Hon berättar om ett omväxlande arbete vid kontoret i New York där arbetsuppgifterna består av alltifrån att läsa rapporter, skriva projektsammanfattningar och avtal till att göra projektbesök och gå på möten med potentiella företag och samarbetspartners.
Låter inte så betungande och då Ciggen arbetar ideellt går det inte att ställa krav på henne, det lär passa henne alldeles utmärkt. Hon saknar dock svenska långluncher:
Citat:
I USA har man inte den trevliga rutinen med en timmes lunch utan man äter sin lunch framför datorn så det blir "take away" för min del, säger Madeleine till DN Världen.
Låter inte så betungande och då Ciggen arbetar ideellt går det inte att ställa krav på henne, det lär passa henne alldeles utmärkt. Hon saknar dock svenska långluncher:
Se det från den goda sidan. Hon vet att i Sverige är det brukligt att inte ta mer än en timmes lunch.
Ciggen i sig är ju inte någon supermodell,men hon har ju den Kungliga glansen att blända med.
Tror nog att ciggens eventuella blivande amerikanska svärmor blev svag i knäna när hon fick höra att sonen nu lägrat en äkta nordisk Prinsessa, sånt går hem over there...
Amerikaner ser först upp till dem med pengar,mycket pengar och sen är det löjligt svaga för dem med " anor " så kungligheter står riktigt högt i kurs.
Därför tror jag på giftermål, 2013 eller senast 2014.
Senast redigerad av TröttSvensk 2012-05-28 kl. 21:54.
Jag har en diffus känsla av att prinsessan kommer blir dumpad av Chris.
Kan mycket väl hända. Dvs han tröttnar på den numera närmast bedagade blondinen och istället skaffar sig en yngre och snyggare golddigger som suktar efter hans pengar.
Ciggen i sig är ju inte någon supermodell,men hon har ju den Kungliga glansen att blända med.
Tror nog att ciggens eventuella blivande amerikanska svärmor blev svag i knäna när hon fick höra att sonen nu lägrat en äkta nordisk Prinsessa, sånt går hem over there...
Amerikaner ser först upp till dem med pengar,mycket pengar och sen är det löjligt svaga för dem med " anor " så kungligheter står riktigt högt i kurs.
Därför tror jag på giftermål, 2013 eller senast 2014.
Enda kungligheter jänkarna bryr sig det minsta om är de brittiska. Övriga är det lite si och så med.
Se det från den goda sidan. Hon vet att i Sverige är det brukligt att inte ta mer än en timmes lunch.
Att många i Sverige bara har en halvtimmes lunch inklusive tiden det tar att gå fram och tillbaka till stämpelklockan har hon uppenbarligen ingen aning om.
Att många i Sverige bara har en halvtimmes lunch inklusive tiden det tar att gå fram och tillbaka till stämpelklockan har hon uppenbarligen ingen aning om.
Ciggen är ju knuglig och i hennes kretsar är det tydligen vanligt med långluncher, arbetstiden är det inte så noga med och någon stämpelklocka har de aldrig sett eller hört talas om...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!