2013-06-06, 18:59
Medlem
Timpsiiis avatar
Fattar inte hur alla orkar med hysterin om detta tramsiga bröllopet.

Madeleine åker fram & tillbaka till NY oftare än en vanlig person byter underkläder, på vems bekostnad? Nu har hon hittat killen of her dreams som också "råkar" vara väldigt förmögen. Hon shoppar konstant för enorma summor pengar, på vems bekostnad? Vad ska hon med alla dessa svindyra kläder och accessoarer? Hon är otroligt bortskämd där hon sitter på sin piedestal och låtsas vara viktig när hon stödjer World Childhood Foundation.

Hoppas innerligt att deras äktenskap inte håller mer än i 1 vecka, eller att planet hon sitter i störtar.

Uppsnosiga, bortskämda jävel.
Citera
2013-06-06, 19:26
Medlem
Snapcounts avatar
Norska TV2 hade idag i mött Chris på, när denne "strossade" omkring alena i Stockholm, de fick några ord med honom : http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/t...t-4059784.html
Citera
2013-06-06, 20:08
Medlem
lukashs avatar
Dendär slyna Madde har ej huvudbonaden på sig som tillhör den svenska folkdräkten. Fåfäng så det förslår. Men morsan och syrran har det.

Edit: på Skansen.
Citera
2013-06-06, 20:13
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Det mest rakryggade hade ju varit att direkt betala boten då det handlade om ynka 1000 SEK! Tror det kan skada hennes och hela hovets anseende, som redan är lågt, att man försöker slingra sig ur situationen med snack om åtalsimmunitet. Sticker nog en del i ögonen hos vanligt folk. Vad rattar förresten Madde för bil?
Onekligen, men nu måste väl för fan knullkungen sparka Ternert! Om han skött sig, dragit flickan i örat, så hade denna saken varit ur värden nu
Citera
2013-06-06, 20:21
Medlem
danskehorans avatar
hmm...alldeles i början när hon träffade sin tilltänkte var det rubriker i tidningen att han var misstänkt för krigsbrott i Kosovo, men sen blev det tyst. Går ej att googla på, nån som vet mer
Citera
2013-06-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Dendär slyna Madde har ej huvudbonaden på sig som tillhör den svenska folkdräkten. Fåfäng så det förslår. Men morsan och syrran har det.

Edit: på Skansen.

Den ska hon ha nästa år då ogifta kvinnor inte ska ha den som jag fått det förklarat till mig. Visst är det kul att se två unga personer så kära i varandra att de håller varandra i handen vid scen, men de två har varit gifta i 3 år nu! Madeleine och Chris ser inte så väldans kära ut.
Citera
2013-06-06, 20:53
Medlem
Citat:
Inom alla samhällsklasser har huvudbonaden varit en viktig del av klädedräkten. Det var ofta kvinnans status som visades med huvudbonaden. De gifta kvinnorna bar alltid håret uppsatt medan de ogifta kvinnorna kunde ha håret utslaget. Vid högtider hade även de ogifta kvinnorna håret uppsatt.
Att sätta upp håret var ett tecken på att en flicka uppnått vuxen ålder.

Nu har du fått lära dig något.
Citera
2013-06-06, 20:59
Medlem
Arkiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Tycker du verkligen det?
Själv tycker jag reglerna ska vara minst lika hårda som mot vanliga Svenssons, dom ska ju ändå försöka framstå som rikets ansikte utåt.

Maddeleine, betala bötern, gråt ut i kungens knä om det känns bättre och gift dig imorgon med spritutslags-Chris och flytta här ifrån!
Har inte detta med bussfilen blivit lite väl upphaussat? Varenda taxislusk får ju köra i bussfilen. Hovstallets bilar, Madeleine körde en sådan vid detta tillfälle, har ju taxistatus, enligt Bertil Tennert. Vad är skillnaden?
Citera
2013-06-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Fattar inte hur alla orkar med hysterin om detta tramsiga bröllopet.

Madeleine åker fram & tillbaka till NY oftare än en vanlig person byter underkläder, på vems bekostnad? Nu har hon hittat killen of her dreams som också "råkar" vara väldigt förmögen. Hon shoppar konstant för enorma summor pengar, på vems bekostnad? Vad ska hon med alla dessa svindyra kläder och accessoarer? Hon är otroligt bortskämd där hon sitter på sin piedestal och låtsas vara viktig när hon stödjer World Childhood Foundation.

