2010-10-30, 20:58
  #5413
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av penny79
Tränar mest pass, men det jag stör mig på passen är folk som tydligen har kommit dit för att snacka!
Det retar mig som fan att försöka konsentrera sig på övningen o höra deras pladdrande. Hur roligt är det att sitta på ett spinning pass, köra en jätte tung backe o sen höra någon sitta o snacka bredvid dig som tydligen inte är där för att träna... Man tappar energin..
Håll käften o lägg på lite belastning!
Håller med man tappar typ orken när det står någon och pratar brevid, Specielt om dom säger något kul
2010-10-30, 22:31
  #5414
Medlem
Herregud. Efter att ha läst många sidor i denna tråd kommer jag aldrig våga fråga någon någonting på gymmet.
2010-10-30, 23:07
  #5415
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Eftersom att du inte förstod vad jag syftade på så var det klenisar och inte folk som har nått märkbara resultat.

Har redan skrivit i mitt förra inlägg VARFÖR det stör mig.

För att utveckla: Varför är det störande att en klenis flexar? Jag fattar inte. Jag är inte så stark, reppar på 40-50kg bänkpress.
2010-10-30, 23:37
  #5416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreatLake
ha ha, likvidera aset lr?
Tja, avlivning, eller om man är på bra humör ringa ambulans om det är riktigt illa.
2010-10-30, 23:40
  #5417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kreato
För att utveckla: Varför är det störande att en klenis flexar? Jag fattar inte. Jag är inte så stark, reppar på 40-50kg bänkpress.

Är du dum på riktigt?

Jag har redan sagt att jag stör mig på faktumet att om man inte har något på kroppen så ska man inte stå och flexa, eftersom att man inte HAR något av synbart värde (d.v.s progress) på gymmet.
2010-10-30, 23:43
  #5418
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreato
För att utveckla: Varför är det störande att en klenis flexar? Jag fattar inte. Jag är inte så stark, reppar på 40-50kg bänkpress.

Är väl lite jantelag över det hela. Du ska inte tro att du är något (speciellt inte om du faktiskt inte är något ).
2010-10-31, 10:59
  #5419
Medlem
william123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilkitty
Är väl lite jantelag över det hela. Du ska inte tro att du är något (speciellt inte om du faktiskt inte är något ).
-
Haha det är faktiskt så sant!!
2010-10-31, 12:25
  #5420
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timbah
Är oftast zigenare.
Jag har aldrig sätt zigenare träna på mitt gym.
Min iakttagelse är att det är lite allmänt löst folk som beter sig på det här sättet jag tycker nog inte att det är en fråga om etnicitet utan snarare en fråga om värdelöshet i största allmänhet.
2010-10-31, 12:29
  #5421
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Är du dum på riktigt?

Jag har redan sagt att jag stör mig på faktumet att om man inte har något på kroppen så ska man inte stå och flexa, eftersom att man inte HAR något av synbart värde (d.v.s progress) på gymmet.
Du är helt ute och cyklar.
Är man en nybörjartonåring så kan man öka i vansinnig takt och då är det logiskt att flexa hela tiden och iaktta skillnaden mellan observationerna.
Har man däremot tränat ett tag så händer det inte så mycket längre.
Förutsatt att man inte har fått nåt käckt preparat.
Alltså om man inte är en spinkig nybörjare som flexar så är man antingen narcissist eller prepptorsk.
2010-10-31, 21:29
  #5422
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Är du dum på riktigt?

Jag har redan sagt att jag stör mig på faktumet att om man inte har något på kroppen så ska man inte stå och flexa, eftersom att man inte HAR något av synbart värde (d.v.s progress) på gymmet.

Men det är väl inte för din skull folk flexar? Det gör man för sin egen skull och det behöver du inte bry dig om.
2010-10-31, 22:01
  #5423
Medlem
Haengbuksvins avatar
Var en underlig kulturberikare som körde ben samtidigt som mig idag...

Han körde i fllippflopps och trots att jag visade honom hur säkerhetspärrarna i benmaskinerna fungerar så lyckades det inte gå fram.. vilket slutade med att han i en benpressmaskin körde med ungefär 10cm rörelsebana, det bekom honom dock inte utan lastade på varenda 25kg vikt han hittade.

"Fan dy vet, jag lastar på så mycket vikt det går på men den funkar inte"
2010-11-01, 00:39
  #5424
Medlem
Kreatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Är du dum på riktigt?

Jag har redan sagt att jag stör mig på faktumet att om man inte har något på kroppen så ska man inte stå och flexa, eftersom att man inte HAR något av synbart värde (d.v.s progress) på gymmet.
Ok kompis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in