2009-10-22, 18:06
Medlem
Leavemealones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woohoo
Tänkte att underarmen/överarmen är 90grader. Ska rita en liten bild åt dig! beror väl på hur brett man håller med.
Såhär:
http://pici.se/pictures/KduuHpNgj.jpg
Eller är jag allt för trött att jag missat nån viktig del?
ritar med platta på laptop, inte lätt
Haha vi tänker lika fast olika, hade jag orkat fiffla upp en bild hade jag kunnat visa hur jag tänkte Nä men nog har du rätt i det där, men jag tror att han som skrev inlägget hade en annan utgångspunkt än dig och det är där det blev ett missförstånd.
2009-10-22, 19:53
Medlem
Jackie Moons avatar
Ungdomar som discogymmar fyyy fan alltså!
2009-10-22, 21:33
Medlem
Basens avatar
Dagens störande person var gymägaren satte igång en skiva med bosniska lovesongs en halvtimme innan gymmet skulle stänga. Jag gick efter min mp3-spelare för att slippa höra på musiken, men då skruvade han bara upp volymen så att man verkligen skulle få i nerverna. Jag förstår att han ville ha ut allihopa från gymmet innan stängningsdags, men jag tycker att han lika bra kunde sagt åt oss gymbesökare att vi skulle snabba på, i synnerhet när det ändå bara var jag och en annan där.
2009-10-22, 23:13
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie Moon
Ungdomar som discogymmar fyyy fan alltså!
Varför stör du dig på att ungdomar sköter om sin kropp?
2009-10-22, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Hur sköter man om sin kropp när man disco gymmar?
2009-10-22, 23:14
Avslutad
När friskis och svettis har P4 igång..

Sen när gubben sätter sig i latsdraget, men ändå har 1 set kvar i bicepscurls i CCn...
2009-10-23, 00:25
Medlem
Millencolins avatar
Citat:

Testa själv och se hur skötsamt det är, nej men det är jävligt synd om dom.
2009-10-23, 02:40
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Testa själv och se hur skötsamt det är, nej men det är jävligt synd om dom.
Att diskogymma är bättre än inget gymmande alls, även om det är fördelaktigt att träna HELA kroppen.
2009-10-23, 03:49
Medlem
Citat:
Att diskogymma är bättre än inget gymmande alls, även om det är fördelaktigt att träna HELA kroppen.
Ja att kasta upp vikterna med ryggen och på så sätt skada sig, när man tränar biceps är bättre än att inte träna alls. Vilket alla discogymmare jag har sätt gör.
2009-10-23, 04:16
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acidflower
Ja att kasta upp vikterna med ryggen och på så sätt skada sig, när man tränar biceps är bättre än att inte träna alls. Vilket alla discogymmare jag har sätt gör.
Varför förklarar du inte för vederbörande hur man kör ett ordentligt, strikt lyft?
2009-10-23, 04:56
Medlem
Citat:
Varför förklarar du inte för vederbörande hur man kör ett ordentligt, strikt lyft?
Händer väl att man gör det dock är det oftast viktkåta 16-åringar som tränar på det sättet och då kvittar det vad man säger.
2009-10-23, 09:45
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acidflower

Man kan väl köra strikt fastän man discogymar? Per definition alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in