2009-12-18, 17:12
Medlem
Strikeaposes avatar
Jag personligen har inte duschat på gymmet de senaste två åren. Detta har berott på en kombination av att jag bor på gångavstånd samt att genom att duscha hemma har jag kunnat få i mig ett mål mat mycket snabbare!
2009-12-18, 17:41
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaultier
Jag stör mig på gubbar i omklädningsrummet som alltid ska ta på sig strumpor och tröjan FÖRE kalsongerna, sen går dom runt där nöjda med kuken dinglande och ställer sig och torkar håret. förstår inte varför

Detta fenomen stör jag mig också på faktiskt. Förstår mig framförallt inte på tjusningen i det, gå naken kan man väl göra hemma då folk slipper beskåda det.
2009-12-18, 17:43
Medlem
schabo-labos avatar
De vill ju att ballen ska lufttorka först.
2009-12-19, 03:01
Medlem
Klart man duschar på gymmet.
2009-12-19, 10:41
Medlem
MarilynMonroes avatar
Det här med gubbarna och deras kukar dom gärna visar upp verkar vara kopplat till åldern. Ju äldre ju man är ju oftare ska kuken hänga ute. Kom in i omklädningsrummet och ser en gubbe stå framåtböjd och rotar i sin väska med stinkgrottan pekandes rakt mot dörren och mig...inte det man vill mötas av när man kommer till gymmet. Har lovat mig att fråga ut nästa person som blottar sitt anus för mig varför han gör detta.
2009-12-19, 10:43
Medlem
MarilynMonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strikeapose
Jag personligen har inte duschat på gymmet de senaste två åren. Detta har berott på en kombination av att jag bor på gångavstånd samt att genom att duscha hemma har jag kunnat få i mig ett mål mat mycket snabbare!

Citat:
Ursprungligen postat av yeahman

Ni är oense här. Diskutera!
2009-12-19, 10:45
Bannlyst
Den snabbt pratande svettige träningsnarkomanen som alltid ska fråga om han får "köra en emellan" och sedan ockuperar mitt träningsredskap alldeles för länge
2009-12-19, 15:29
Medlem
Zigenargulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaultier
Jag stör mig på gubbar i omklädningsrummet som alltid ska ta på sig strumpor och tröjan FÖRE kalsongerna, sen går dom runt där nöjda med kuken dinglande och ställer sig och torkar håret. förstår inte varför

Kallas även att göra en Sven Wollter, efter hans stolte riddares framträdande i Bo Widerbergs "Mannen på taket". Vidrigaste filmscenen i svensk filmhistoria.
2009-12-19, 20:23
Medlem
Pyramids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Almighty
Aldrig förstått folk som duschar på gym. Är ni homosexuella eller har ni ingen dusch hemma? Eller använder ni pendeltrafik och vill inte lukta illa? Isåfall kan jag förstå det, men folk som duschar på gymmet och sen tar bilen hem... då funderar man.
Jag duschar på gymmet eftersom det är skönt att bli klar "med allt" på plats.
Känns dessutom riktigt härligt att komma ut fräsch från gymmet med endorfiner i kroppen.
2009-12-20, 19:13
Medlem
tobins avatar
Två killar som nästan precis fyllt 15 och därför inte har gymmat mer än i några veckor var på gymmet för ett tag sedan. Den ene killen kör knäböjj i smithen och efter något set så kommer hans kompis förbi och kollar läget. Den förste killen säger något i still med:
-Testa att köra detta, det är jättejobbigt/bra.
Varpå den andra killen svarar:
-Nehejj, det är bara onödig muskelmassa!

Jag menar vaha? Discogymmare som missar att ben är viktigt att träna är en sak, men att någon tydligen tycker träning av ben ger onödig muskelmassa?
2009-12-20, 20:13
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Ja annars blir din idrottslärare arg!
Det är bara sååå jääävla ofrääächt också ba!
2009-12-20, 20:18
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Jag duschar inte på mitt gym pga att Jonas Gardell gör det. Avvikare borde ha ett eget omklädningsrum.

EDIT: Eller portas..
Senast redigerad av GAMLE SVARTEN 2009-12-20 kl. 20:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in