2010-05-07, 20:41
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tycker att kungahuset är hysteriskt roligt och har bjudit till många skratt under åren. Behåll det - är dessutom förhållandevis billigt och som det verkar kommer komiska händelser i aldrig sinande ström.

Lyteskomik är inte trevligt!
Citera
2010-05-07, 20:58
Medlem
Madeleine har gett gratisgenerationen ett ansikte.

Gratisgenerationen är benämningen på den unga generation som ansågs kännetecknas av viljan att ha saker utan att betala för dem.
Senast redigerad av 2006 2010-05-07 kl. 21:00.
Citera
2010-05-07, 21:29
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine har gett gratisgenerationen ett ansikte.

Gratisgenerationen är benämningen på den unga generation som ansågs kännetecknas av viljan att ha saker utan att betala för dem.

Ack ja, så en del klottrar på Wikin.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gratisgenerationen
Citera
2010-05-07, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomaspirat
Ska de riskera Victorias hälsa inför det stundande bröllopet för att lillesyrran har lite hjärtesorg? Skulle vara stor humor om Vickan drog iväg på en liten affär nu.

Fuck!

Det är VICKAN som ska släta av Henke Lundqvist!
Citera
2010-05-08, 02:58
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
....."lite taskigt tycker jag då vickan ej lär ha tid med detta!

Sök på en blogg väldigt nära AB... Svaret är "klock"rent! Där finns även bildbevis...

Som sagt, all heder åt Vickan,
CP har närmare N.Y via CHP airport, då han är i Alnarp.
Nu får ni klura själva!
Citera
2010-05-08, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Sök på en blogg väldigt nära AB... Svaret är "klock"rent! Där finns även bildbevis...

Som sagt, all heder åt Vickan,
CP har närmare N.Y via CHP airport, då han är i Alnarp.
Nu får ni klura själva!

VAAAA??? Jag fattar ingenting. En blogg som drivs av någon som jobbar på AB. Har ordet klocka i sitt namn på något sätt Ur? Tid? ????
Heder till Vickan för att hon åker till USA? - vi har redan hedrat henne flera inlägg bak.
CP flyger till NY i stället? För att trösta Madde? För att själv umgås med den aktuelle Henrik?

Är inte detta skvaller längre? Ska det byta namn igen tll Kändisrebus kanske?
Citera
2010-05-08, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
VAAAA??? Jag fattar ingenting. En blogg som drivs av någon som jobbar på AB. Har ordet klocka i sitt namn på något sätt Ur? Tid? ????
Heder till Vickan för att hon åker till USA? - vi har redan hedrat henne flera inlägg bak.
CP flyger till NY i stället? För att trösta Madde? För att själv umgås med den aktuelle Henrik?

Är inte detta skvaller längre? Ska det byta namn igen tll Kändisrebus kanske?

http://danielnyhlenskungligablogg.sv...ne-egentligen/

Hon verkar inte så ledsen. Vin till lunch.. och är det en ring på fingret? mystiken tätnar..
Citera
2010-05-08, 13:40
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gerdin_ii
http://danielnyhlenskungligablogg.sv...ne-egentligen/

Hon verkar inte så ledsen. Vin till lunch.. och är det en ring på fingret? mystiken tätnar..

Hur ska man veta att det är hon dock, för att Nyllet säger det?
Citera
2010-05-08, 13:49
Medlem
Prinsessan Madeleine ställer in sina officiella uppdrag, dit Victoria nu tvingas åka, när hon samtidigt sitter och roar sig med sina väninnor på New Yorks lyxkrogar. Vem betalar för denna nota?
Citera
2010-05-08, 14:04
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Hur ska man veta att det är hon dock, för att Nyllet säger det?
Läs kommentarerna. AB:s chefredaktör berättar i sin blogg om beslutet att inte pubba nåra bilder av Madde i USA men råkar därmed bekräfta att det är underdelen av henne på Sofi Fahrmans foto.
Citera
2010-05-08, 14:07
Medlem
Italienskans avatar
"- Min syster kunde tyvärr inte komma i dag men det betyder att jag fick möjligheten, sa Victoria i Seattle i natt."
http://www.expressen.se/Nyheter/1.19...ine-stallde-in

Då är Europas mest stressade storasystern på plats, efter att ha flygit i 18 timmar över halva jordklotet så Ciggen kan fortsätta att roa sig på N.Y´s krogar.
Senast redigerad av Italienskan 2010-05-08 kl. 14:13.
Citera
2010-05-08, 14:52
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
"- Min syster kunde tyvärr inte komma i dag men det betyder att jag fick möjligheten, sa Victoria i Seattle i natt."
Victoria låter närmast lyrisk, ja euforisk!

Om Mad Eleine har drabbats av krisreaktion, så kanske Vic Toria har mano-depressiva drag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in