2010-06-24, 22:52
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Och är jag en trevlig och bildskön man som blir introducerad av någon vän/bekant till henne... Hur blir jag bemött då?

Nu är din fråga mer konkret. Du blir säkert korrekt bemött dvs Ciggen är artig i och med att du introduceras av en vän till henne men sen beror det på. Får du henne att skratta och bli lite intresserad av dig kanske du får hennes mobilnummer i bästa fall. Hon kommer dock sen att kolla upp dig innan någon eventuell fika på stan senare och vara mycket på sin vakt innan det blir något mer, speciellt efter detta med Biträdet. Hon är nog Sveriges mest svårfångade singel just nu men samtidigt tickar hennes biologiska klocka.
Citera
2010-06-24, 23:48
Medlem
brianmolkos avatar
Vad äter tanten egentligen ?
Bor i Stockholm och eeh ja .. hm
Citera
2010-06-25, 09:12
Medlem
Madeleine bär fortfarande det ”kyskhetsbälte” som Jonas Bergström skruvade fast.
Citera
2010-06-25, 10:55
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Nu är din fråga mer konkret. Du blir säkert korrekt bemött dvs Ciggen är artig i och med att du introduceras av en vän till henne men sen beror det på. Får du henne att skratta och bli lite intresserad av dig kanske du får hennes mobilnummer i bästa fall. Hon kommer dock sen att kolla upp dig innan någon eventuell fika på stan senare och vara mycket på sin vakt innan det blir något mer, speciellt efter detta med Biträdet. Hon är nog Sveriges mest svårfångade singel just nu men samtidigt tickar hennes biologiska klocka.

Låter som en utmaning!
Citera
2010-06-25, 12:33
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine bär fortfarande det ”kyskhetsbälte” som Jonas Bergström skruvade fast.

Hon borde kanske ha gett bort en sådan där manligt kyskhetsbälte någon här på FB ville köpa...https://www.flashback.org/t1201551
Citera
2010-06-25, 14:53
Medlem
TröttSvensks avatar
Sätter en krona på att hon nu kommer att snärja sig en rik kille så att hon kan bo utomlands och göra det hon helst gör, shoppa och relaxa.
Madde kommer inte att göra något vettigt i hela sitt liv.
Hon kommer att föda max en unge för att hålla sin make på gott humör.
Hon kommer att vara gift inom 2 år.
Jag såg nog hur hon kastade lystna blickar på Fursten av Monaco, men har har redan en snyggare och yngre blondin än Madde.
Hon var för sent ute där.

Citera
2010-06-25, 14:58
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Jag såg nog hur hon kastade lystna blickar på Fursten av Monaco, men har har redan en snyggare och yngre blondin än Madde.
Hon skulle ha skitit i den där jävla jurist-Jonas och huggit Fursten i stället. Då hade hon gjort det verkliga kapet. Men gjort är gjort och går inte att ändra på.
Citera
2010-06-25, 16:12
Medlem
Bardons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Nu är ju inte Advokatfirman Vinge speciellt ansedd. Det är en riktigt dålig firma med medelmåttor.

Skitsnack och det vet du.
Citera
2010-06-25, 18:32
Bannlyst
Tror att hon överhuvudtaget inte har intelligens nog att avgöra vilken kille som är "bäst" om bägge har lika mycket pengar ungefär. Hon kommer dock inte att hamna i den situationen är jag relativt säker på utan kommer helt sonika att välja någon med pengar rakt av. Hovet tycks ju välja sitt umgänge efter ekonomiska förutsättningar, vad är det som gör att yngsta dottern i familjen skulle vara annorlunda?

Inget. Det där med Jonas måste nog betraktas som en ungdomsförsyndelse utifrån det perspektivet. Det var ju en ungdomsförälskelse mer eller mindre som det kom att växa mossa på. Nu när hon närmar sig de trettio så kommer nog den viktigaste egenskapen hos nästa kavaljer just vara pengarna och inte känslorna vilket sätter grogrunden för ett riktigt olyckligt och bittert liv men tyvärr, äpplet faller inte långt från päronträdet. Jag tror inte för ett ögonblick att kungen har några känslor kvar för sin respektive. Demonstrationen vid bröllopsmiddagen med rosen från Kungen till Drottningen sätter jag ingen tilltro till. Inte heller Drottningens ömhetsbetygande tack till Kungen. Skattframkallande.
Citera
2010-06-25, 21:50
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Sätter en krona på att hon nu kommer att snärja sig en rik kille så att hon kan bo utomlands och göra det hon helst gör, shoppa och relaxa.
Madde kommer inte att göra något vettigt i hela sitt liv.
Hon kommer att föda max en unge för att hålla sin make på gott humör.
Hon kommer att vara gift inom 2 år.

Nja, Albert... Det bästa kapet återstår: prins William av Wales (de är födda samma år). Fatta hur stort det skulle bli om Charles son gifte sig med Prinsessan Ciggen av Sverige istället för en brittisk WT (Kate Middleton, också hon född 1982). Gammeldrottning Elizabeth och kronprins Charles skulle godkänna direkt då Ciggen är av blått blod.
Senast redigerad av Adjudant 2010-06-25 kl. 21:56.
Citera
2010-06-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Nja, Albert... Det bästa kapet återstår: prins William av Storbritannien (de är födda samma år). Fatta hur stort det skulle bli om Charles son gifte sig med Prinsessan Ciggen av Sverige istället för en brittisk WT.

Hon gör som sin syster; hittar en dräng från landet.
Citera
2010-06-25, 21:58
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hon gör som sin syster; hittar en dräng från landet.

Det har hon inte råd med då hon inte är kronprinsessa. Hon måste gifta sig rikt om hon ska kunna fortsätta med det liv hon är van vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in