2010-12-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Hon är och förblir ett sprutluder av rang. Ett rökande äckel utan motstycke.
"Sprutluder" - har inte sett det uttrycket sedan jag läste August Strindbergs "Brev". Handlade om en norska som han träffade i konstnärskolonin i Paris. Han var visst mer intresserad av henne än hon av honom...som rättmätigt straff blev hon mördad av sin galne man. Så går det för sprutludren, och kan man kombinera ett sådant med Mad Elaine, kommer ju galenskapen in en bit på hörnet och rentav rättfärdigar hennes smeknamn, eller hur?
Logiken är oantastlig. Godnatt .
Citera
2010-12-23, 13:08
Medlem
Det är ruter i Prinsessan Madeleine! Kungen och Drottningen hukar när Madeleine slår näven i bordet. Det syntes på det gemensamma framträdandet i veckan vem som styr och ställer i den kungliga familjen och ja, det är inte kungen
Citera
2010-12-23, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1969
Det är ruter i Prinsessan Madeleine! Kungen och Drottningen hukar när Madeleine slår näven i bordet. Det syntes på det gemensamma framträdandet i veckan vem som styr och ställer i den kungliga familjen och ja, det är inte kungen

Har du måhända någon länk?
Citera
2010-12-23, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jica
Har du måhända någon länk?

http://svenskdam.se/2010/12/prinsess...ilad-comeback/
Citera
2010-12-23, 13:34
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
http://svenskdam.se/2010/12/prinsess...ilad-comeback/

"Sessan har behövt en ”time-out” efter uppbrottet med Jonas Bergström – och den har hon som bekant tillbringat i New York."

Det där fick journalisten lite om bakfoten tror jag. Var det inte "time-outen" som tog slut, och att det var hårt arbete som skulle gälla i New York. Svårt det där att skilja mellan när knugligheter tar "time-out" eller bara dräller.
Citera
2010-12-23, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
"Sessan har behövt en ”time-out” efter uppbrottet med Jonas Bergström – och den har hon som bekant tillbringat i New York."

Det där fick journalisten lite om bakfoten tror jag. Var det inte "time-outen" som tog slut, och att det var hårt arbete som skulle gälla i New York. Svårt det där att skilja mellan när knugligheter tar "time-out" eller bara dräller.

Blir det återförening med Jonas Bergström eller kanske Henrik Lundqvist ? Om jag läst rätt så bröts förlovningen mellan Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström efter beslut av kungaparet? Jag skulle vilja vara en fluga på väggen julhelgen på Drottningholm och höra Prinsessan Madeleine och Prins Carl-Philip ställa föräldrarna till svars för ett å annat
Citera
2010-12-23, 19:58
Medlem
Citat:
Blir det återförening med Jonas Bergström eller kanske Henrik Lundqvist ? Om jag läst rätt så bröts förlovningen mellan Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström efter beslut av kungaparet? Jag skulle vilja vara en fluga på väggen julhelgen på Drottningholm och höra Prinsessan Madeleine och Prins Carl-Philip ställa föräldrarna till svars för ett å annat

Frågan är väl om Jonas vill bli offentlig person annat än i Lindwalls skriverier igen? Han kanske fick nog i april i år när han blev hackkyckling nr 1 i Sverige
Citera
2010-12-23, 22:29
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Frågan är väl om Jonas vill bli offentlig person annat än i Lindwalls skriverier igen? Han kanske fick nog i april i år när han blev hackkyckling nr 1 i Sverige

Jag har en känsla av att Biträdet inte har något emot att vara icke-kändis, och mer än gärna håller sig borta från Ciggen för att slippa skriverier.
Citera
2011-01-03, 00:04
Bannlyst
Hon ska vara extremt tråkig i sängen, trög och en riktig golddigger!
Citera
2011-01-03, 08:13
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerdragon
Källa på det, tack!
Citera
2011-01-03, 09:33
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:

Det där kan man ju räkna ut med röven å en kritbit som man sa förr...
Citera
2011-01-03, 09:36
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Har Kung Henrik L sagt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in