Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Yes!
Tänkte gå in på FB i förrigår och föreslå den.
Gott att äta som den är med lite pasta. "Tomatig".
Måste lägga till att jag normalt äter Heinz, vad annars liksom?
När det kommer till senap så käkar jag det mesta. Är trött på Johnny´s däremot.
Edwins senap är den senap jag hade valt om jag var tvungen att käka en sort livet ut.
Den är absolut bäst på julskinkan, och funkar egentligen till allt.
På senaste har jag ätit en finsk senap till korven. Väldigt annorlunda smak, och fungerar nog bara till just grillad korv med bröd där den är riktigt god.