2010-12-21, 12:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Ciggens makeover
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article8311567.ab

Humor på hög nivå igen!

"Från Prince till prinsessa."
Hon står och röker offentligt på Blasieholmen, för att sedan svida om till jobbkläder. Men tidigare har vi fått lära oss att det där med att rökning är lågklassigt, bara gäller osäkra medelklasstyper som jag och andra som skriver här. För en prinsessa eller vilken överklass som helst är det cool att röka. Och jag vill fortfarande vet märket!

"Hon är världens vackraste kunglighet."
Det där Roger lever i det förgångna. När hon var ung var hon ganska söt, men åldern tar ut sin rätt. Sällan har man väl sett en så sjaskig 28-åring.

"Hon brukar ju av någon anledning kallas 'modeprinsessan'. Ett smeknamn som inte egentligen har någon förankring i hur Madeleine klär sig."
Partyprinsessan ska det vara!

"För första gången sedan separationen är hon bekväm med att vara hemma."
Var det inte så att hon hade ett ARBETE att sköta i New York. Nog för att vi alla vet att det inte var på riktigt, men nog trodde vi väl att hon skulle låtsas i alla fall. Nu plötsligt är hon bekväm "hemma", och då skiter hon i att hon ska vara i New York, le, klippa barn och klappa barn.

"Och även om arbets*dagarna blir långa har hon ändå haft tid för träning –vilket syntes på prinsessan."
Arbete och arbete? Långa arbetsdagar? Det vi har sett av henne är väl på restauranger, vilket syns på den rondör hon lagt på sig. Sen tror jag i och för sig att frånvaron av livvakter har gjort henne gott, eftersom vi har sett henne bära sina shopping kassar alldeles själv. Det ser vi på de väl utvecklade armmusklerna på bilden.

"Nu har hon äntligen fått tid att rå om sig själv. Och det syns. Prinsessan strålar som aldrig förr."
Kommentarer överflödiga!
Citera
2010-12-21, 13:28
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/1.22...ion-frostigare

påhitt eller sanning?
Citera
2010-12-21, 13:35
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12

påhitt eller sanning?

Lindwall verkar inte vara mycket noggrannare med källorna än vad vi är här. Det var nog knappast så att han gick fram och frågade Ciggen varför hon sitter där som en jävla surkärring. Så orsaken till varför hon surar vet vi förstås inte.

Däremot är det intressant hur hovslickaren berättar det hör. Han spekulerar i att det beror på Knugens dubbelmoral att Biträdet skandaliserade knugahuset, medan han själv kan titulera sig Knullkungen. Han skriver det alltså som att ryktena om hans eskapader är ett faktum, vilket är viktigt med tanke på den ställning, (hmm, ja, nåja), han har som hovreporter.
Citera
2010-12-21, 13:36
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saza12

påhitt eller sanning?
Det är nog så sant som det kan bli.
Citera
2010-12-21, 14:28
Medlem
Madeleines makeover till dekis.

Är Madeleine på väg att bli en kunglig variant av "Pia Degermark"?
Citera
2010-12-21, 14:38
Medlem
Hahahahohoho, jag viker mig dubbel av skratt. "Långa arbetsdagar och trots det har hon haft tid för träning, vilket också syns." Ja, vilka deffade armar hon har. Man ser varenda muskel.
Undra hur många cigg hon röker per dag. Beroende verkar hon definitivt vara.
Citera
2010-12-21, 16:55
Medlem
Igår sa löpsedeln "Madeleine vägrar fira jul med Sofia"

Läste aldrig i tidningen, vad skrevs det?
Citera
2010-12-21, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotlettfrilla
Igår sa löpsedeln "Madeleine vägrar fira jul med Sofia"

Läste aldrig i tidningen, vad skrevs det?
http://www.expressen.se/nyheter/1.22...ed-carl-philip
Citera
2010-12-21, 18:56
Medlem
Ronilles avatar
Det låter som om Johan T sitter och skriver en jävla saga eller något. Enbart en massa antagande och egentligen inget underbyggt med relevant fakta. Inte mer att hon suger i sig en cigg och sedan går på partaj.

Vem som helst kan tydligen bli "hovreporter". Även jag kan tänka till om vad hon/de kan tänkas syssla med.
Citera
2010-12-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Vem som helst kan tydligen bli "hovreporter". Även jag kan tänka till om vad hon/de kan tänkas syssla med.

Tja vem vet, det kanske är just du som är Johan T Lindwall.
Citera
2010-12-21, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Det låter som om Johan T sitter och skriver en jävla saga eller något. Enbart en massa antagande och egentligen inget underbyggt med relevant fakta. Inte mer att hon suger i sig en cigg och sedan går på partaj.

Lindwall är väl inte direkt älskad av hovet, men de vet att de kan använda honom om det behövs. Expressen är nog nöjda då hans artiklar sätts på förstasidan och säljer några extra tidningar. Problemet för tidningen att till slut brister bubblan. Hans sagor är det färre och färre som tror på. Om Madeleine skulle skaffa en kille som har en blogg kan vi få se Lindwall emotsagd ganska ofta.

Madeleine framställs som en bitch i alla skvallertidningar iaf
Citera
2010-12-21, 19:59
Medlem
johnjohns avatar
Hon är och förblir ett sprutluder av rang. Ett rökande äckel utan motstycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in