2011-04-13, 17:10
  #6613
Medlem
Jag stör mig inte riktigt på folk som gör lite fel i gymmet, man vet inte allt när man är ny helt enkelt.

Men, det jag retar mig på är wannabe PT typerna som säger att man ska bänka med benen ute i luften eller liknande till nybörjare som om det vore nått jävla yoga pass, samma typer som säger att man kan skada ryggen i bänkpress om man kör med lite brygga. Visst ska man inte jucka upp vikten men man måste lära sig att använda benen för att pressa upp bryggan utan att rumpan flyger i taket så man får tryck på axelbladen och traps, då slipper man rotator kuff problemen och får mer kraft på stången.

Sen är det jobbigt att se folk bänka till bröstvårtorna eller högre samtidigt som de undrar varför de får ont i axeln. Detta gäller alla bröst övningar inklusive de som sitter för lågt i maskin.
2011-04-14, 01:46
  #6614
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Dom TJOCKA fula GRISIGA fjortis tjejerna som bara snackar i telefon/smsar!!!
Sen senare på kvällen så skriver dom på facebook "Aaah skön träning på gymmet idag! <3" jag svarade på en "din gris du bara smsade" hon tog bort min kommentar

Och sen stör man sig på dom som endast tränar bröst och armar.. Varje dag.. Seriöst, dom fuckar kroppen
__________________
Senast redigerad av jag-bara-ljuger 2011-04-14 kl. 01:49.
2011-04-14, 02:20
  #6615
Medlem
R1llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
Dom TJOCKA fula GRISIGA fjortis tjejerna som bara snackar i telefon/smsar!!!
Sen senare på kvällen så skriver dom på facebook "Aaah skön träning på gymmet idag! <3" jag svarade på en "din gris du bara smsade" hon tog bort min kommentar

Och sen stör man sig på dom som endast tränar bröst och armar.. Varje dag.. Seriöst, dom fuckar kroppen

Får man fråga varför du håller koll på vad folk tränar för muskel varje dag?
2011-04-14, 02:49
  #6616
Medlem
Nichosjs avatar
Jag stör mig på folk som luktar gammal svett
2011-04-14, 03:16
  #6617
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1llz0r
Får man fråga varför du håller koll på vad folk tränar för muskel varje dag?

för mitt gym är rätt litet, och det är oftast samma folk
2011-04-14, 11:34
  #6618
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Kärringar som stirrar.
2011-04-14, 13:24
  #6619
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GryningsMytomanen
Haha vilket gym är du på? Känns som typiskt som f&s, som mitt
Lite sent svar här va... Men ja, f&s såklart! Typiskt tant, flick och kvinnogym. Synd att Sportslife här ligger i en källare, tål inte källarlokaler. Annars skulle jag nog ha bytt.
2011-04-14, 13:24
  #6620
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Kärringar som stirrar.
Gubbar som stirrar! Vad är det med alla arabgubbar samt asiatgubbar? SLUTA TITTA.
2011-04-14, 14:01
  #6621
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woodwell
Gubbar som stirrar! Vad är det med alla arabgubbar samt asiatgubbar? SLUTA TITTA.

Japp! Att slänga en blick är väl en sak, men att stirra är ohyfsat och respektlöst. Man känner sig obekväm. Det värsta för mig är dock på bussar. Någon kärring som sitter på andra sidan som konstant stirrar och fattar inte att man ser vad dem håller på med. Så blir man lite lack och stirrar tillbaka så slutar dem för ett ögonblick. Tror fan inte att dem slutar för det, har lust att fråga om det är något ? Man vill inte säga till, har inte gjort det än men vad fan ska man göra? Nu snackar jag inte om en kärring som kollar lite, utan intensivt, ibland nästan en halvtimme. Fan vad trött jag blir!
2011-04-14, 14:39
  #6622
Medlem
Anderrssss avatar
Taniga små jävlar i biff-linne.
2011-04-14, 15:38
  #6623
Medlem
varmkorvens avatar
Folk som drar till gymmet även fast de är sjuka, brinn i helvetet! Ni utsätter er själva för fara och ni smittar ner andra när ni kletar era vidriga baciller på bänkar, maskiner och vikter. Hoppas ni drabbas för hjärtinflammation nästa gång ni tränar, idiotjävlar
2011-04-14, 15:46
  #6624
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nichosj
Jag stör mig på folk som luktar gammal svett


Mmm idag blir det jag Ge mig en lavett på gumpen om jag luktar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in