Citat:
Ursprungligen postat av ReadAllTheSigns
Okej men är det farligt att få så här många attacker på bakfyllan?
Det ar ju inte direkt ett tecken pa att varken kroppen eller sjalen mar bra, eller hur? Jag ar ingen lakare, men det later ju som om kroppen din sager "nog!". Och man skall lyssna pa sin kropp.
Jag hade liknande attacker nar jag drack. Jag hade sjalvmordstankar, och madde valdigt daligt. Klattrade upp pa ett hyreshus, och skulle hoppa. Men sa tankte jag pa mina foraldrar, och att det skulle vara otroligt sjalviskt att hoppa, sa istallet ringde jag AA:s larmnummer, och det kom tva killar och hamtade mig. Da var jag bakfull, inte full. Madde otroligt daligt.
Sa gick jag med i programmet, och gick pa moten, i 3-4 ar, men drack fortfarande. Fick inte till det, kampade emot, och hade noll hopp, trodde jag.
Men sa, nar jag fick till det, nar pusselbitarna foll pa plats, da lyckades jag sluta dricka. Ett ar nu.
Jag tankte att "om jag inte dricker sa forsvinner inte mina problem, men jag kan kanske handskas med dom battre". Men 90% av mina problem forsvann, och resten blev mycket mycket lattare att hantera, da jag fick battre perspektiv pa dom.