Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Är du dum på riktigt?
Jag har redan sagt att jag stör mig på faktumet att om man inte har något på kroppen så ska man inte stå och flexa, eftersom att man inte HAR något av synbart värde (d.v.s progress) på gymmet.
Du är helt ute och cyklar.
Är man en nybörjartonåring så kan man öka i vansinnig takt och då är det logiskt att flexa hela tiden och iaktta skillnaden mellan observationerna.
Har man däremot tränat ett tag så händer det inte så mycket längre.
Förutsatt att man inte har fått nåt käckt preparat.
Alltså om man inte är en spinkig nybörjare som flexar så är man antingen narcissist eller prepptorsk.