Citat:
Ursprungligen postat av nyckelpiga13
jag tror att den tillverkas men inte att den importeras till Sverige, jag hittade den nämligen i Tyskland för ett tag sedan

Heinz på glasflaska finns numera bara i en liten 30 cl-flaska, butikerna är nog inte intresserade av denna. Syns ibland på restaurang.