2010-06-10, 15:56
Medlem
Jag gör ett litet tillägg. Djävla fula, feta, värdelösa slyna!
Citera
2010-06-10, 16:00
Medlem
Bubbelpops avatar
Det blir inte lätt för Madde när hon återvänder till Sverige, jag tror knappt att hon vågar komma tillbaka. Hade hon varit smart så hade hon sett till att hon aldrig hade lämnat Sverige och struntat i att leva slackerliv men så smart är hon tydligen inte utan hon driver omkring på Bahamas och Florida som en primadonna.
Citera
2010-06-10, 16:01
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelpop
Men jag undrar varför de inte rör sina egna pengar, vad ska de med dem till egentligen om de inte använder dem? Madde har väl ett antal miljoner att spendera men istället väljer hon att slösa med skattebetalarnas pengar (förmodligen) helt utan skam i kroppen.

Hur har hon fått egna pengar? gått på gatan? Vunnit på lotto? fått av pappa? Jobbat på mc donalds svart? Nä hennes egna pengar är skattebetalarnas.
Citera
2010-06-10, 16:02
Medlem
Bubbelpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Hur har hon fått egna pengar? gått på gatan? Vunnit på lotto? fått av pappa? Jobbat på mc donalds svart? Nä hennes egna pengar är skattebetalarnas.

Madde har en "egen" förmögenhet men hur den kommit till vet jag inte. Sparat apanage från 1800-talet kanske?
Citera
2010-06-10, 16:07
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Madde har en "egen" förmögenhet men hur den kommit till vet jag inte. Sparat apanage från 1800-talet kanske?

Man betalade väl skatt på 1800 talet med.
Citera
2010-06-10, 16:14
Medlem
Madeleine lever med författningsskyddade divalater.

Hela kungahuset börjar kännas alltmer skämmigt!
Citera
2010-06-10, 16:18
Medlem
Citat:
Men jag undrar varför de inte rör sina egna pengar, vad ska de med dem till egentligen om de inte använder dem? Madde har väl ett antal miljoner att spendera men istället väljer hon att slösa med skattebetalarnas pengar (förmodligen) helt utan skam i kroppen.

Det ligger väl i släkten. Jan Bernadotte hade gjort slut på sitt arv när han var i Madeleines ålder. Han var gift och skild hela sex gånger. När han stod på ruinens brant adopterade han en tysk skojare som idag kallar sig för Prins av Sverige och Norge. Jan Bernadotte slängdes så slutgiltligen ut från slottet och lever som en sorts persona non grata i ett litet hus i Sörmland. Om Madeleine inte ser upp så hamnar hon snart i samma träsk.
Citera
2010-06-10, 17:33
Medlem
Madeleine semestrat i bland annat New York och Miami, där hon och barndomsvännen Lovisa de Geer bodde på lyxresorten Setai hotel. Nya uppgifter till Aftonbladet avslöjar att Madeleines semestertåg fortsatte till Bahamas. – Madeleine och Lovisa de Geer var i Miami några dagar innan de reste vidare till Bahamas, säger en källa. Väninnorna klev på ett plan till Bahamas huvudstad Nassau där de fortsatte sin lyxiga semester med sol, bad och långa vinluncher.

Dom lever ett liv och leverne som dom värsta bankrånare skulle ha gjort med sitt byte.

Representerar prinsessan Madeleine den nya Sverigebilden?
Citera
2010-06-10, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine semestrat i bland annat New York och Miami, där hon och barndomsvännen Lovisa de Geer bodde på lyxresorten Setai hotel. Nya uppgifter till Aftonbladet avslöjar att Madeleines semestertåg fortsatte till Bahamas. – Madeleine och Lovisa de Geer var i Miami några dagar innan de reste vidare till Bahamas, säger en källa. Väninnorna klev på ett plan till Bahamas huvudstad Nassau där de fortsatte sin lyxiga semester med sol, bad och långa vinluncher.

Dom lever ett liv och leverne som dom värsta bankrånare skulle ha gjort med sitt byte.

Representerar prinsessan Madeleine den nya Sverigebilden?

Ja det e vidrigt. Stöd republikanerna.
Citera
2010-06-10, 17:38
Medlem
fredrikdenstores avatar
Pappa Knugen har fullständigt tappat kontrollen över sina snorhyvlar.
Citera
2010-06-10, 19:42
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Pappa Knugen har fullständigt tappat kontrollen över sina snorhyvlar.

Nu är det jokern som under alla år barnen var små, framställdes som den perfekta mamman, ständigt närvarande och omhändertagande. Nu visar det sig att detta bara vara en fasad då ciggens självkänsla verkar vara noll och detta är föräldrarnas viktigaste uppgift. ( Att älska sina barn så att dom älskar sig själva. )

Min analys är att jokern är ett riktigt svin och dottern hänger på. Hakan har mer Pappas EQ.
Citera
2010-06-10, 19:54
Medlem
pettssonkattens avatar
Madeleine är den enda som kan ge lite glamour och kunglig air till det här scout älskande kunga huset. Äntligen börjar hon dessutom bete sig lite. Stephanie av Monaco har fått competition
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in