Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Tror ni kungafamiljen är medveten om hur mycket det muttras ute i stugorna i Sverige över Madeleines latliv?
Får de ta del av medias syrliga rapportering och annat som skrivs på internet?
Jag tror ju knappast det sitter ett hänglås på Victorias dator. Huruvida de övriga kan starta en dator vet jag inte.
Tror inte det muttras så mycket överhuvudtaget. Jag tror de flesta njuter av att kunna läsa skvallertidningar och skvallra om de kungliga. Vad skulle de reguljära skvallertanterna i den här tråden oja sig över om det Svenska kungahuset skulle försvinna? Jag tror nog de flesta av er njuter över att kunna ryggdunka över hur förfärligt det är med en lösaktig slampa som super runt för era skattepengar.
Jag tror inte de kungliga familjemedlemmarna aktvit söker information om dem själva på internet men det kanske sker någon gång ibland. Jag tror presschefen eller vem det nu är som informerar om vad som skrivs i skvallertidningarna och ger "råd" om vad de inte ska eller ska göra. Nu verkar det som ciggen skiter i allt detta och lever livet. Men men knugen är ju förälder han också så han vill väl att alla hans barn ska ha det bra även om de inte lever upp till förväntningarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Eller sitter kungafamiljen och känner sig nöjda över folkets stöd, Madeleine har det sååå jobbigt och behöver sin tid, det förstår väl alla svenskar...
Huruvida svenskarnas klagorop når huvudpersonen Madeleines öron tycker jag är oviktigt att fråga sig - hon ger fullständigt fan i vad folk tycker. Hon är en prinsessa, sådeså
Tror inte de bryr sig så hårt. Knugen anser säkert att ciggen bjuder på tillräcklig underhållning åt skvallertanterna. Hur spännande är det egentligen att läsa om en perfekt prinsessa som inviger barnhem i mörkaste Afrika när man kan läsa om vilka märkesväskor hon köpt, vilka drinkar hon pimplat och med vilka avelshanar hon kan ha knullat?