2010-05-07, 18:20
Medlem
Time Out? FRÅN VADDÅ? Är det jobbigt att hålla upp handen och vinka?

Läs detta med följande i åtanke: Jag är monarkist
Citera
2010-05-07, 18:37
Medlem
tomaspirats avatar
Ska de riskera Victorias hälsa inför det stundande bröllopet för att lillesyrran har lite hjärtesorg? Skulle vara stor humor om Vickan drog iväg på en liten affär nu.
Citera
2010-05-07, 18:39
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Intressant. Vad som helst kan ha inträffat - från plastikkirurgiskt ingrepp som inte läkt som det ska via depression pga separationen till att hon försökt avsluta sitt liv. Bara fantasin sätter gränser.
Varför ska just Victoria dra iväg till staterna -hon har väl fullt upp redan - CP borde väl ha tid att ge sig iväg. Är han inte betrodd?

Ha ha! Skojare där! Möjligen att Ciggen skulle börja fundera på att lobotomera sig. Gaffeln har det ju så att säga från födseln, och han verkar ju lycklig. Nä, det är nog bäst att kloka(?) storasyster åker. Förresten så fastnar ju Gaffeln bara i säkerhetskontroller när han påstår sig vara kunglig.
Citera
2010-05-07, 18:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Vad händer? Är Madde också rejält knäckt? Depression eller annan psykisk störning?

Madde åkte till USA officiellt för att arbeta på Childhood foundation i NY och närvara vid Sweden week i Seattle, som börjar till helgen. Men nu rapporterar Expressen att Madde inte förmår att vara med på svenskveckan. I stället flygs storrasyrran in med blixtvarsel för att ersätta henne!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.19...toria-ersatter

I varje fall hoppas jag att Försäkringskassan godkänt Ciggens sjukskrivning. Annars kanske det blir avdrag på apanaget. Väl?
Citera
2010-05-07, 18:49
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine är nu i det tillståndet att hon tydligen behöver ta ledigt från semestern. Hur länge till skall svenska folket finna sig i att finansiera kungahuset?

Nu är du rolig! Ja, det kan man ju undra annars.

Men jag undrar lite. Tänk om det är sant att Jonas har haft massa sexorgier som det påstås på löpsedlarna. Det måste betyda att alla visste om det utom just hon?

Att Knugen och Hovet kollar upp sessors pojkvänners handel och vandel, och eventuellt sedelöst leverne måste vi nog ta för givet. Nu pratar vi inte om något fem-i-tre-ragg som kan ha gått under SÄPOs radar, (jo, jag förutsätter att alla vi skattebetalare solidariskt är med och betalar Knugens Tjeka), utan något på en helt annan nivå.

Man skulle nästan kunna säga att det påstås att Jonas roade sig kunglig. Men det skulle vara lite smaklöst, och kanske förolämpande mot Sveriges statschef. Så det gör jag inte.
Citera
2010-05-07, 18:50
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tycker att kungahuset är hysteriskt roligt och har bjudit till många skratt under åren. Behåll det - är dessutom förhållandevis billigt och som det verkar kommer komiska händelser i aldrig sinande ström.

Hmmm, du har en poäng där. En president kan aldrig bli lika rolig, och utomlands skiter de ju i vårt kungahus ändå.
Citera
2010-05-07, 18:52
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Hur vet du att Madde arbetar heltid på CF? Det enda synliga beviset på att hon överhuvudtaget gör en insats för CH i USA är ett enda officiellt framträdande på två veckor.

När de gäller de kungliga är det där med att "jobba hårt" mycket en definitionsfråga. Familjen har ju inte direkt jobbat treskift för att representera Sverige.
Citera
2010-05-07, 18:55
Bannlyst
Skulle ej förvåna mig att hon kommer avsäga sig prinsess titeln och flytta permanent till usa bara för att få vara anonym! alltså bli en helt vanlig tjej
Citera
2010-05-07, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Hmmm, du har en poäng där. En president kan aldrig bli lika rolig, och utomlands skiter de ju i vårt kungahus ändå.
Nej inte tyskarna.
Citera
2010-05-07, 19:26
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jepp, fem helt sanslösa stolpskott på ett bräde. Det, mina vänner, är stor humor
Citera
2010-05-07, 20:00
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jepp, fem helt sanslösa stolpskott på ett bräde. Det, mina vänner, är stor humor

Du glömde den som snart ska gifta in sig och bilda Westling ätten, prinsen av Ockelbo, mannen som gav Boxer ett ansikte, entreprenören som egentligen var en personlig tränare, Elitutbildad på 2årig social linje.
Citera
2010-05-07, 20:11
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
Skulle ej förvåna mig att hon kommer avsäga sig prinsess titeln och flytta permanent till usa bara för att få vara anonym! alltså bli en helt vanlig tjej

För att vara vanlig brukar man arbeta, i USA i än högre grad än Sverige. Det skulle i och för sig vara något nytt för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in