2011-12-17, 19:27
Medlem
wasTerrors avatar
Killen som curlar i squat racket...
2011-12-17, 20:02
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasTerror

De stora med 20 kgs stången eller som små med 12-15 kilos stångarna?

Om du menar det förstnämnda kan ja hålla med, spec när 12-15 kilos stången är ledig
2011-12-17, 20:26
Medlem
Folk som inte lägger tillbaka vikter och hantlar efter sig. Samt de som pissar i duschen.
2011-12-17, 21:08
Medlem
Larsjudens avatar
Jag tränar på en atletklubb och de har nåt slags avtal med skolan som ligger bredvid att eleverna får ha lektioner där några ggr/vecka.
De är i vägen, kör konstiga övningar instruerad av sin muppiga lärare, lägger ALDRIG tillbaka vikter, hanltlar, skivstänger och mattor, ser ut som Bagram airport när de har farit fram där inne .
Var en gång tvungen att visa en unge hur man ska köra marklyft, bara för att muppläraren inte pallade bry sig om att han lyfte med ostbågsrygg, fick en sur blick från honom som tack för besväret att inte låta pojkstackarn lyfta sönder ryggen.
Fyfan vilken tur att man jobbar 7-4 och sällan har möjlighet till träning på vardagsmorgnar.
Senast redigerad av Larsjuden 2011-12-17 kl. 21:10.
2011-12-18, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasTerror

Med skivstång? på ditt STORA gym som har allt eller?????

På mitt gym finns det EN 20 kg stång att köra curls med och den finns i squatracket!
Var är ditt förslag att jag skall köra stångcurls ?

Alla gym ser inte likadana ut vettu
2011-12-18, 04:06
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chruze
Med skivstång? på ditt STORA gym som har allt eller?????

På mitt gym finns det EN 20 kg stång att köra curls med och den finns i squatracket!
Var är ditt förslag att jag skall köra stångcurls ?

Alla gym ser inte likadana ut vettu

Tror du att han menar ditt gym eller?

Tagga ner för fan.
2011-12-18, 05:12
Medlem
mazdaqs avatar
Fy fan vad förbannad man blir på horor som står å böjer i curlracket...
2011-12-18, 06:45
Medlem
Stör mig på en gubbe med skön ölmage som varje gång jag är där kör maximal lutning på springbandet men med långsamt tempo samtidigt som han håller i sig med armarna i konsolen för att det inte ska vara jobbigt. Han har vart där i över 2år och jag ser ingen skillnad från när han kom och nu
2011-12-18, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
2011-12-18, 08:12
Medlem
LucioFontanas avatar
Jag blir så störd på alla snygga människor på gymet som gör att jag inte kan koncentrera mig på det jag är där för. Dvs träna. Man kan ju bara inte låta bli o kolla på snygga människor. Kan inte heller låta bli o ge komplimanger till dem som e snygga.
2011-12-18, 11:35
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Jag blir så störd på alla snygga människor på gymet som gör att jag inte kan koncentrera mig på det jag är där för. Dvs träna. Man kan ju bara inte låta bli o kolla på snygga människor. Kan inte heller låta bli o ge komplimanger till dem som e snygga.

haha springer du runt o raggar på gymmet?

Ne nu får de bannemej bli att åka och fiska nya typer som stör en.
2011-12-18, 16:29
Medlem
Traveller2007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq

Precis! Sjukt jobbigt nar nagot sliddjur star och gor squats i thighta yogapants eller nagot annat som gor att man kan se hennes rov. Fan, det enda som tranades pa vissa pass var ju fan runkmuskeln! Tur jag tranar pa att gym med bara gammla karringar nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in