2010-12-21, 12:33
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Humor på hög nivå igen!
"Från Prince till prinsessa."
Hon står och röker offentligt på Blasieholmen, för att sedan svida om till jobbkläder. Men tidigare har vi fått lära oss att det där med att rökning är lågklassigt, bara gäller osäkra medelklasstyper som jag och andra som skriver här. För en prinsessa eller vilken överklass som helst är det cool att röka. Och jag vill fortfarande vet märket!
"Hon är världens vackraste kunglighet."
Det där Roger lever i det förgångna. När hon var ung var hon ganska söt, men åldern tar ut sin rätt. Sällan har man väl sett en så sjaskig 28-åring.
"Hon brukar ju av någon anledning kallas 'modeprinsessan'. Ett smeknamn som inte egentligen har någon förankring i hur Madeleine klär sig."
Partyprinsessan ska det vara!
"För första gången sedan separationen är hon bekväm med att vara hemma."
Var det inte så att hon hade ett ARBETE att sköta i New York. Nog för att vi alla vet att det inte var på riktigt, men nog trodde vi väl att hon skulle låtsas i alla fall. Nu plötsligt är hon bekväm "hemma", och då skiter hon i att hon ska vara i New York, le, klippa barn och klappa barn.
"Och även om arbets*dagarna blir långa har hon ändå haft tid för träning –vilket syntes på prinsessan."
Arbete och arbete? Långa arbetsdagar? Det vi har sett av henne är väl på restauranger, vilket syns på den rondör hon lagt på sig. Sen tror jag i och för sig att frånvaron av livvakter har gjort henne gott, eftersom vi har sett henne bära sina shopping kassar alldeles själv. Det ser vi på de väl utvecklade armmusklerna på bilden.
"Nu har hon äntligen fått tid att rå om sig själv. Och det syns. Prinsessan strålar som aldrig förr."
Kommentarer överflödiga!