Citat:
Ursprungligen postat av
theshade
Tack för stöd och tråkigt att du lider som jag. Spelet har aldrig varit något större problem. Några hundra på Blackjack på krogen när jag väl orkade ta mig dit men nu har jag brännt några tusen på roulette och skit. Vet inte om det är värre än att betala för att förgifta mig med alkohol.
Jag hoppas jag kan börja leva som en normal människa men problemet är väl att jag inte är en normal människa.
Ja, jag säger detsamma, det är någonting grundläggande fel i mig också. Det har brunnit ordentligt i proppskåpet så att säga och jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer bli normal. Har passerat för många gränser känns det som för att kunna bli hel igen.
Jag har spelat bort ett par hundratusen ungefär genom åren. Nu senast hade jag otrolig tur och låg ca 50.000 "plus" (om man nu kan kalla det för det). Hade i vilket fall dessa 50.000 på ett sparkonto inför kommande halvår, för att kunna betala mina blabco-lån vars räntor nu ligger på ca 6000:-/månad.
Men, nu är allt det borta plus en ny skuld på 10.000, så 60.000 bortspelade på ett par dagar. Nu handlar tråden om alkohol så kanske inte ska gräva ner oss i detta här, men jag kan bara be dig se på hur det gått för mig och sluta spela på en gång innan det ballar ur.