Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Dessa vansinnigt vackra kvinnor, var ni nu hittar dem, kan även själva vara medvetna om deras vansinniga skönhet så att dem handlar därefter. De kan sätta sig själva på piedestal minst lika mycket som killarna.
Faktiskt finns det en sak som verkar avskräcka killar och det är diviga tjejer som ser sig själva som bättre och "för bra" för alla.
Kom inte att påstå att vackra tjejer som dessutom går emot könsrollerna och faktiskt raggar på killar har det svårt att komma till skott.
Många patetiska och ynkliga killar ser kvinnliga skönheter som gudinnor och skulle dö för att få fem sekunders uppmärksamhet av dem.
Har du haft vackra vänninor?
Jag kan ärligt säga att min kvinnliga vänkrets är begränsad, dock mer killvänner. Dock så har jag haft ett par vänninor i mitt liv som varit så där gudinneskönheter och de var konstant singlar.
Oftast så surrades det från killarna om att hon måste ju ha en pojkvän. Även om man (både av killar och tjejer) sa till dessa killar att hon är singel så blev det inte betrott..
Citat:
Kom inte att påstå att vackra tjejer som dessutom går emot könsrollerna och faktiskt raggar på killar har det svårt att komma till skott.
Nej då gör jag väl inte det då..
Då du verkar ju ha beslutat dig att dina erfarenheter är mer allmängiltiga "sanningar" än andras erfarenheter..
Visst är det bekvämt att säga åt andra vad de ska få säga och inte få säga så man slipper att få höra något annat som inte stämmer med vad man själv tycker så man kan leva kvar i sin övertygelse om hur saker är..
Denna retorikMETOD känn igen.. Ah nu minns jag Gudrun och kompani brukar komma med samma utlåtande i bland för sina om råden som du gör för dina områden.. Kort olika områden men med samma retorikmetod.
"Kom inte och påstå..."