Hoppas innerligt att deras äktenskap inte håller mer än i 1 vecka, eller att planet hon sitter i störtar.

Uppsnosiga, bortskämda jävel.
Håller med i allt. Om jag skrev vad jag önskar dom förbannade människorna skulle det bli en varning här och tar inte risken. Avskyr denna Madeleine och önskar att hon brinner i helvetet. Attityden ihop med drogmissbruket rimmar inte men det fattar inte kossan.Den stirriga blicken i dagens Aftonblad säger allt. En av orsakerna till att jag aldrig mer tar droger är just den blicken.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-06-06 kl. 21:38.
Citera
2013-06-06, 22:42
Medlem
Vem vet? Kanske Madeleine är en olycklig person? Hennes förste tilltänkte förnedrade henne på sätt och vis offentligt. Sen gifte sig hennes väninna med samme man. Kanske Madeleine verkligen älskade honom. Jag tycker att han burit sig utomordentligt illa åt. Madeleine hade aldrig utsatts för någonting negativt innan i sitt liv. Hon visste helt enkelt inte hur hon skulle hantera affären eller sig själv. Hon var oförberedd på livets djävlighet. Nu har hon råkat ur askan i elden med denne nye plufs och hans morsa, som kanske kan bli en black om foten för hela kungafamiljen? Madeleine kan eventuellt växa sig stark och hitta sin egen inre resurs, vad den nu kan bestå i, utifrån dessa sina erfarenheter? Jag hoppas det. Jag hoppas hon förvandlas till en ödmjuk och osjälvisk kvinna! Hon är förståss en brat idag men vet ju inget annat. Marie Antoinette lär ju på sin tid ha undrat varför "folket inte kunde äta kakor, när de nu inte hade bröd", när hon upplystes om att folket svalt. Så fjärmad var hon från verkligheten. Kanske Madeleine inte har en susning om hur en arbetslös tjej i förorten har det, med ensam alkismorsa eller misshandlande styvpappa. Kanske även Madde kommer att få erfara existensens mörka sida i sitt liv?
Citera
2013-06-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Vem vet? Kanske Madeleine är en olycklig person? Hennes förste tilltänkte förnedrade henne på sätt och vis offentligt. Sen gifte sig hennes väninna med samme man. Kanske Madeleine verkligen älskade honom. Jag tycker att han burit sig utomordentligt illa åt. Madeleine hade aldrig utsatts för någonting negativt innan i sitt liv. Hon visste helt enkelt inte hur hon skulle hantera affären eller sig själv. Hon var oförberedd på livets djävlighet. Nu har hon råkat ur askan i elden med denne nye plufs och hans morsa, som kanske kan bli en black om foten för hela kungafamiljen? Madeleine kan eventuellt växa sig stark och hitta sin egen inre resurs, vad den nu kan bestå i, utifrån dessa sina erfarenheter? Jag hoppas det. Jag hoppas hon förvandlas till en ödmjuk och osjälvisk kvinna! Hon är förståss en brat idag men vet ju inget annat. Marie Antoinette lär ju på sin tid ha undrat varför "folket inte kunde äta kakor, när de nu inte hade bröd", när hon upplystes om att folket svalt. Så fjärmad var hon från verkligheten. Kanske Madeleine inte har en susning om hur en arbetslös tjej i förorten har det, med ensam alkismorsa eller misshandlande styvpappa. Kanske även Madde kommer att få erfara existensens mörka sida i sitt liv?
Bra skrivet. Mr Plufs kommer inte att ta henne närmare verkligheten. Möjligen ett fritt fall.
Citera
2013-06-06, 23:23
Medlem
TigerKids avatar
Den familjen har väl fått sin beskärda del av problem och då är det nog inte så skoj att ha alla ögon på sig. Nä, de ser inte lika lyckliga ut som Victoria & Daniel. Man får väl hoppa att skenet bedrar.

Brudparet hade hellre haft privat bröllop enligt uppgift i media men de följer kungens vilja att visa det i TV. Ska bli kul att se "skådespelet" och alla klänningar! Kanske behövs ett "svart får" i familjen? I Monaco var det prinsessan Stephanie som röjde runt och avverkade pojkvänner - den ena olämpligare än den andra. Visst, Victoria är min favorit också, men vi kan väl vara lite snälla mot Madeleine på hennes stora dag. Alla kan inte vara helylle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in