2010-06-13, 22:27
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
Kungen har tvingat hem Madde. I höst lämnar hon landet. Kommer flytta till NY och jobba i childhood foundation!

Det där med att "jobba" skall tas med en stor nypa salt.

.
Citera
2010-06-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Mannen i deras sällskap som är så lik Eric Roberts - är det Säpo-vakten eller?

Jag tror det är säpovakten. Då Madde reste till New York i januari hade hon ju livvakt med sig, så det har hon säkert även nu.
Hade det inte varit livvakten hade hans namn med säkerhet skrivits ut.

http://www.expressen.se/1.306880
Citera
2010-06-13, 22:30
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Det där med att "jobba" skall tas med en stor nypa salt.

Ja, innebär egentligen ingenting förutom att dyka upp på kontoret, besöka barncenter och klippa några band - när det behagar och passar Ciggen förstås.
Citera
2010-06-13, 22:36
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDeLux
Jag tror det är säpovakten. Då Madde reste till New York i januari hade hon ju livvakt med sig, så det har hon säkert även nu.
Hade det inte varit livvakten hade hans namn med säkerhet skrivits ut.

http://www.expressen.se/1.306880

Tror det också dvs det är livvakten. Måste vara lite jobbigt att vara hennes livvakt. Man måste "spela med", vara glad när hon är det, dricka med henne (annars blir hon sur), bära hennes shoppingkassar, bo i rummet intill och dygnet runt vara tillgänglig för att hänga med på hennes nycker.
Citera
2010-06-13, 22:44
Medlem
Jag är ganska tveksam till att det är säpo eller en annan "agent". Han sitter vid samma bord och verkar också vara ett glas rosevin på en av bilderna. Inte speciellet vanligt livakts uppförande i mina ögon.

Då låter och ser det mera troligt ut att det faktiskt är Julias brosa.
Citera
2010-06-13, 22:44
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Tror det också dvs det är livvakten. Måste vara lite jobbigt att vara hennes livvakt. Man måste "spela med", vara glad när hon är det, dricka med henne (annars blir hon sur), bära hennes shoppingkassar, bo i rummet intill och dygnet runt vara tillgänglig för att hänga med på hennes nycker.

Nja, hon kan nog bära själv om det inte är så mycket, eller så kanske Sällskapsdamen får rycka in. Eller så skickar man skiten helt enkelt hem till hotellet. Livvakten jobbar och går nog inte med på att distraheras om Gucci-kassar.
Citera
2010-06-13, 22:46
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Nja, hon kan nog bära själv om det inte är så mycket, eller så kanske Sällskapsdamen får rycka in. Eller så skickar man skiten helt enkelt hem till hotellet. Livvakten jobbar och går nog inte med på att distraheras om Gucci-kassar.

Kanske är det lite olika men har sett bilder tidigare på livvakter som burit hennes shoppingkassar. Kan tänka mig att det är svårt att säga nej om hon surnar till, livvakten måste ju hålla sig väl med henne...
Citera
2010-06-13, 22:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Kanske är det lite olika men har sett bilder tidigare på livvakter som burit hennes shoppingkassar. Kan tänka mig att det är svårt att säga nej om hon surnar till, livvakten måste ju hålla sig väl med henne...

Minsann! Jag trodde det var eliten som fick vakta de här. Fast Ciggen kanske inte tillhör de mest skyddsvärda objekten.
'Och hur hände det det här då?'
'Jo, det var så att prinsessan ville jag skulle bära hennes kassar.'
'Och det accepterade du?'
'Ja, hon behövde högerhanden fri för cigarretten. Det blev lite trassligt med alla kassar, så jag såg inte attentatsmannen.'
Citera
2010-06-13, 22:56
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Jag kan tänka mig att de håller sig väl med sina chefer som säkert lismar som tofflor för kungahuset. Annars kanske de har stora arkiv på SÄPO som behöver inventeras.
Citera
2010-06-13, 23:29
Medlem
drdracula141s avatar
har via ryktes väg fått höra att ciggen ska ha nuppat med någon av livvakterna är det någon som kan bekräfta detta?
Citera
2010-06-13, 23:30
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
har via ryktes väg fått höra att ciggen ska ha nuppat med någon av livvakterna är det någon som kan bekräfta detta?
Det stämmer. Filmen från detta tillfälle visades för utvalda personer på personskyddsenhetens senaste julfest
Citera
2010-06-13, 23:59
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag kan tänka mig att de håller sig väl med sina chefer som säkert lismar som tofflor för kungahuset. Annars kanske de har stora arkiv på SÄPO som behöver inventeras.

Ja. Antag att Ciggen surnar till på en Säpo-livvakt som vägrar bära på shoppingkassar, vägrar "spela med" etc. Då blir det en obekväm situation både för livvakten och för Ciggen. Denne avskiljs då från sitt uppdrag (och får jobba med annat) och en ny livvakt får tillträda. Bara en gissning men tror att Ciggen avverkat ett antal livvakter genom åren och har sina favoriter som nu jobbar med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in