Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-15, 00:04
Medlem
EastCoastWays avatar
Ta definitivt bort Voxran
Helsicke vad var stissig och irriterad jag var. Skulle nog inte blanda med den med andra substanser.
Skulle inte ta i den med tång

Men visst den är säkert guld för en del men jag hör bara folk som säger att skiten är hemsk
Citera
2021-12-20, 16:47
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay
Helsicke vad var stissig och irriterad jag var. Skulle nog inte blanda med den med andra substanser.

Men visst den är säkert guld för en del men jag hör bara folk som säger att skiten är hemsk
Haha, voxra gav mig energi men kunde inte använda den till något vettigt då jag var mer stissig än jag varit på något annat preparat.

Metylfenidat funkar faktiskt ganska bra för mig. Hade jag inte fått elvanse hade jag hellre tagit metylfenidat än inget alls. Men oavsett dos orsakar den ångest. Ögonkontakt och sociala situationer överlag blir riktigt obekväma.

Fördelen är väl att efter ha käkat rejäla mängder vid två tillfällen så skulle jag inte ta mer än ordinerat om jag så fick betalt för det.
Citera
2021-12-23, 12:44
Medlem
Mrlind92s avatar
Ja personligen tycker jag ritalin är trevligt som fan.
Älskar att sporta minst 100mg smakar ass bra lite söt.
Jag mår fett bra 20min SEB känns det som det sköna heller tiden försvinner.
Då vill ja ha mera.
Hmm :/
Men klart värt de upplever att jag blir skön lugn lite trött väldigt avslappnad!!!
Lugnet är i ca 1 timme och ca 20-40 min kanske
Citera
2021-12-23, 12:46
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay

Testa panga 600mg voxra värsta Skjutsen i ca 10-15 sek sen kommer de fet med ångest och panik.
Men blandar man i 2-4 mg sub då får man en riktigt trevlig skjuts.
Citera
2021-12-23, 12:47
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerImperator
Behöver svar akut. Hur är det att resa inrikes med Concerta? Har ej läkarintyg, gäller några enstaka i handbagaget. Vill ej kasta. Kommer jag fastna i Security?
Slappna av
Citera
2022-01-05, 12:21
Medlem
Mrlind92s avatar
Är det någon mera som får huvudverk av ritalin.
Finns det något att göra mot detta förutom Alvedon.
Citera
2022-01-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Är det någon mera som får huvudverk av ritalin.
Finns det något att göra mot detta förutom Alvedon.

Har fått huvudvärk av det. Men jag tycker också att metylfenidat är en riktig skitsubstans.
Citera
2022-01-11, 09:19
Medlem
Mrlind92s avatar
Kan man boosta ritalin typ med grapefrukt juice.
Ja vet de dära med café ja är ute efter den sköna lugna behagliga känslan jag får när jag äter dom men i dag kände jag inte nåt på min 40mg har en 40 till lunch kom hjärna med tips
Citera
2022-01-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Kan man boosta ritalin typ med grapefrukt juice.
Ja vet de dära med café ja är ute efter den sköna lugna behagliga känslan jag får när jag äter dom men i dag kände jag inte nåt på min 40mg har en 40 till lunch kom hjärna med tips

Det blir snarare tvärtom med C-vitamin, sämre effekt och driver ut medicinen snabbare ur kroppen
Citera
2022-01-17, 18:46
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadHombres
Har fått huvudvärk av det. Men jag tycker också att metylfenidat är en riktig skitsubstans.
Antagligen, men får man en burk 54mg i månaden så kan kan insätta drogen och uppnå en önskad effekt . Jag skriver detta i "drogforum" då jag tar en icke medicinsk vinkel, dvs Metylfenidat som rusmedel.

Det är inte "amfetamin", använd aldrig amfetamin som referenspunkt när ni recenserar andra centralstimulanter. Precis som tex SSRI så vänjer man sig efter en tid vid preparatet. Man får inte den AT som man fick i början, (att den är väldigt seretogent i hög dos och trippig med holk.)
Jag ska se om det finns källor till det, inte bara jag kan uppleva det tycker man...
Citera
2022-01-21, 17:28
Medlem
Pseudomortems avatar
Hej på er alla, har min dygnsdos på 90 mg Concerta (Depot) och har klämt i mig ca 8 starköl, är skakig som ett asplöv!

Jag mår bra för övrigt men kände nu att jag är extremt skakig?
Är det normalt?

Äter 90 mg concerta + 5mg olanzapine + lithium

Är annars lite skakig vilket jag antar är från lithiumet men nu är jag riktigt extremt skakig.
Skulle inte ens kunna tända ett ljus med en tändare om jag så ville.

Påminner lite om när man har tagit en stor dos Lyrica/Tramadol och epilepsi/krampanfall är påväg
Citera
2022-01-21, 21:43
Medlem
Har fått ta en månads uppehåll från ritalin nu och ska möjligtvis få påbörja elvanse senare. Vet med mig att min sjuksköterska sa att man kan sluta abrupt med ritalin och metylfenidate överlag, men jag har märkt av utsättnings symtom nu i snart en vecka av trötthet om jag inte dricker lite kaffe då och då. Är det vanligt att det blir så första dagarna utan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in