2024-07-15, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Ser hon fortfarande bra ut?

https://www.hant.se/kungligt/prinses...ldning/8411054
Håller med. Väldigt grundsnygg och med fin benstruktur.

Dock liknar hon några av de amerikanska kändisarna som hängts ut med ozempic face. Dvs viktnedgången tar fett från ansiktet i st f enbart badringen av nån märklig anledning. Nå en skönhet är hon, oavsett.
Citera
2024-07-15, 11:47
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Ser hon fortfarande bra ut?

https://www.hant.se/kungligt/prinses...ldning/8411054
Alltid varit förvånad över att så många tycker att prinsessan Madeleine är ett exceptionellt under av skönhet. Kom igen, vi bor i Sverige! 70% av kvinnorna är supersnygga. Madeleine är en i mängden och inte ens i övre skiktet. Svenska kvinnor - nordiska överlag - ser generellt väldigt bra ut.
Madeleine har dessutom mycket tjock foundation på alla bilder. Gissningsvis har huden, som redan påpekats, tagit skada av cigg och överdrivet solande.
Personligen föredrar jag faktiskt Victoria. Hon har en varm och glad utstrålning med vackra och pigga ögon. Madeleine ser alltid butter och otillgänglig ut. Utstrålning betyder mer för attraktion än dragen i sig.
Citera
2024-07-15, 21:55
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Alltid varit förvånad över att så många tycker att prinsessan Madeleine är ett exceptionellt under av skönhet. Kom igen, vi bor i Sverige! 70% av kvinnorna är supersnygga. Madeleine är en i mängden och inte ens i övre skiktet. Svenska kvinnor - nordiska överlag - ser generellt väldigt bra ut.
Madeleine har dessutom mycket tjock foundation på alla bilder. Gissningsvis har huden, som redan påpekats, tagit skada av cigg och överdrivet solande.
Personligen föredrar jag faktiskt Victoria. Hon har en varm och glad utstrålning med vackra och pigga ögon. Madeleine ser alltid butter och otillgänglig ut. Utstrålning betyder mer för attraktion än dragen i sig.
Jag håller med. Victoria känns äkta. Det riktigt lyser om henne. Hon verkar trivas i sin roll, precis som Silvia alltid gjort. Man kan inte fejka äkta engagemang. Madeleine saknar det. Allt prat om hur engagerad hon är i utsatta barns situation känns bara som....tomt prat. Ett tidsfördriv. För mig är hon än typisk bortskämd överklassunge, precis som Carl Philip. De har ingen funktion i dagens samhälle med ett slimmat kungahus. Jag är emot monarkin av principskäl, men tycker att det var bra att banta kungahuset om vi nu ska ha något. Utvecklingen går åt samma håll i andra moderna monarkier...i Spanien, Belgien, Norge och Danmark t.ex. får nummer två och tre arbeta som vanliga knegare och barnen får inga titlar eller privilegier vid födseln. Kungen borde ha gjort som Margrethe och gjort CP:s och M: s barn till vanliga civila (OK, Margrethe gjorde dem till grevar/grevinnor men det har vi väl inte inte i Sverige längre)...allt det här tramset med hertig-/hertiginnedömen, sagostigar, lekparker m.m. känns som feodala kvarlevor och inget som hör hemma i ett modernt samhälle.
Citera
2024-07-16, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Jag tycker det skulle vara ganska kul om Chris gav Jonas en rak höger:

https://alltomkungligt.se/madeleines...nas-bergstrom/

Roligare om Jonas gav Fyllot en smäll på käften.
Citera
2024-07-16, 10:46
Medlem
TröttSvensks avatar
Med tanke på att Jonas regelbundet går på gym och även tränar kampsport till en del så tror jag mer på att det blir fyllbulten C som åker på en propp av J.
Citera
2024-07-16, 13:44
Medlem
bralesss avatar
https://royalistan.elle.se/kungligt-...box=1720970862

Oj vad smal hon blivit
Citera
2024-07-16, 14:54
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
https://royalistan.elle.se/kungligt-...box=1720970862

Oj vad smal hon blivit

Det ser oroväckande ut. Smal har hon alltid varit men nu ser hon avmagrad ut. Ytterligare ett tecken på att allt inte står rätt till?
Senast redigerad av Anany 2024-07-16 kl. 15:32.
Citera
2024-07-17, 11:22
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Det ser oroväckande ut. Smal har hon alltid varit men nu ser hon avmagrad ut. Ytterligare ett tecken på att allt inte står rätt till?
Inte så konstigt isåfall. Olyckligt äktenskap.
Citera
2024-07-17, 20:12
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Jag tycker det skulle vara ganska kul om Chris gav Jonas en rak höger:

https://alltomkungligt.se/madeleines...nas-bergstrom/

Han känner sig väl helt rövknullad av Jonas av 3 st anledningar:

1. Madde ville ju ha Jonas och hade behållt honom om han inte varit otrogen.

2. Han är ihop med Madde som blivit dumpad av Jonas och känner att han är andra valet.

3. Jonas ser betydligt fräschare och bättre ut än Chris.

Han har med all rätt komplex mot Jonas och kan inte hantera detta
Citera
2024-07-17, 20:38
Citat:

Håller med
Citera
2024-07-17, 20:38
Citat:

Madeleine har blivit smalare, men Chris fortsätter att växa..
Senast redigerad av Vannlilje 2024-07-17 kl. 20:41.
Citera
2024-07-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Detta:
1. Madde ville ju ha Jonas och hade behållt honom om han inte varit otrogen.

Var det inte så att Madde var beredd att stryka ett streck över otroheten och ”vända blad”?
Men pappa kungen som vänt en hel bok, ansåg att hon måste bryta upp, iom att det blivit offentlig. Så behandlar man inte en kungadotter!
Hycklande gubbtjyv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in