2010-04-15, 13:21
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Dagens vessla reflekterar kring snärtan och jonas....

http://vesslan.com/2010/04/spelets-regler/

.
Citera
2010-04-15, 14:47
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
"En bitter blondin" verkar ju vara en småbarnsmamma från Göteborg.

Känns rent spontant som att hon befinner sig så långt från den svenska kungafamiljen man kan komma och skjuter från höften på allt som har med skvaller att göra.
Nja Aftonbladet är den tidning som har skrivit om Henke och Madde faktiskt och hur Henke säger ja vi är vänner.. Kan det vara så att dom är rent av sagt knullkompisar när Madde är i NY????
Citera
2010-04-15, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Nja Aftonbladet är den tidning som har skrivit om Henke och Madde faktiskt och hur Henke säger ja vi är vänner.. Kan det vara så att dom är rent av sagt knullkompisar när Madde är i NY????

Varför tror du att Madde bestämde sig för att dra till the Big Apple först efter att Rangers blivit utslagna från NHL playoff?

Sug på den du...
Senast redigerad av tomatojuice 2010-04-15 kl. 15:01.
Citera
2010-04-15, 14:53
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Här visas en bild på en rökande sessa. Visar ju bara med eftertryck hur obildade dessa fransk-tyska-brasilianska invandrare är

http://www.expressen.se/Nyheter/1.19...press-pa-madde
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
De förbipasserande stannade upp när de fick syn på Madeleine. När hon var klar med sin första cigarett så tog hon upp nästa ur väskan och tände även denna.
Aj aj, kedjerökning till råga på allt!
Citera
2010-04-15, 15:00
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egri
Jag tycker att tråden borde låsas. Kungahuset är det finaste vi har och det är många med mig som lider av att se de sista resterna av det gamla Sverige släpas i smutsen. Personligen är jag övertygad om att förfallet började redan då den nuvarande konungen gifte sig med ofrälse.

Apropå ofrälse så har vi ju där en viss Jean Baptiste Bernadotte.
Citera
2010-04-15, 15:51
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice
Sug på den du...
Det gör nog Madde åxå.
Citera
2010-04-15, 16:01
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Varför tror du att Madde bestämde sig för att dra till the Big Apple först efter att Rangers blivit utslagna från NHL playoff?

Sug på den du...
Nja suger inte Henkes big grande dolme själv men misstänker en viss Madde som suger på den i stället för Jonas för närvarande om ett tag så hovet ut med att Madde dejtar med Henke vilka skrev om det först. Jo FB och bitter blondin. Sug på den du tänk på att maddes bästa väninna Emma P kommer just det i från Göteborg.
Citera
2010-04-15, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Nja suger inte Henkes big grande dolme själv men misstänker en viss Madde som suger på den i stället för Jonas för närvarande om ett tag så hovet ut med att Madde dejtar med Henke vilka skrev om det först. Jo FB och bitter blondin. Sug på den du tänk på att maddes bästa väninna Emma P kommer just det i från Göteborg.

Yep.

Och här tror jag att kgl hovstaten har möjlighet att dra in en hel kassakista med pluspoäng.
OM nu Madde ser sig tvungen att skiljas från apan Ola, förlåt Jonas, så vad vore bättre än att hennes nya parti är en världsvan, populär och charmig idrottskille?
Inga droger, inget Stureplan, ingen otrohet, inget... Ja du fattar.

Påminner mig om Henrik Zetterberg och byst-Emma...
Citera
2010-04-15, 16:12
Medlem
Citat:
Yep.

Och här tror jag att kgl hovstaten har möjlighet att dra in en hel kassakista med pluspoäng.
OM nu Madde ser sig tvungen att skiljas från apan Ola, förlåt Jonas, så vad vore bättre än att hennes nya parti är en världsvan, populär och charmig idrottskille?

Vi snackar hockeykille nu - framgångsrik sådan...
Citera
2010-04-15, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knaggel

Yep - jag vet. Skrev ju att han var charmig o duktig. Lite Sven Tumba sådär...
Citera
2010-04-15, 16:29
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Yep.

Yepp håller helt med dig i spekulationerna där Henke är bättre än Jonas på många områden. Sedan Henke gillar ju tuffa tag både i rinken och utanför rinken.
Citera
2010-04-15, 16:36
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaggel
Daniel var också en framgångsrik hockeykille... Det vore väl trevligt om båda sessorna blev hockeyfruar. Kungen är ju också mycket intresserad av sporten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in