2010-03-29, 09:58
Medlem
SoZRandoms avatar
jag stör mig lite på de uppenbara anabolanissarna som skriker utav helvete varje gång de ska köra 1 1 enda övning, och de skriker alltså för vara gång de kör så det blir jävligt mkt skrik. dessutom är det osmakligt med gigantiska finnar som kratrar som kommer fram på sidorna av kläderna..
aja alla här sitt sätt..

sen stör jag mig mest på typ äldre folk i 20 års åldern och början av 30 år som aldrig tränat innan och kommer och kör 5 kilo i bicepscurl.. vad e det här vad har folket i det här landet gjort som unga som inte ens kunnat ge dem en normal fysik? så vitt jag vet så fanns ju inga tv spel och datorer när dem växte upp så de borde ha varit ute och lekt istället. j ag börja sitta vid datorn när jag var 16 :S
hur som helst, dem stör jag mig på men det e väl bra att de tar tag i dem själva åtminstone.

sen stör jag mig på ungdomar i min ålder och ner som tror att de är starka för deras muskler ser så stora ut, så när jag tar 19kilo för biceps curl (inte så mycket men jag tränar ju fortfarande) så tar de automatiskt 20 för att de tror att de e starkare än mig. sen är dem på mig och väntar på 19 kilo eftersom de utan tvekan åtminstone pallar de, men så visar det sig att de inte orkar 19 heller.. eller 18.. eller 17.. eller 16... eller 15 så de går bara iväg. och då tycker man ju bara synd om dem
2010-03-29, 21:10
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
jag stör mig lite på ...

Kanske lättare att skriva vilka du inte stör dig på..
2010-03-30, 18:48
Medlem
Är väl kanske inte direkt så många man stör sig på mer att man tycker dom är roliga och patetiska.

Finns dock en gubbe som brukar "träna" på gymmet jag tränar på. Han är ganska gammal runt 55+ och har en stor rund ölkagge. Armarna är väl sådär normalt otränade och kroppsbyggnaden i övrigt är plöffsig. Nu till det roliga. När han tränar så går han runt till alla möjliga maskiner och vikter och tränar i princip alla muskelgrupper på ett pass. Han lägger alltid på det tyngsta på maskinerna och så kör han 1, 2... sen pallar han inte mer. Sedan går han vidare till nästa maskin, ofta en maskin där alla kan se honom spänna sig. Han drar, sliter och gungar med vikterna ja han gör i princip allt fel, för att sedan sluta i en total failure.
2010-03-30, 20:01
Medlem
Hertig-Af-Wermas avatar
Citat:
sen stör jag mig mest på typ äldre folk i 20 års åldern och början av 30 år som aldrig tränat innan och kommer och kör 5 kilo i bicepscurl.. vad e det här vad har folket i det här landet gjort som unga som inte ens kunnat ge dem en normal fysik? så vitt jag vet så fanns ju inga tv spel och datorer när dem växte upp så de borde ha varit ute och lekt istället. j ag börja sitta vid datorn när jag var 16 :S
hur som helst, dem stör jag mig på men det e väl bra att de tar tag i dem själva åtminstone.

Anabolnissar och 15-åringar med hybris i all ära, men vad är det du har emot 20-30-åringar som precis börjat gymma? Måste man vara starkt för att vistas på gym eller?

OT: Jag stör mig ganska mycket på folk som hela tiden går drar en massa myter om styrketräning till sina vänner då de är på gymmet. Jag vet att jag själv brukar instruera nybörjare på gymmet i grundläggande kunskaper som kan vara nyttiga, men att bara dra en massa onödig fakta som dessutom är inkorrekt får mig att gå i taket.

Det som också är lite störande är väl halvstarka thaiboxare som har med sig tjejen och verkligen måste lyfta 40-kiloshantlarna i axelpress eller köra fullt magasin på rodd, även fast i utförandet är uruselt och sving med hantlar och ländrygg är uppenbart. Varför kör man på en vikt man uppenbarligen inte klarar av? Jag kan förstå om man är en nybörjare och inte har koll på alla utföranden, men att uppenbarligen vara erfaren gymmare och ta för mycket vikt bara för höga vikters sak är väldigt barnsligt och "macho".
2010-03-31, 02:02
Medlem
Umbriels avatar
stör mig på unga gäng på 15-17 år som kommer dit i stora horder av ca 10 pers och ska enbart köra biceps under hela passet (på ca 20 min). Kanske inte ett så vanligt fenomen men händer allt på F&S.
2010-03-31, 18:18
Medlem
hassemilous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umbriel
stör mig på unga gäng på 15-17 år som kommer dit i stora horder av ca 10 pers och ska enbart köra biceps under hela passet (på ca 20 min). Kanske inte ett så vanligt fenomen men händer allt på F&S.

hahaha De kanske kör biceps jämna och bänk udda veckor enligt diskobyggarskolans ABC.
2010-03-31, 18:29
Medlem
J-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umbriel

Det är något sjukt vanligt bland de lite mer mainstream/fjortisgymmen (F&S, sportlife, sats). Ser dessa typer nästan varje dag så blivit immun typ.
2010-03-31, 18:59
Medlem
General987s avatar
Jag stör mig på alla jävla svartskallar på Nautilus på gymmet i Södertälje ÄNDA DOM KÖR ÄR FAN BÄNKPRESS, CC OCH BICEPS

Sen pussar dom sina biceps när dom tränar och står berättar att fotboll kommer få dig bli skit stark till varandra i styrkan. Ibland kommer det killar som är dubbelt så små och påpekar att träna knäböj är otroligt onödigt fotbollen är bästa ben träningen för styrka med mera.

Fan att alla naiva svartskallar ska sitta sjunga på sitt jävla språk skrika som fan när dom tränar med 35kg i bänkpressen.
2010-03-31, 19:32
Medlem
ekoapelsins avatar
Citat:

Jag är 30 och satt vid datorn (commodore 64) när jag var 6 år gammal. datorn är inget nytt påfund grabben.
2010-03-31, 19:42
Medlem
ekoapelsins avatar
Jag avskyr de "snygga" tjejerna som tränar med sina jävla pilatesbollar som tar upp all jävla plats på alla jävla mattor i hela jävla gymmet. Och som tränar i 5 minuter och pratar med sina jävla kompisar som också har jävla pilates bollar i en timma.
2010-03-31, 19:53
Medlem
jag gillar inte riktigt de killar som ägnar en stor tid åt att gå runt och spänna sig allt vad de kan och efter 20 min kommer de fram och försöker prata med en...gillar inte när folk raggar på mig när jag är helt svettig och försöker koncentrera mig..men det är kanske bara jag
2010-03-31, 20:37
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekoapelsin
Jag är 30 och satt vid datorn (commodore 64) när jag var 6 år gammal. datorn är inget nytt påfund grabben.

commondore 64 fyfan va underbart. Haha det var mer glälde för i tiden med alla spel. Lite tråkigt att utbudet är så pass utbrett i dagenssamhälle. På den tiden var man nöjd med det lilla =).
Lite oft men vafan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in