börjar torka lite som det luktar illa.
Äsch hårklyverier. Men ah, "nysvett" är ganska sterilt.
2011-04-20, 19:51
Medlem
174563s avatar
Citat:
Hur svårt kan det vara? ta bort grejerna han har lagt använd maskinen. Gymutrustning är ingen jävla hylla!

Har gjort det men gubben lär sig inte, han tar omedelbart upp grejjerna igen och placerar dem på samma maskin eller en annan.
2011-04-20, 20:11
Medlem
Queen-Obscences avatar
Tränar då på damgym där det inte är lika mycket folk och inte lika stressigt att man ska bli färdig med maskinerna. Hur som helst så är det ofta en gammal kärring som harklar var 20 sekund ungefär och man kan tillslut inte koncentrera sig på hur många reps man gjort i benpressen eller vad det nu kan vara eftersom att man bara tänker på när nästa harkel ska dyka upp.
Seriöst, om halsen är så dålig varför tränar man då?
2011-04-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 174563
Har gjort det men gubben lär sig inte, han tar omedelbart upp grejjerna igen och placerar dem på samma maskin eller en annan.
Fyfan vad irriterande, lättast vore ju att konfrontera honom. Antar att han måste förstå såvida han inte är trögfattad.
2011-04-21, 11:11
Medlem
174563s avatar
Citat:
Fyfan vad irriterande, lättast vore ju att konfrontera honom. Antar att han måste förstå såvida han inte är trögfattad.

Det är ett ganska litet gym som är öppte 24h om dygnet och är fylld med stammisar som jag till 90% alltid känner igen, brukar för det mesta gymma på obskyra tider för att ha det ganska tomt
(t.ex. mitt på en vardag eller 23 på kvällen).

Ser inte honom så jätteofta utan det är mest på den dära vardagen kanske varannan vecka, men jag såg honom igår tänkte be honom på ett trevligt sätt att inte ockupera maskiner och använda dem som ett bord för hans träningslista (det är tydligen det han gör förutom handuken och vattenflaskan också) men det var en annan gymmare som han före till maskinen och flyttade hans saker långt bort ifrån den var roligt att se han leta efter dom.
Senast redigerad av 174563 2011-04-21 kl. 11:14.
2011-04-21, 12:29
Medlem
LexLecters avatar
Folk som lämnar svettpölar efter sig varje gång de sätter sig nånstans och inte torkar efter sig, fyfan!
2011-04-22, 15:15
Medlem
Den jävla musiken som NRJ och RixFM spelar. De går ju runt på max sju låtar varje dag, inte lite irriterande. Sedan att det finns folk som faktiskt tycker den musiken är skitbra... Usch!
2011-04-22, 17:56
Medlem
174563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggeabo
Den jävla musiken som NRJ och RixFM spelar. De går ju runt på max sju låtar varje dag, inte lite irriterande. Sedan att det finns folk som faktiskt tycker den musiken är skitbra... Usch!

Sexy bitch, osv va?

fy faaaan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in